Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2ος Αγώνας Πρωταθλήματος Ταχύτητας ...


Ο 2ος αγώνας του φετινού Πρωταθλήματος Ταχύτητας και ο 1ος για το Hellenic Time Trial Challenge, θα διεξαχθούν στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων το Σαββατοκύριακο 17 και 18 Νοεμβρίου. Και οι συμμετοχές έχουν ήδη ανοίξει!
Η τοποθεσία είναι γνώριμη αλλά το σκηνικό διαφορετικό. Το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων έχει στρωθεί σε σημεία με νέα άσφαλτο και είναι έτοιμο να δείξει το φρέσκο του πρόσωπο στους οδηγούς. Στον αγώνα, που διοργανώνεται από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής με την έγκριση της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ, θα δώσουν το «παρών» οδηγοί με αυτοκίνητα των ανταγωνιστικών κατηγοριών Ν, Α και Ε, με Μονοθέσια, με τις ξεχωριστές κατασκευές της Formula Saloon και με πανέμορφα Ιστορικά αγωνιστικά.
Με δεδομένο ότι, εκτός από τον επόμενο φετινό αγώνα (15-16 Δεκεμβρίου) έχουν ήδη ανακοινωθεί οι ημερομηνίες και για τους 4 αγώνες ταχύτητας που θα γίνουν το 2019, η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής πήρε την πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα πρωτοβουλία να «ενώσει» τις δύο χρονιές, θεσπίζοντας το θεσμό του Υπερπρωταθλητή 2018-2019. Και η διεκδίκηση αυτού του επάθλου ξεκινάει από τα Μέγαρα, στις 17 Νοεμβρίου!
Παράλληλα με τον αγώνα ταχύτητας θα διεξαχθεί και ο 1ος φετινός αγώνας του Hellenic Time Trial Challenge (HTTC). Τα αυτοκίνητα, μοιρασμένα αναλόγως των ελαστικών τους και του επιπέδου βελτίωσης στις κατηγορίες Stock, Sport και Extreme, θα οδηγηθούν στην πίστα για δύο 5άδες γύρων, με ξεχωριστή βαθμολογία σε καθεμιά με βάση το συνολικό χρόνο τους.
Το χαμηλό κόστος και η δυνατότητα να αγωνιστεί κάποιος ακόμα και με το καθημερινό, πολιτικό του αυτοκίνητο, είναι τα στοιχεία που προσελκύουν πολλούς φίλους της σπορ οδήγησης στους αγώνες ατομικής χρονομέτρησης του HTTC. Φέτος, έχουν έναν παραπάνω λόγο να το κάνουν οι κάτοχοι 2λιτρων, ατμοσφαιρικών Renault Clio, αφού ανεξαρτήτως της κατηγορίας στην οποία τρέχουν, θα έχουν και το δικό τους ξεχωριστό έπαθλο Clio Cup!
Οι αγωνιζόμενοι που επιθυμούν να τρέξουν στον αγώνα Ταχύτητας ή Ατομικής Χρονομέτρησης θα πρέπει να υποβάλλουν δήλωση συμμετοχής αποκλειστικά μέσω του Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων (ΣΔΔΑ) της ΟΜΑΕ, μέχρι και την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου. Η Γραμματεία του αγώνα, που ήδη λειτουργεί στα γραφεία της λέσχης ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., μπορεί να παρέχει βοήθεια και περισσότερες πληροφορίες για τη διαδικασία που απαιτείται για τη δήλωση συμμετοχής. Την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου, η Γραμματεία θα μεταφερθεί στην πίστα των Μεγάρων, εκεί όπου την ίδια ημέρα θα πραγματοποιηθεί ο Διοικητικός και Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος του αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,