Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Το μήλο κάτω από την μηλιά" ...


Ο πρώτος αγώνας του Dirt Games Challenge πέρασε στην ιστορία με το πρόσημο να είναι αναμφίβολα θετικό. Στο φιλόξενο χώρο του Διαδρόμιου στο Σπαθοβούνι, άνθρωποι και μηχανές έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό προσφέροντας πλούσιο θέαμα στους θεατές, την ώρα που οι συμμετέχοντες απόλαυσαν οδήγηση στην εξαιρετική διαδρομή. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι η χάραξη της δεν ήταν ίδια με αυτή που έχουμε συνηθίσει στο παρελθόν, αφού οι χωμάτινες φόρμουλες και τα αυτοκίνητα δεν κινούνταν παράλληλα, αλλά με στυλ... ειδικής διαδρομής, εκκινώντας με ένα λεπτό διαφορά μεταξύ τους. Με τις καιρικές συνθήκες να είναι εξαιρετικές, αρκετός κόσμος βρέθηκε στην πίστα, δείχνοντας το ενδιαφέρουν του για το νεοσύστατο θεσμό. Με τα απρόοπτα να λείπουν και τη ροή του αγώνα να κυλάει ιδανικά, τόσο οι οδηγοί, όσο και οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν τη διαδικασία ευχάριστα που παράλληλα αποτέλεσε και τον πρώτο γύρο του TRC.


Όπως στους χωμάτινους αγώνες Ράλλυ, έτσι και εδώ, οι συνθήκες της διαδρομής και του δρόμου έπαιξαν το ρόλο τους, με τους χρόνους να ανεβαίνουν μετά το πρώτο πέρασμα. Σύμφωνα με τους κανονισμούς του Dirt Games, όλοι οι αγωνιζόμενοι πραγματοποίησαν τέσσερα περάσματα με τα τρία καλύτερα να προσμετρούν στον τελικό συνολικό χρόνο.


Στα αυτοκίνητα ταχύτερος όλων αναδείχθηκε ο 18χρονος Παναγιώτης Ρουστέμης (πάντα υπό την "επίβλεψη" του Αλέξανδρου Ρουστέμη)με το Ford Sierra Cosworth 4Χ4, όντας νικητής και στην κατηγορία 2.000 κ.εκ. και άνω. Παράλληλα, ο νεαρός οδηγός σημείωσε και τον ταχύτερο χρόνο σε κατασκευές πλην των χωμάτινων φόρμουλων (1:47.98) κερδίζοντας το σχετικό Flat Out Trophy και μία δωροεπιταγή της Racecraft. Ο Ανέστης Υφαντής με το Ford Escort ξεσήκωσε τον κόσμο με τα περάσματα του, επικρατώντας στην κατηγορία έως 2.000 κ.εκ., ενώ ο ταχύτατος Σάββας Λευκαδίτης με το Peugeot 206 XS κέρδισε στο νήμα τον Θοδωρή Βούλγαρη με το Toyota Starlet στη μάχη της κατηγορίας των 1.600 κ.εκ. Τέλος, στην μικρότερη  κατηγορία των 1.400 κ.εκ. ο Παναγιώτης Χαϊδάς επικράτησε άνετα οδηγώντας το Toyota Yaris.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο