Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο δυνατότερος αγώνας drift που έχει ποτέ δει η Αθήνα !!!


Μετά τον τρελό 1ο αγώνα του Mediteranean Drift Challenge στο λιμάνι του Ηρακλείου , ήρθε η σειρά για τον 2ο συνεχόμενο γύρο του ιδίου θεσμού αλλά αυτή την φορά κοντά στην Αθήνα και συγκεκριμένα στην πίστα Kartodromo.
Το σαββατοκύριακο 3 και 4 Οκτωβρίου 30 κορυφαίοι  οδηγοί από Ελλάδα , Κύπρο και το εξωτερικό βρέθηκαν στο Kartodromo και κάπνισαν την  ανανεωμένη αλλά και πολύ τεχνική πίστα μαζί με τους 2500 θεατές που στην κυριολεξία τρελάθηκαν με τα περάσματα και το κορυφαίο  θέαμα που φυσικά δεν θα ξεχάσουν ποτέ .... μιας και κατά γενική ομολογία ήταν ο δυνατότερος που έχει ποτέ γίνει στην Αθήνα!
Πάνω από 7 οδηγοί ήταν τα φαβορί για την νίκη , αλλά τελικά την άρπαξε πανάξια μετά από πολλές δυνατές μάχες ο πολύ σταθερός Καπότης σχεδόν χωρίς  κανένα λάθος!
Στην δεύτερη θέση ο νικητής του Ηρακλείου από την Κύπρο Edim Macila ο οποίος οδήγησε όπως πάντα με πολύ μυαλό και πολύ αποτελεσματικά !
Τρίτος για δεύτερη φορά ο πολύ εντυπωσιακός  όπως πάντα Χαντζαράς με το ολοκαίνουριο όπλο του που εξακολουθεί να το μαθαίνει και να βελτιώνετε ...
Τέταρτος ο αγαπημένος οδηγός όλων των  θεατών αλλά και ο μεγαλύτερος σε ηλικία drifter από την Κύπρο ... ο ολοκούζουλος  Δημητράκης όπου οδηγούσε συνεχώς τέρμα γκάζι ξεσηκώνοντας όλους τους θεατές σε κάθε πέρασμα του και ο οποίος νίκησε και τον illyuk !!!
Στην πέμπτη θέση ανέβηκε ένα απο τα φαβορί για την νίκη ... ο Τσουρι ο οποίος οδήγησε και αυτός απίστευτα καλά αλλά κάποια λάθη δεν τον βοήθησαν να προχωρήσει στους ημιτελικούς.
Έκτος, άλλο ένα φαβορί για την νίκη ... ο πολύ επιθετικός Illyuk ο οποίος πραγματικά έκανε μερικά περάσματα που όλοι όσοι τα είδαν δεν θα τα ξεχάσουν ποτέ!   
Είναι γνωστό ότι σαν οδηγός είναι on - off και πάντα ρισκάρει ... πράγμα το οποίο επωφελήθηκαν όσοι τον είδαν.
Μετά απο μάχες που θα μείνουν στην ιστορία , μετά απο πολύ καπνό και σκόνη δημιουργήθηκε μια ατμόσφαιρα που είναι πολύ δύσκολο να επαναληφθεί και μόνο όσοι ήταν εκεί μπορούν να καταλάβουν την επιτυχία του διημέρου αυτού...
Ραντεβού του χρόνου για ακόμα περισσότερο θέαμα !!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο