Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ραντεβού με τα δάση της Βρετανίας ...


Με δύο στροφές να απομένουν για να ολοκληρωθεί το Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ, ο Ιορδάνης Σερδερίδης έχει πλέον βάσιμες ελπίδες για την κατάκτηση του τίτλου στο WRC Trophy. Ο Έλληνας οδηγός αγωνίζεται στο Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας, σε έναν αγώνα όπου πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο WRC πριν λίγα χρόνια. Στα  χέρια του θα έχει τη γνωστή Citroen DS3 WRC, με την οποία συμμετείχε σε άλλους τέσσερις αγώνες του πρωταθλήματος φέτος.
Ο Σερδερίδης, λίγες ημέρες πριν την έναρξη του Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας, είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το αυτοκίνητο σε συνθήκες παρόμοιες με αυτές που θα συναντήσει στον αγώνα. Πεδίο δράσης ήταν μια λασπωμένη διαδρομή που στόχο είχε την εξοικείωση με τέτοιου είδους επιφάνεια: «Δοκιμάσαμε το DS3 σε τερέν με πολλή λάσπη, ώστε να συνηθίσουμε κατά κάποιον τρόπο την οδήγηση σε αυτές τις γλιστερές διαδρομές. Είμαστε ευχαριστημένοι με το τεστ και η εμπειρία μας από παλαιότερες συμμετοχές στο νησί θα μας βοηθήσει στο να ανταπεξέλθουμε με επιτυχία στις δυσκολίες του αγώνα.», ήταν τα λόγια του Έλληνα εκπροσώπου μας στο WRC, ο οποίος πρόσθεσε: «Κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων έβρεχε την πρώτη ημέρα, ενώ τη δεύτερη υπήρχε ηλιοφάνεια. Οι ειδικές έχουν αρκετή λάσπη και πρέπει να κινηθούμε προσεκτικά. Υπάρχουν πολλά πονηρά σημεία τα οποία έχουμε επισημάνει στις σημειώσεις μας και πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι για να αποφύγουμε τα λάθη.» 


Με νίκη ο Έλληνας οδηγός κατακτάει το WRC Trophy, το νεοσύστατο θεσμό που θέσπισε η Παγκόσμια Ομοσπονδία και απευθύνεται σε ιδιώτες με παλαιότερης γενιάς WRC αυτοκίνητα: «Εάν καταφέρουμε και επικρατήσουμε στη Μεγάλη Βρετανία, θα κατακτήσουμε και μαθηματικά τον τίτλο. Σκοπός μας είναι να ανεβάζουμε ρυθμό ειδική με ειδική, χωρίς να κοιτάμε τι θα κάνει ο κύριος αντίπαλός μας. Από εκεί και πέρα, πρέπει να αποφύγουμε τα λάθη και να καταφέρουμε να τερματίσουμε, έστω και δεύτεροι. Σε αυτή την περίπτωση, θα έχουμε άλλη μια ευκαιρία στην Αυστραλία το Νοέμβριο», δήλωσε ο Ιορδάνης Σερδερίδης.
Ο Καβαλιώτης οδηγός ρίχτηκε το βράδυ της Πέμπτης στη μάχη με το χρόνο, καθώς πραγματοποιήθηκε η πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα, μήκους μόλις 1.5 χιλιομέτρου. Το μενού του τριημέρου περιλαμβάνει άλλες 20 διαδρομές, μήκους 303 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...