Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κλασικό Ράλι Ελλάδας ...


Φέτος το Κλασικό Ράλι Ελλάδας πήρε τα βουνά. Στην κυριολεξία! Οι δύο λέσχες, ΦΙΛΠΑ & ΣΙΣΑ, που συνδιοργανώνουν το ράλι αυτό για 7η συνεχόμενη χρονιά, αποφάσισαν να το μεταφέρουν στο τέλος του χειμώνα & σε καθαρά χειμερινούς, ορεινούς προορισμούς, όπως Αράχωβα & Αθανάσιο Διάκο.
Το ηλιόλουστο πρωινό του Σαββάτου της 5ης Μαρτίου εκκίνησαν 59 άρτια προετοιμασμένα ιστορικά αυτοκίνητα από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης για το «7ο Κλασσικό Ράλι Ελλάδας». Οι πρώτες ειδικές διαδρομές, Ασπρόπυργος & Φυλή, έκαναν νωρίς την εμφάνιση τους και έβαλαν αμέσως τα πληρώματα  σε ρυθμούς ανταγωνισμού. Σύντομη στάση στο Καπαρέλλι, αμέσως μετά η γνωστή γρήγορη Θίσβη και μετά η απαιτητική Χαιρώνεια. Η πρώτη ανασυγκρότηση έγινε στην κοσμοπολίτικη Αράχωβα και μετά από μιάμιση ώρα η εκκίνηση του 2ου σκέλους από Δελφούς.


Προσήλιο, Βίνιανη, Γκιώνα και «51» ξύπνησαν αναμνήσεις από θρυλικά ράλι του παρελθόντος. Πολύδροσος, αμέσως μετά Παρνασσός και η ειδική της Σουβάλας, όπου τα πρώτα χιόνια έκαναν την εμφάνιση τους. Λίγο πριν τη δύση του ηλίου η μαγευτική Φτερόλακκα! Χιόνια δεξιά-αριστερά αλλά σε γενικές γραμμές καθαρό και στεγνό οδόστρωμα, δεν δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τα έμπειρα πληρώματα, τα οποία αργά το απόγευμα τερμάτισαν στους Δελφούς. Στην Κατάταξη της 1ης μέρας προηγούνταν με ισοβαθμία οι Δελαπόρτας/Πανόπουλος/Lancia, Χαρμάνης/Φουντεδάκης/Alfa Romeo & οι περυσινοί πρωταθλητές Γεωργακόπουλος/Τσιτσιλώνης/Mini.
Την Κυριακή το πρώτο αυτοκίνητο εκκίνησε στις 9 το πρωί από το ξενοδοχείο «Amalia» με κατεύθυνση προς τα Βαρδούσια όρη μέσω των ειδικών του Προσηλίου, του Πανουργιά και της Στρόμης. Μετά από μάμιση ώρα ανασυγκρότησης στο φιλόξενο Αθανάσιο Διάκο ακολούθησαν οι συνεχόμενες ειδικές του Αθ. Διάκου, του Μαυρολιθαρίου και των Πυρών και προορισμό την τελευταία ανασυγκρότηση της ημέρας.  Η φαινομενικά εύκολη ειδικής «Αμφίκλεια-Τιθορέα» οδήγησε αρκετούς διεκδικητές σε λάθη. Μετά την τελευταία ειδική «Χαιρώνεια 2» τα κουρασμένα πληρώματα κατευθύνθηκαν προς Ακρόπολη για την αψίδα & τη σημαία του τερματισμού.


 Οι συνολικά 28 ειδικές διαδρομές ακριβείας και οι 11 σταθμοί ελέγχου χρόνου ανέδειξαν τους άξιους νικητές.
1. Δελαπόρτας Γιώργος – Πανόπουλος Απόστολος με Lancia Fulvia Coupe του 1973 & 6 β.π.
2. Χαρμάνης Αθανάσιος – Φουντεδάκης Μάνος με Alfa Romeo Giulia του 1977 & 10 β.π.
3. Κοφινάς Κυριίακος – Βαλατσάς Ανδρέας με Leyland Mini του 1973 & 11 β.π.

Οι δύο Σύλλογοι και η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστούν θερμά την κοινότητα Αθανασίου Διάκου για την υποστήριξη της, τους χορηγούς επικοινωνίας για την προβολή της εκδήλωσης και όλους τους κριτές & χρονομέτρες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο