Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ακρίβεια και αντοχή ...


Η περιπέτεια του Mykonos Olympic Classic Rally, 7ου γύρου του Επάθλου της FIA για Ιστορικά Regularity Ράλλυ, καθώς και 3ου αγώνα του αντίστοιχου Ελληνικού Πρωταθλήματος, ξεκίνησε σήμερα στο πανέμορφο νησί της Μυκόνου. Η πρώτη ημέρα του αγώνα δοκίμασε τις αντοχές και φυσικά την ακρίβεια των πληρωμάτων στις ιδιαίτερα απαιτητικές διαδρομές του κοσμοπολίτικου νησιού.


Έπειτα από 14 χρονομετρημένες ασκήσεις ακριβείας το σκέλος έκλεισε βρίσκοντας στην κορυφή της κατάταξης τον «Στρατισίνο». Μπορεί αυτή να είναι μόλις η δεύτερη παρουσία του σε αγώνα του είδους, ωστόσο, το γεγονός ότι στο δεξί μπάκετ της Porsche 911 βρίσκεται ο πολύπειρος Μαθιός Μανσόλας σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο στο αποτέλεσμα. Νωρίτερα, πάντως, οι ανακατατάξεις στην κορυφή ήταν αρκετές, με βασικούς πρωταγωνιστές τους μπαμπά/γιο Σπύρο και Νίκο Μουστάκα, όπως και τους διεκδικητές του ευρωπαϊκού τίτλου, τους Ιταλούς Paolo Marcattilj - Francesco Giammarino (Triumph TR2 Sport) και τους Βέλγους Christian Crucifix - Joseph Lambert (Ford Anglia). Οι νυχτερινές ειδικές αποδείχτηκαν «παγίδα» για το ιταλικό πλήρωμα, το οποίο αν και κατά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας φιγουράριζε στη δεύτερη θέση της κατάταξης, «έχασε» ένα σημείο ελέγχου στη δωδέκατη χρονομέτρηση, με αποτέλεσμα να πέσει στην όγδοη θέση. Έτσι, το πρώτο σκέλος βρίσκει στη δεύτερη θέση της γενικής τους έτερους διεκδικητές του ευρωπαϊκού τίτλου, με τους Σπύρο και Νίκο Μουστάκα να ακολουθούν τρίτοι. Η έκπληξη της ημέρας έχει να κάνει με τις επιδόσεις των παντελώς άπειρων Λάμπρου και Παύλου Αθανασούλα, που αν και ακόμα προσαρμόζονται στα όργανα μετρήσεων, διασκεδάζουν και ταυτόχρονα με μια σταθερή απόδοση έχουν καταφέρει να πλασαριστούν στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης.
Συνολικά, πάντως, παρατηρώντας τη σημερινή εξέλιξη του αγώνα, είναι σίγουρα πολύ νωρίς για να μιλάμε για ξεκαθάρισμα θέσεων. Άλλωστε το Mykonos Olympic Classic Rally δεν έχει φτάσει ακόμα ούτε στα μισά της διαδρομής του.   


Νωρίτερα, το πρωί, τα 27 πληρώματα επιβιβάστηκαν από τη Ραφήνα στο Superferry Άνδρος της Golden Star Ferries, μέσα στο οποίο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού πραγματοποιήθηκε και ο τεχνικός έλεγχος από τους εφόρους του αγώνα. Αμέσως μετά την άφιξη του πλοίου στο νέο λιμάνι του νησιού, τα ιστορικά αυτοκίνητα οδηγήθηκαν στη Χώρα της Μυκόνου, όπου και εκτέθηκαν μπροστά στο Δημαρχείο, προσελκύοντας το ενδιαφέρον και τα βλέμματα των παρευρισκομένων. Από τον ίδιο χώρο, τα πληρώματα πέρασαν την αψίδα της αφετηρίας, για να ξεκινήσουν λίγη ώρα αργότερα τη δική τους μάχη στους δρόμους του νησιού. Στην εκκίνηση, που αναμφίβολα είχε πανηγυρικό χαρακτήρα, το παρών έδωσε ο Δήμαρχος Μυκόνου, Κωνσταντίνος Κούκας, ο Αντιδήμαρχος του νησιού και μέλη του Δ.Σ., η πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Ελένη Καλπουρτζή, όπως και εκπρόσωποι της Αστυνομίας και του Λιμενικού Σώματος.
Οι χρονομετρημένες ασκήσεις ακριβείας συνεχίζονται και αύριο, σε μια διαδρομή συνολικού μήκους 143,10 χλμ. Αυτή θα είναι και η μεγαλύτερη σε μήκος ημέρα του αγώνα, η οποία και αναμένεται να κρίνει σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμά του.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ


«Στρατισίνο» - Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911 2.0)
«Το βράδυ ήταν ωραία και ευχαριστηθήκαμε, αφού νωρίτερα το απόγευμα είχαμε κουραστεί. Είναι καλή, αλλά δύσκολη εμπειρία και απαιτητική. Θέλει εξαιρετική συνεργασία ανάμεσα στο πλήρωμα. Το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό και ευχαριστούμε τον Γιάννη Κατσαούνη που μας το εμπιστεύθηκε. Από εκεί και πέρα οι δρόμοι είναι τεχνικοί και γλιστράνε, και ίσως ο Δημήτρης Μιχελακάκης να μπορούσε να καταφέρει να τους κλείσουμε προς την κυκλοφορία και να πραγματοποιήσουμε ειδικές διαδρομές»!


Christian Crucifix - Joseph Lambert (Ford Anglia)
«Όλα κυλούν καλά, το νησί είναι πολύ όμορφο. Οι δρόμοι είναι στενοί, με αποτέλεσμα η μέση ωριαία να είναι χαμηλή, αλλά χωρίς να μας προβληματίζει».


Σπύρος Μουστάκας - Νίκος Μουστάκας (Alfa Romeo Alfasud)
«Η πρώτη μέρα ήταν αρκετά κουραστική. Η κίνηση και οι στενοί δρόμοι δυσκόλεψαν το έργο μας, ενώ κάποια εμπόδια, όπως έργα στους δρόμους, είχαν σαν αποτέλεσμα κάποιοι οδηγοί να χάσουν χρόνο. Ευτυχώς για εμάς όλα πήγαν καλά».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι