Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κλασικό Ράλι Ελλάδας ...


Φέτος το Κλασικό Ράλι Ελλάδας πήρε τα βουνά. Στην κυριολεξία! Οι δύο λέσχες, ΦΙΛΠΑ & ΣΙΣΑ, που συνδιοργανώνουν το ράλι αυτό για 7η συνεχόμενη χρονιά, αποφάσισαν να το μεταφέρουν στο τέλος του χειμώνα & σε καθαρά χειμερινούς, ορεινούς προορισμούς, όπως Αράχωβα & Αθανάσιο Διάκο.
Το ηλιόλουστο πρωινό του Σαββάτου της 5ης Μαρτίου εκκίνησαν 59 άρτια προετοιμασμένα ιστορικά αυτοκίνητα από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης για το «7ο Κλασσικό Ράλι Ελλάδας». Οι πρώτες ειδικές διαδρομές, Ασπρόπυργος & Φυλή, έκαναν νωρίς την εμφάνιση τους και έβαλαν αμέσως τα πληρώματα  σε ρυθμούς ανταγωνισμού. Σύντομη στάση στο Καπαρέλλι, αμέσως μετά η γνωστή γρήγορη Θίσβη και μετά η απαιτητική Χαιρώνεια. Η πρώτη ανασυγκρότηση έγινε στην κοσμοπολίτικη Αράχωβα και μετά από μιάμιση ώρα η εκκίνηση του 2ου σκέλους από Δελφούς.


Προσήλιο, Βίνιανη, Γκιώνα και «51» ξύπνησαν αναμνήσεις από θρυλικά ράλι του παρελθόντος. Πολύδροσος, αμέσως μετά Παρνασσός και η ειδική της Σουβάλας, όπου τα πρώτα χιόνια έκαναν την εμφάνιση τους. Λίγο πριν τη δύση του ηλίου η μαγευτική Φτερόλακκα! Χιόνια δεξιά-αριστερά αλλά σε γενικές γραμμές καθαρό και στεγνό οδόστρωμα, δεν δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τα έμπειρα πληρώματα, τα οποία αργά το απόγευμα τερμάτισαν στους Δελφούς. Στην Κατάταξη της 1ης μέρας προηγούνταν με ισοβαθμία οι Δελαπόρτας/Πανόπουλος/Lancia, Χαρμάνης/Φουντεδάκης/Alfa Romeo & οι περυσινοί πρωταθλητές Γεωργακόπουλος/Τσιτσιλώνης/Mini.
Την Κυριακή το πρώτο αυτοκίνητο εκκίνησε στις 9 το πρωί από το ξενοδοχείο «Amalia» με κατεύθυνση προς τα Βαρδούσια όρη μέσω των ειδικών του Προσηλίου, του Πανουργιά και της Στρόμης. Μετά από μάμιση ώρα ανασυγκρότησης στο φιλόξενο Αθανάσιο Διάκο ακολούθησαν οι συνεχόμενες ειδικές του Αθ. Διάκου, του Μαυρολιθαρίου και των Πυρών και προορισμό την τελευταία ανασυγκρότηση της ημέρας.  Η φαινομενικά εύκολη ειδικής «Αμφίκλεια-Τιθορέα» οδήγησε αρκετούς διεκδικητές σε λάθη. Μετά την τελευταία ειδική «Χαιρώνεια 2» τα κουρασμένα πληρώματα κατευθύνθηκαν προς Ακρόπολη για την αψίδα & τη σημαία του τερματισμού.


 Οι συνολικά 28 ειδικές διαδρομές ακριβείας και οι 11 σταθμοί ελέγχου χρόνου ανέδειξαν τους άξιους νικητές.
1. Δελαπόρτας Γιώργος – Πανόπουλος Απόστολος με Lancia Fulvia Coupe του 1973 & 6 β.π.
2. Χαρμάνης Αθανάσιος – Φουντεδάκης Μάνος με Alfa Romeo Giulia του 1977 & 10 β.π.
3. Κοφινάς Κυριίακος – Βαλατσάς Ανδρέας με Leyland Mini του 1973 & 11 β.π.

Οι δύο Σύλλογοι και η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστούν θερμά την κοινότητα Αθανασίου Διάκου για την υποστήριξη της, τους χορηγούς επικοινωνίας για την προβολή της εκδήλωσης και όλους τους κριτές & χρονομέτρες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ