Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ραντεβού με τα δάση της Βρετανίας ...


Με δύο στροφές να απομένουν για να ολοκληρωθεί το Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ, ο Ιορδάνης Σερδερίδης έχει πλέον βάσιμες ελπίδες για την κατάκτηση του τίτλου στο WRC Trophy. Ο Έλληνας οδηγός αγωνίζεται στο Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας, σε έναν αγώνα όπου πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο WRC πριν λίγα χρόνια. Στα  χέρια του θα έχει τη γνωστή Citroen DS3 WRC, με την οποία συμμετείχε σε άλλους τέσσερις αγώνες του πρωταθλήματος φέτος.
Ο Σερδερίδης, λίγες ημέρες πριν την έναρξη του Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας, είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το αυτοκίνητο σε συνθήκες παρόμοιες με αυτές που θα συναντήσει στον αγώνα. Πεδίο δράσης ήταν μια λασπωμένη διαδρομή που στόχο είχε την εξοικείωση με τέτοιου είδους επιφάνεια: «Δοκιμάσαμε το DS3 σε τερέν με πολλή λάσπη, ώστε να συνηθίσουμε κατά κάποιον τρόπο την οδήγηση σε αυτές τις γλιστερές διαδρομές. Είμαστε ευχαριστημένοι με το τεστ και η εμπειρία μας από παλαιότερες συμμετοχές στο νησί θα μας βοηθήσει στο να ανταπεξέλθουμε με επιτυχία στις δυσκολίες του αγώνα.», ήταν τα λόγια του Έλληνα εκπροσώπου μας στο WRC, ο οποίος πρόσθεσε: «Κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων έβρεχε την πρώτη ημέρα, ενώ τη δεύτερη υπήρχε ηλιοφάνεια. Οι ειδικές έχουν αρκετή λάσπη και πρέπει να κινηθούμε προσεκτικά. Υπάρχουν πολλά πονηρά σημεία τα οποία έχουμε επισημάνει στις σημειώσεις μας και πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι για να αποφύγουμε τα λάθη.» 


Με νίκη ο Έλληνας οδηγός κατακτάει το WRC Trophy, το νεοσύστατο θεσμό που θέσπισε η Παγκόσμια Ομοσπονδία και απευθύνεται σε ιδιώτες με παλαιότερης γενιάς WRC αυτοκίνητα: «Εάν καταφέρουμε και επικρατήσουμε στη Μεγάλη Βρετανία, θα κατακτήσουμε και μαθηματικά τον τίτλο. Σκοπός μας είναι να ανεβάζουμε ρυθμό ειδική με ειδική, χωρίς να κοιτάμε τι θα κάνει ο κύριος αντίπαλός μας. Από εκεί και πέρα, πρέπει να αποφύγουμε τα λάθη και να καταφέρουμε να τερματίσουμε, έστω και δεύτεροι. Σε αυτή την περίπτωση, θα έχουμε άλλη μια ευκαιρία στην Αυστραλία το Νοέμβριο», δήλωσε ο Ιορδάνης Σερδερίδης.
Ο Καβαλιώτης οδηγός ρίχτηκε το βράδυ της Πέμπτης στη μάχη με το χρόνο, καθώς πραγματοποιήθηκε η πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα, μήκους μόλις 1.5 χιλιομέτρου. Το μενού του τριημέρου περιλαμβάνει άλλες 20 διαδρομές, μήκους 303 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι