Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δελτίο Τύπου Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. ...

Στις 13/2/2016 έγινε εν τέλει η έκτακτη Γενική συνέλευση της Ο.Μ.Α.Ε. με κύριο θέμα την ψήφιση του Εθνικού  Αθλητικού Κανονισμού και των επί μέρους Γενικούς και Τεχνικούς Κανονισμούς που θα διέπουν το σπορ για το 2016, με σκοπό την άμεση κατάθεσή τους στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.
Μια συνέλευση κατά την οποία τα σωματεία ίσως για πρώτη φορά που οι κανονισμοί ήρθαν προς ψήφιση και  είχαν το δικαίωμα  με την ψήφο τους να εκπροσωπήσουν τους αθλητές τους και όχι μόνο να διασφαλίσουν τους αγώνες και τα έσοδά τους.


Δυστυχώς η Βόρεια Ελλάδα έλαμψε δια της απουσίας της!!!

Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων το σύνολο των σωματείων της Βορείου Ελλάδος φάνηκε μικρότερο των περιστάσεων.
Δεν παραβρέθηκαν σε μία συνέλευση κατά την οποία , εκτός των άλλων, ψηφίστηκαν και τα εξής:
1) Τα αποτελέσματα των περιφερειακών κυπέλλων επηρεάζονται από τη συμμετοχή ή όχι στον τελικό της Λαμίας
2) Οι τίτλοι που θα διεκδικήσουν οι αγωνιζόμενοι στα περιφερειακά κύπελλα περιορίζονται μόνο σε Γενικής και F2.
3) Η αύξηση των συμμετοχών, για να μετρήσουν οι κατηγορίες, σε 8 από 5 ουσιαστικά καταργεί το ενδιαφέρων σε αδύναμες κατηγορίες.
4) Η μη προσμέτρηση αγώνων του Πρωταθλήματος σε τοπικούς θεσμούς. 
Δηλαδή τι άλλο έπρεπε να συμβεί για να συμμετέχετε σε μια τέτοια διαδικασία!
Σίγουρα μπορείτε να επικαλεστείτε πολλά οικονομικά προβλήματα στα σωματεία και φυσικά το θέμα των αγροτών είναι ένα επιπλέον αγκάθι, παρ’όλα αυτά έπρεπε να βρείτε τρόπο.


Μας απογοητεύσατε για άλλη μία φορά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,