Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ακρίβεια και αντοχή ...


Η περιπέτεια του Mykonos Olympic Classic Rally, 7ου γύρου του Επάθλου της FIA για Ιστορικά Regularity Ράλλυ, καθώς και 3ου αγώνα του αντίστοιχου Ελληνικού Πρωταθλήματος, ξεκίνησε σήμερα στο πανέμορφο νησί της Μυκόνου. Η πρώτη ημέρα του αγώνα δοκίμασε τις αντοχές και φυσικά την ακρίβεια των πληρωμάτων στις ιδιαίτερα απαιτητικές διαδρομές του κοσμοπολίτικου νησιού.


Έπειτα από 14 χρονομετρημένες ασκήσεις ακριβείας το σκέλος έκλεισε βρίσκοντας στην κορυφή της κατάταξης τον «Στρατισίνο». Μπορεί αυτή να είναι μόλις η δεύτερη παρουσία του σε αγώνα του είδους, ωστόσο, το γεγονός ότι στο δεξί μπάκετ της Porsche 911 βρίσκεται ο πολύπειρος Μαθιός Μανσόλας σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο στο αποτέλεσμα. Νωρίτερα, πάντως, οι ανακατατάξεις στην κορυφή ήταν αρκετές, με βασικούς πρωταγωνιστές τους μπαμπά/γιο Σπύρο και Νίκο Μουστάκα, όπως και τους διεκδικητές του ευρωπαϊκού τίτλου, τους Ιταλούς Paolo Marcattilj - Francesco Giammarino (Triumph TR2 Sport) και τους Βέλγους Christian Crucifix - Joseph Lambert (Ford Anglia). Οι νυχτερινές ειδικές αποδείχτηκαν «παγίδα» για το ιταλικό πλήρωμα, το οποίο αν και κατά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας φιγουράριζε στη δεύτερη θέση της κατάταξης, «έχασε» ένα σημείο ελέγχου στη δωδέκατη χρονομέτρηση, με αποτέλεσμα να πέσει στην όγδοη θέση. Έτσι, το πρώτο σκέλος βρίσκει στη δεύτερη θέση της γενικής τους έτερους διεκδικητές του ευρωπαϊκού τίτλου, με τους Σπύρο και Νίκο Μουστάκα να ακολουθούν τρίτοι. Η έκπληξη της ημέρας έχει να κάνει με τις επιδόσεις των παντελώς άπειρων Λάμπρου και Παύλου Αθανασούλα, που αν και ακόμα προσαρμόζονται στα όργανα μετρήσεων, διασκεδάζουν και ταυτόχρονα με μια σταθερή απόδοση έχουν καταφέρει να πλασαριστούν στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης.
Συνολικά, πάντως, παρατηρώντας τη σημερινή εξέλιξη του αγώνα, είναι σίγουρα πολύ νωρίς για να μιλάμε για ξεκαθάρισμα θέσεων. Άλλωστε το Mykonos Olympic Classic Rally δεν έχει φτάσει ακόμα ούτε στα μισά της διαδρομής του.   


Νωρίτερα, το πρωί, τα 27 πληρώματα επιβιβάστηκαν από τη Ραφήνα στο Superferry Άνδρος της Golden Star Ferries, μέσα στο οποίο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού πραγματοποιήθηκε και ο τεχνικός έλεγχος από τους εφόρους του αγώνα. Αμέσως μετά την άφιξη του πλοίου στο νέο λιμάνι του νησιού, τα ιστορικά αυτοκίνητα οδηγήθηκαν στη Χώρα της Μυκόνου, όπου και εκτέθηκαν μπροστά στο Δημαρχείο, προσελκύοντας το ενδιαφέρον και τα βλέμματα των παρευρισκομένων. Από τον ίδιο χώρο, τα πληρώματα πέρασαν την αψίδα της αφετηρίας, για να ξεκινήσουν λίγη ώρα αργότερα τη δική τους μάχη στους δρόμους του νησιού. Στην εκκίνηση, που αναμφίβολα είχε πανηγυρικό χαρακτήρα, το παρών έδωσε ο Δήμαρχος Μυκόνου, Κωνσταντίνος Κούκας, ο Αντιδήμαρχος του νησιού και μέλη του Δ.Σ., η πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Ελένη Καλπουρτζή, όπως και εκπρόσωποι της Αστυνομίας και του Λιμενικού Σώματος.
Οι χρονομετρημένες ασκήσεις ακριβείας συνεχίζονται και αύριο, σε μια διαδρομή συνολικού μήκους 143,10 χλμ. Αυτή θα είναι και η μεγαλύτερη σε μήκος ημέρα του αγώνα, η οποία και αναμένεται να κρίνει σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμά του.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ


«Στρατισίνο» - Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911 2.0)
«Το βράδυ ήταν ωραία και ευχαριστηθήκαμε, αφού νωρίτερα το απόγευμα είχαμε κουραστεί. Είναι καλή, αλλά δύσκολη εμπειρία και απαιτητική. Θέλει εξαιρετική συνεργασία ανάμεσα στο πλήρωμα. Το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό και ευχαριστούμε τον Γιάννη Κατσαούνη που μας το εμπιστεύθηκε. Από εκεί και πέρα οι δρόμοι είναι τεχνικοί και γλιστράνε, και ίσως ο Δημήτρης Μιχελακάκης να μπορούσε να καταφέρει να τους κλείσουμε προς την κυκλοφορία και να πραγματοποιήσουμε ειδικές διαδρομές»!


Christian Crucifix - Joseph Lambert (Ford Anglia)
«Όλα κυλούν καλά, το νησί είναι πολύ όμορφο. Οι δρόμοι είναι στενοί, με αποτέλεσμα η μέση ωριαία να είναι χαμηλή, αλλά χωρίς να μας προβληματίζει».


Σπύρος Μουστάκας - Νίκος Μουστάκας (Alfa Romeo Alfasud)
«Η πρώτη μέρα ήταν αρκετά κουραστική. Η κίνηση και οι στενοί δρόμοι δυσκόλεψαν το έργο μας, ενώ κάποια εμπόδια, όπως έργα στους δρόμους, είχαν σαν αποτέλεσμα κάποιοι οδηγοί να χάσουν χρόνο. Ευτυχώς για εμάς όλα πήγαν καλά».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α