Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

4η Βιομηχανική Επανάσταση ...


Η Ford είναι από τις πρώτες κατασκευάστριες εταιρίες αυτοκινήτων που έχουν αναπτύξει μία νέα, ολοκληρωμένη φιλοσοφία στη συνεργασία εργαζομένων και ρομπότ στη γραμμή παραγωγής
Οι εργαζόμενοι στη γραμμή συναρμολόγησης στην Κολωνία (Γερμανία) χρησιμοποιούν ‘συνεργατικά ρομπότ’, γνωστά και ως ‘co-bots’, ως μέρος της έρευνας της εταιρίας για το Industry 4.0. Ο όρος αυτός χρησιμοποιείται για να περιγράψει την 4η Βιομηχανική Επανάσταση που σχετίζεται με την αυτοματοποίηση, την ανταλλαγή δεδομένων και τις τεχνολογίες παραγωγής
Τα ρομπότ χρησιμοποιούν αισθητήρες υψηλής τεχνολογίας που ανιχνεύουν εάν στη διαδρομή τους βρίσκονται ανθρώπινα χέρια ή δάχτυλα και σταματούν άμεσα, ώστε να διασφαλίζεται η ασφάλεια των εργαζομένων
Η Ford εξετάζει τώρα την περαιτέρω χρήση των ‘συνεργατικών ρομπότ’, τα οποία μπορούν να προγραμματίζονται για οποιαδήποτε εργασία, από το να κάνουν καφέ μέχρι να δίνουν το χέρι τους, και χρησιμοποιούνται στη φαρμακευτική και ηλεκτρονική βιομηχανία


Πάνω από εκατό χρόνια αφότου τα πρώτα αυτοκίνητα πέρασαν από την πρωτοποριακή γραμμή παραγωγής του Henry Ford, η Ford Motor Company καινοτομεί και πάλι με τη συνεργασία εργαζομένων και ρομπότ στη γραμμή παραγωγής.
Νέα ‘συνεργατικά ρομπότ’, γνωστά και ως ‘co-bots’, χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά για να βοηθούν τους εργαζόμενους στην τοποθέτηση των αμορτισέρ στα Fiesta, μία εργασία που απαιτεί ακρίβεια χιλιοστού, δύναμη και υψηλό επίπεδο επιδεξιότητας. Οι εργαζόμενοι δουλεύουν πλάι – πλάι με τα ρομπότ ώστε να διασφαλίζεται κάθε φορά η τέλεια εφαρμογή. 
Μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο εδώ
Η δοκιμή στο εργοστάσιο συναρμολόγησης της Ford στην Κολωνία (Γερμανία) αποτελεί μέρος της έρευνας της εταιρίας για το Industry 4.0. Ο όρος αυτός χρησιμοποιείται για να περιγράψει την 4η Βιομηχανική Επανάσταση που σχετίζεται με την αυτοματοποίηση, την ανταλλαγή δεδομένων και τις τεχνολογίες παραγωγής. Η Ford ρώτησε πάνω από 1000 εργαζόμενους στη γραμμή παραγωγής για να αναγνωρίσει τα καθήκοντα που θα μπορούσαν να επωμισθούν τα νέα ρομπότ.
«Με τα ρομπότ, οι εργασίες γίνονται ευκολότερα, ασφαλέστερα και ταχύτερα, καθώς συμπληρώνουν τις ικανότητες των εργαζομένων μας και ανοίγουν νέους ορίζοντες στο χώρο της παραγωγής και της σχεδίασης για τα νέα μοντέλα της Ford,» δήλωσε ο Karl Anton, director vehicle operations, Ford Ευρώπης.
Έχοντας ύψος 1 m, τα νέα ρομπότ εργάζονται πλάι-πλάι με τους εργαζόμενους της γραμμής παραγωγής σε δύο σταθμούς εργασίας. Αντί να χειρίζονται ένα βαρύ αμορτισέρ και ένα εργαλείο εγκατάστασης, οι εργαζόμενοι μπορούν τώρα με τη βοήθεια του ρομπότ για να σηκώνουν και να τοποθετούν αυτόματα το αμορτισέρ στο θόλο του τροχού, και στη συνέχεια να ολοκληρώνουν την εγκατάσταση πιέζοντας ένα κουμπί.
«Το να κρατάς ψηλά τα βαριά εργαλεία είναι σκληρή δουλειά που απαιτεί δύναμη, αντοχή και ακρίβεια. Το ρομπότ βοηθά πραγματικά,» ήλωσε ο Ngali Bongongo, εργαζόμενος παραγωγής στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία.
Εφοδιασμένα με hi-tech αισθητήρες, τα ‘co-bots’ σταματούν άμεσα αν ανιχνεύσουν ένα ανθρώπινο χέρι ή ακόμα και δάχτυλο στη διαδρομή τους, παρέχοντας την απαραίτητη ασφάλεια στους εργαζομένους. Παρόμοια τεχνολογία χρησιμοποιείται στη φαρμακευτική και ηλεκτρονική βιομηχανία. Για το πρόγραμμα των ρομπότ, το οποίο εξελίσσεται πάνω από δύο χρόνια, η Ford συνεργάστηκε με τη Γερμανική κατασκευάστρια ρομπότ, KUKA Roboter GmbH.
Η Ford εξετάζει τώρα την περαιτέρω χρήση των ‘συνεργατικών ρομπότ’ που μπορούν να προγραμματίζονται για ποικίλα καθήκοντα, από το να δίνουν το χέρι τους μέχρι και να… φτιάχνουν καφέ.
«Είμαστε περήφανοι που παρουσιάζουμε τις ικανότητες της νέας γενιάς των ευαίσθητων ρομπότ μας, τα οποία υποστηρίζουν και συνεργάζονται με  τους εργαζόμενους της Ford διεξάγοντας δύσκολα και απαιτητικά καθήκοντα,» δήλωσε ο Klaus Link, κύριος διαχειριστής λογαριασμού Ford, της KUKA Roboter GmbH. «Στο πλαίσιο της στενής συνεργασίας μας με τη Ford και με βάση τα σχόλια των εργαζομένων, ανυπομονούμε να αντιμετωπίσουμε ακόμα περισσότερες προκλήσεις.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ