Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στον Τελικό της KZ2 ο Φώτης Σωτηρόπουλος στη Γαλλία ...


Η συλλογή εμπειριών για τον νεαρό Φώτη Σωτηρόπουλο συνεχίστηκε στο Mans της Γαλλίας, όπου στις 28 Ιουνίου-2 Ιουλίου φιλοξενήθηκε ο 2ος γύρος του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Karting για την Κατηγορία KZ2 με 6τάχυτα καρτ. Ο 18χρονος οδηγός, που συμμετείχε με την υποστήριξη της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.), έφτασε μέχρι τον Τελικό του αγώνα, επίδοση που καθιστά την εμφάνισή του επιτυχημένη.
Ο αγώνας στην πίστα του Mans, που έχει μήκος 1.384 μέτρων, χαρακτηρίστηκε από τον άστατο καιρό, που μετέτρεψε τις επιλογές σε ρουλέτα, αφού δεν ήταν λίγες οι περιπτώσεις που οι οδηγοί ξεκίνησαν μια διαδικασία έχοντας επιλέξει ελαστικά για βρεγμένο οδόστρωμα, το οποίο όμως στέγνωνε άμεσα με αποτέλεσμα να ενδείκνυνται slicks, ή το αντίθετο. Με αυτό το δεδομένο, αλλά και με την διάθεση να αποκομίσει το μέγιστο δυνατό από ένα τόσο σημαντικό αγωνιστικό ραντεβού, ο Έλληνας οδηγός βελτίωνε αισθητά της επιδόσεις του κατά τη διάρκεια του αγώνα, στο τιμόνι ενός καρτ με σασί της Ιταλικής EVO Kart, κινητήρα TM και ελαστικά Bridgestone, τα οποία ήταν κοινά για όλους τους οδηγούς. 
Με τον καιρό να παίζει τα παιχνίδια του και το διαρκώς μεταβαλλόμενο επίπεδο πρόσφυσης στο οδόστρωμα να δυσκολεύει τις προσπάθειες όλων των οδηγών, ο Φώτης Σωτηρόπουλος προσαρμόστηκε σε συνθήκες που δεν έχει συνηθίσει, αφού στη χώρα μας οι αγώνες σε βρεγμένο οδόστρωμα δεν είναι συχνοί. Μετά τις Χρονομετρημένες Δοκιμές βρισκόταν στην 40ή θέση ανάμεσα στους 63 οδηγούς που εκκίνησαν, ενώ έπειτα ξεκίνησε η διαδικασία των Προκριματικών που περιλάμβανε πολλές σειρές αγώνων, από τους οποίους θα προέκυπταν οι 34 ταχύτεροι οδηγοί για να αγωνιστούν στον Τελικό. 
Μετά το πέρας των Προκριματικών και ενώ βελτίωνε διαρκώς τους χρόνους του, ο 18χρονος οδηγός κατάφερε να βρεθεί στον Τελικό, ο οποίος έλαβε χώρα το μεσημέρι της Κυριακής. Μάλιστα, αν στον τελευταίο Προκριματικό δεν είχε μια επαφή με αντίπαλο που τον έριξε πίσω στην κατάταξη, θα είχε ξεκινήσει από καλύτερη θέση τον Τελικό, ο οποίος διεξήχθη με συννεφιά, αλλά χωρίς βροχή. Παρόλα αυτά, ο Φώτης Σωτηρόπουλος δεν πτοήθηκε και μετά από μια δυναμική εκκίνηση βρέθηκε στον πρώτο γύρο 22ος, έχοντας κερδίσει προσωρινά 12 θέσεις. Δυστυχώς, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη καθώς στον 12ο γύρο αναγκάστηκε να επιστρέψει στα πιτς και να εγκαταλείψει την προσπάθειά του, από πρόβλημα στον κινητήρα του καρτ. Μπορεί ο Τελικός να άφησε πικρή γεύση στον νεαρό οδηγό, ωστόσο σημασία έχει το ταξίδι και ο Φώτης Σωτηρόπουλος έφτασε σχεδόν ως το τέλος, συμμετέχοντας σε έναν αγώνα με πολύ υψηλό επίπεδο ανταγωνισμό και μετρώντας τις δυνατότητές του απέναντι στους κορυφαίους οδηγούς της Ευρώπης, σε μια από τις πιο απαιτητικές κατηγορίες karting. 

Ο Φώτης Σωτηρόπουλος δήλωσε:  "Η συμμετοχή σε αυτόν τον αγώνα ήταν μια συναρπαστική εμπειρία, την οποία συνιστώ σε όποιον οδηγό θέλει εξελιχθεί και να αποκτήσει περισσότερες αγωνιστικές εμπειρίες. Εμείς διασκεδάσαμε, ενώ ταυτόχρονα πετύχαμε το στόχο μας που ήταν η παρουσία στον Τελικό. Μπορεί να είχαμε ατυχίες, όπως η εγκατάλειψη στον Τελικό όμως αυτά είναι μέρος των αγώνων και είναι μέσα στο πρόγραμμα. Συνολικά είμαι πολύ ευχαριστημένος! Επόμενος στόχος, είναι ο Τελικός στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Γερμανίας, που θα συμμετάσχω το Σεπτέμβριο".

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο