Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με την ματιά του Αλέξανδρου Ντάρσυ ...


Κατά τις σεζόν 2015 και 2016, ο 15χρονος Αλέξανδρος εκπροσώπησε την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.) στον παγκόσμιας εμβέλειας θεσμό της CIK-FIA, το CIK-FIA Academy Trophy όπου συμμετέχουν οδηγοί ηλικίας 13-15 ετών με σκοπό την ανάδειξη των κορυφαίων ταλέντων αυτής της ηλικίας, παγκοσμίως.
Μετά την ολοκλήρωση των αγωνιστικών του υποχρεώσεων με τον αγώνα του Kristianstad της Σουηδίας, στον οποίος ο Αλέξανδρος Ντάρσυ κατέλαβε την 15η θέση ανάμεσα σε 51 οδηγούς, ο 15χρονος καρτίστας μοιράζεται μαζί μας σκέψεις, εμπειρίες και συναισθήματα... Απολαύστε τον!


"Πόσο τυχερός αισθάνομαι. Εδώ και δύο χρόνια εκπροσωπώ την πατρίδα μου στο CIK-FIA Academy Trophy.
Ενιαίο σασί ΟΤΚ και μηχανές ΟΚ Junior για τους 50 οδηγούς από όλο τον κόσμο, ηλικίας από 13 έως 16 ετών. Μοναδικοί σύμμαχοι μέσα στην πίστα η οδηγική ικανότητα, το στήσιμο του καρτ και φυσικά η τύχη. Ζuera, Genk, LeMans, Essay, Kristianstad, έξι σταθμοί στη ζωή μου που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Καθένας και μία μοναδική εμπειρία. Ξεκινώντας αυτή τη διαδρομή δεν είχα ποτέ φανταστεί πόσο θετικά θα με επηρέαζε, πόσο θα άλλαζε τον τρόπο σκέψης μου, πόσο θα με βοηθούσε να γίνω καλύτερος οδηγός και άνθρωπος. Μέσα σε αυτές τις 6 στάσεις στη ζωή μου γνώρισα τον κόσμο, άνοιξα τα μάτια μου, έκανα φίλους, έμαθα να επιβιώνω και να ξεπερνώ κάθε εμπόδιο, έμαθα να ακούω και να ακούγομαι, έμαθα να προσπαθώ πέρα από κάθε όριο και να μην απογοητεύομαι από τις δυσκολίες.   
Τι αδρεναλίνη, η καρδιά μου σφυροκόπαγε σε κάθε στροφή, το κεφάλι μου συγκεντρωμένο στη σκέψη μου για τον αγώνα, το κορμί μου μούσκεμα από την προσπάθεια για ένα γρηγορότερο  χρόνο,  μια καλύτερη προσπέραση που θα με έφερνε πιο μπροστά στην κατάταξη.  Στο τέλος κάθε αγώνα στενοχωριόμουν γιατί τελείωνε και ευχόμουν να ήμουν κάθε μέρα σε αγώνα. Γνώρισα από κοντά και μίλησα σε οδηγούς και μηχανικούς των οποίων έχω διαβάσει συνεντεύξεις, τους θαυμάζω και ακολουθώ  τα βήματά τους στο διαδίκτυο. Έκανα track walk με τον παγκόσμιο πρωταθλητή KZ2, Jordon Lennox Lamb, ο Dominik Bartocha μου έσφιξε το χέρι και μου ευχήθηκε καλή τύχη, ο Callum Bradshaw μου χάρισε τα γάντια του. Για πρώτη φορά είδα το μηχανικό μου Stanislav Kavarimov να λυγίζει και να ξεσπά σε κλάματα για την ατυχία μου, όταν στον τελικό του Portimao ένας συναθλητής μου πέρασε πάνω από τη μηχανή μου και έσπασε το μπουζί  λίγους γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. 


Κρίστιανσταντ, Σουηδία
Το επιστέγασμα της χρονιάς! Στην κλήρωση για τη μηχανή διάλεξα το Νο 120 και αυτό κράτησα σε όλο τον αγώνα. Δυσκολευτήκαμε πολύ να βρούμε το σωστό στήσιμο του κάρτ, καθώς είχαμε μόνο τρεις περιόδους ελεύθερων δοκιμών την Παρασκευή και μετά κατευθείαν τα χρονομετρημένα που με έφεραν στην 27η θέση της γενικής κατάταξης. Στο πρώτο heat (προκριματικό), δοκιμάσαμε να βάλουμε περισσότερο κράτημα πίσω, αλλά το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό. Στο δεύτερο heat κάναμε ακριβώς το αντίθετο και αυτό μου έδωσε περισσότερη ταχύτητα και σταθερότητα. Όμως, στον 5ο γύρο που αισθανόμουνα ότι πήγαινα καλύτερα και ήμουνα αισιόδοξος για μια καλή επίδοση, δέχτηκα χτύπημα από τον Κορεάτη οδηγό που μου στέρησε την ευκαιρία να τερματίσω το heat και να περάσω κατευθείαν στο τελικό. Έτσι βρέθηκα στην 6η θέση της δεύτερης ευκαιρίας (second chance heat) και στην 34η θέση γενικής κατάταξης. Στόχος μου ήταν να εξασφαλίσω τη θέση μου στον τελικό κάνοντας μόνο μία προσπέραση, ώστε να κρατήσω τα λάστιχά μου σε καλή αγωνιστική κατάσταση. Με αυτό τον τρόπο βρέθηκα στην τελευταία σειρά εκκίνησης του ημιτελικού. Με 12 προσπεράσεις και δύο ποινές των μπροστινών οδηγών κατάφερα σε 13 γύρους να βρεθώ στη 19η θέση ενόψει του Τελικού. Στον τελικό κατάφερα να κάνω τον 6ο καλύτερο χρόνο και να προσπεράσω άλλους 4 οδηγούς, καταλήγοντας έτσι στην 15η θέση της γενικής κατάταξης και κερδίζοντας τους πρώτους μου πόντους στο πρωτάθλημα. Δηλαδή κέρδισα συνολικά 19 θέσεις. Μπροστά και πίσω μου, κορυφαία ονόματα που πρωταγωνιστούν στο παγκόσμιο χώρο του καρτ.  Αυτός ο αγώνας μου έδωσε την αισιοδοξία, την εμπειρία και το μάθημα ότι όλα είναι δυνατά, αν παλεύεις και δίνεις το 100% του μυαλού σου και της ψυχής σου. 
Όλη αυτή η εμπειρία μου έδωσε να καταλάβω ότι ποτέ δεν ήμουν μόνος σε αυτό το ταξίδι, πάντα υπήρχαν και υπάρχουν άνθρωποι που με στηρίζουν και με βοηθούν, το αποτέλεσμα είναι συλλογικό και όχι ατομικό, δεν είναι μόνο ο οδηγός ή ο μηχανικός  ή το σασί ή η γρήγορη μηχανή. Είναι η ομάδα που κάνει τη διαφορά, είναι η ομάδα που σε στηρίζει έστω και αν δεν είναι στο προσκήνιο. Γι’αυτό το λόγο κλείνοντας  θα ήθελα να ευχαριστήσω  όλους αυτούς τους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα μου και πίστεψαν σε εμένα. 
Tην ΟΜΑΕ που με επέλεξε να εκπροσωπήσω την Ελλάδα για δύο συνεχείς χρονιές στο CIK-FIA Academy Trophy.
Την ομάδα μου Athens Kart Shop και ιδιαίτερα τον Κ. Μιχαλόπουλο, για την  προετοιμασία μου όλα αυτά τα χρόνια στις προπονήσεις και στους αγώνες, τις πολύτιμες συμβουλές και την προβολή μου στην Ελλάδα και το  εξωτερικό. 
Tην ΒΚC Racing για την στήριξή της στους αγώνες του Academy στο Εssay, Portimao και Kristianstad. 
Τον Stanislav Kavarimov, που εκτός από μηχανικός μου στο Academy ήταν και  ο καλύτερός μου φίλος, με τις ατελείωτες selfie και τον μοναδικό του τρόπο με έκανε να γελώ στο grid πριν από κάθε αγώνα. 
Κλείνοντας, θα ήθελα τους αγώνες του φετινού Academy στο Εssay, το Portimao και το Kristianstad να τους αφιερώσω στον άνθρωπο που μου έμαθε ότι στο ταξίδι της ζωής δεν έχει σημασία ο προορισμός αλλά η διαδρομή, και αυτός είναι ο παππούς μου, Ιan D’Arcy.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε