Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ακρίβεια και αντοχή ...


Η περιπέτεια του Mykonos Olympic Classic Rally, 7ου γύρου του Επάθλου της FIA για Ιστορικά Regularity Ράλλυ, καθώς και 3ου αγώνα του αντίστοιχου Ελληνικού Πρωταθλήματος, ξεκίνησε σήμερα στο πανέμορφο νησί της Μυκόνου. Η πρώτη ημέρα του αγώνα δοκίμασε τις αντοχές και φυσικά την ακρίβεια των πληρωμάτων στις ιδιαίτερα απαιτητικές διαδρομές του κοσμοπολίτικου νησιού.


Έπειτα από 14 χρονομετρημένες ασκήσεις ακριβείας το σκέλος έκλεισε βρίσκοντας στην κορυφή της κατάταξης τον «Στρατισίνο». Μπορεί αυτή να είναι μόλις η δεύτερη παρουσία του σε αγώνα του είδους, ωστόσο, το γεγονός ότι στο δεξί μπάκετ της Porsche 911 βρίσκεται ο πολύπειρος Μαθιός Μανσόλας σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο στο αποτέλεσμα. Νωρίτερα, πάντως, οι ανακατατάξεις στην κορυφή ήταν αρκετές, με βασικούς πρωταγωνιστές τους μπαμπά/γιο Σπύρο και Νίκο Μουστάκα, όπως και τους διεκδικητές του ευρωπαϊκού τίτλου, τους Ιταλούς Paolo Marcattilj - Francesco Giammarino (Triumph TR2 Sport) και τους Βέλγους Christian Crucifix - Joseph Lambert (Ford Anglia). Οι νυχτερινές ειδικές αποδείχτηκαν «παγίδα» για το ιταλικό πλήρωμα, το οποίο αν και κατά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας φιγουράριζε στη δεύτερη θέση της κατάταξης, «έχασε» ένα σημείο ελέγχου στη δωδέκατη χρονομέτρηση, με αποτέλεσμα να πέσει στην όγδοη θέση. Έτσι, το πρώτο σκέλος βρίσκει στη δεύτερη θέση της γενικής τους έτερους διεκδικητές του ευρωπαϊκού τίτλου, με τους Σπύρο και Νίκο Μουστάκα να ακολουθούν τρίτοι. Η έκπληξη της ημέρας έχει να κάνει με τις επιδόσεις των παντελώς άπειρων Λάμπρου και Παύλου Αθανασούλα, που αν και ακόμα προσαρμόζονται στα όργανα μετρήσεων, διασκεδάζουν και ταυτόχρονα με μια σταθερή απόδοση έχουν καταφέρει να πλασαριστούν στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης.
Συνολικά, πάντως, παρατηρώντας τη σημερινή εξέλιξη του αγώνα, είναι σίγουρα πολύ νωρίς για να μιλάμε για ξεκαθάρισμα θέσεων. Άλλωστε το Mykonos Olympic Classic Rally δεν έχει φτάσει ακόμα ούτε στα μισά της διαδρομής του.   


Νωρίτερα, το πρωί, τα 27 πληρώματα επιβιβάστηκαν από τη Ραφήνα στο Superferry Άνδρος της Golden Star Ferries, μέσα στο οποίο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού πραγματοποιήθηκε και ο τεχνικός έλεγχος από τους εφόρους του αγώνα. Αμέσως μετά την άφιξη του πλοίου στο νέο λιμάνι του νησιού, τα ιστορικά αυτοκίνητα οδηγήθηκαν στη Χώρα της Μυκόνου, όπου και εκτέθηκαν μπροστά στο Δημαρχείο, προσελκύοντας το ενδιαφέρον και τα βλέμματα των παρευρισκομένων. Από τον ίδιο χώρο, τα πληρώματα πέρασαν την αψίδα της αφετηρίας, για να ξεκινήσουν λίγη ώρα αργότερα τη δική τους μάχη στους δρόμους του νησιού. Στην εκκίνηση, που αναμφίβολα είχε πανηγυρικό χαρακτήρα, το παρών έδωσε ο Δήμαρχος Μυκόνου, Κωνσταντίνος Κούκας, ο Αντιδήμαρχος του νησιού και μέλη του Δ.Σ., η πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Ελένη Καλπουρτζή, όπως και εκπρόσωποι της Αστυνομίας και του Λιμενικού Σώματος.
Οι χρονομετρημένες ασκήσεις ακριβείας συνεχίζονται και αύριο, σε μια διαδρομή συνολικού μήκους 143,10 χλμ. Αυτή θα είναι και η μεγαλύτερη σε μήκος ημέρα του αγώνα, η οποία και αναμένεται να κρίνει σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμά του.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ


«Στρατισίνο» - Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911 2.0)
«Το βράδυ ήταν ωραία και ευχαριστηθήκαμε, αφού νωρίτερα το απόγευμα είχαμε κουραστεί. Είναι καλή, αλλά δύσκολη εμπειρία και απαιτητική. Θέλει εξαιρετική συνεργασία ανάμεσα στο πλήρωμα. Το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό και ευχαριστούμε τον Γιάννη Κατσαούνη που μας το εμπιστεύθηκε. Από εκεί και πέρα οι δρόμοι είναι τεχνικοί και γλιστράνε, και ίσως ο Δημήτρης Μιχελακάκης να μπορούσε να καταφέρει να τους κλείσουμε προς την κυκλοφορία και να πραγματοποιήσουμε ειδικές διαδρομές»!


Christian Crucifix - Joseph Lambert (Ford Anglia)
«Όλα κυλούν καλά, το νησί είναι πολύ όμορφο. Οι δρόμοι είναι στενοί, με αποτέλεσμα η μέση ωριαία να είναι χαμηλή, αλλά χωρίς να μας προβληματίζει».


Σπύρος Μουστάκας - Νίκος Μουστάκας (Alfa Romeo Alfasud)
«Η πρώτη μέρα ήταν αρκετά κουραστική. Η κίνηση και οι στενοί δρόμοι δυσκόλεψαν το έργο μας, ενώ κάποια εμπόδια, όπως έργα στους δρόμους, είχαν σαν αποτέλεσμα κάποιοι οδηγοί να χάσουν χρόνο. Ευτυχώς για εμάς όλα πήγαν καλά».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι