Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βραβείο από το “Tire Technology International” ...


Με το βραβείο του “Κατασκευαστή ελαστικών της Χρονιάς 2017” διακρίθηκε πρόσφατα ο  οίκος Continental AG, από τη Βρετανική εμπορική επιθεώρηση, “Tire Technology International”, στο πλαίσιο της έκθεσης Tire Technology Expo 2017, στο Ανόβερο. Με αυτήν την τιμητική διάκριση, η επιτροπή των 27 κριτών, από την Ευρώπη, την Ιαπωνία, την Ινδία και τις ΗΠΑ, αναγνώρισε τις εξαιρετικές επενδύσεις της Continental στον τομέα Έρευνας και Ανάπτυξης, Δοκιμών και Εξοπλισμού Παραγωγής. 
«Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτήν τη διάκριση, καθώς αναγνωρίζονται οι προσπάθειές μας σε σημαντικά projects τεχνολογίας και καινοτομίας, τα οποία υλοποιήσαμε προσηλωμένοι στον στόχο του Vision Zero, δηλαδή τη δέσμευσή μας για μηδενικά οδικά ατυχήματα παγκοσμίως, μέχρι το 2025», δήλωσε ο Nikolai Setzer, μέλος του ΔΣ της Continental AG. «Η εταιρεία αποτελεί τον τέταρτο μεγαλύτερο κατασκευαστή ελαστικών διεθνώς, με πωλήσεις άνω των 10€ δις. Την ίδια στιγμή, η βράβευση, ως ο πλέον καινοτόμος κατασκευαστής ελαστικών, παρέχει επιπλέον κίνητρα στους 50.000 εργαζόμενους της Continental, να συνεχίσουν σε αυτόν τον δρόμο, βήμα-βήμα».
Ανάμεσα στις καινοτομίες που έπεισαν τους κριτές να απονείμουν το βραβείο, ήταν η έναρξη λειτουργίας του Κέντρου Τεχνολογίας Υψηλών Επιδόσεων στο Korbach, το project Taraxagum, που σχετίζεται με την κατασκευή του ερευνητικού κέντρου στο Anklam της Γερμανίας, για τη βιομηχανική παραγωγή ελαστικών από ρίζες πικραλίδας, και, την παραγωγή του πρώτου στην ιστορία ελαστικού για φορτηγά, με πέλμα από καουτσούκ πικραλίδας. Οι κριτές, επιπλέον, ανέφεραν την λειτουργία του κέντρου R&D για ελαστικά αγροτικών μηχανημάτων, στο Lousado της Πορτογαλίας αλλά και την επέκταση της παραγωγής ελαστικών Continental για φορτηγά, στο Otrokovice στην Τσεχία. 
Στο πλαίσιο της επίτευξης του στόχου Vision Zero 2025, η Continental έχει επενδύσει περισσότερα από 3€ δις στην κατασκευή διαφόρων τεχνολογικά προηγμένων μονάδων παραγωγής ανά τον κόσμο. Αξίζει να σημειωθεί, ότι για πρώτη φορά το 2016, η Continental, σε επίπεδο παγκόσμιας παραγωγής, ξεπέρασε τα 150.000.000 ελαστικά για επιβατικά οχήματα και ελαφρά φορτηγά. 
Με πωλήσεις περίπου  €39.2 δις, το 2015, η Continental είναι ανάμεσα στους κορυφαίους κατασκευαστές και προμηθευτές προϊόντων αυτοκίνησης παγκόσμια. Ως προμηθευτής συστημάτων πέδησης, συστημάτων και εξαρτημάτων μετάδοσης κίνησης, πλαισίων, οργάνων αυτοκινήτου, συστημάτων ψυχαγωγίας και πληροφόρησης, ηλεκτρονικών εξαρτημάτων, ελαστικών και ελαστομερών υλικών, η Continental συνεισφέρει στην ενίσχυση των συνθηκών οδηγικής ασφάλειας και της προστασίας του παγκόσμιου κλίματος. Η Continental είναι επίσης εξειδικευμένος συνεργάτης στον τομέα της αυτοματοποιημένης δικτυακής επικοινωνίας στην αυτοκίνηση. Η Continental απασχολεί περισσότερους από  218.000 εργαζόμενους σε 55 χώρες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο