Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στα πάτρια εδάφη .......


Μετά την περσινή του συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις, ο Ιορδάνης Σερδερίδης επιστρέφει στη χώρα όπου γεννήθηκε. Οδηγώντας ένα Citroen DS3 R5, θα αγωνιστεί στον 9ο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ που θα διεξαχθεί στις 10 και 11 Οκτωβρίου, με κέντρο το Λουτράκι. Ο Σερδερίδης θεωρεί πολύ σημαντικό το Ράλλυ Ακρόπολις για τον εαυτό του και την οικογένεια του και επιθυμούσε να συμμετάσχει διακαώς, αν και το πρόγραμμα του αυτή την περίοδο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ είναι βαρύ. Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα συμμετείχε στον Γύρο της Κορσικής κι από εκεί κατευθείαν ήρθε στην Ελλάδα για τον εθνικό μας αγώνα. 
Παραμονές της εκκίνησης, μάλιστα, βρέθηκε σε διαδρομή της Κορινθίας, προκειμένου να ρυθμίσει κατάλληλα το γαλλικό αυτοκίνητο, ενόψει του απαιτητικού αγώνα, έχοντας ως «δάσκαλο» τον νεαρό, αλλά ταχύτατο Karl Kruuda, ο οποίος έχει βρεθεί πίσω από το τιμόνι της DS3 αρκετές φορές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. 


«Έμεινα ευχαριστημένος από την αίσθηση του αυτοκινήτου στις δοκιμές. Βρήκαμε το κατάλληλο setup για τον αγώνα, με την πολύτιμη βοήθεια του Kruuda», δήλωσε ο Σερδερίδης και πρόσθεσε: «Το Citroen είναι πιο δύσκολο να το στήσεις στο χώμα σε σχέση με το Fiesta. Σε χωμάτινες επιφάνειες δεν είμαι τόσο εξοικειωμένος όσο στην άσφαλτο, παρόλα αυτά κάναμε αρκετές δοκιμές, προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την πρόσφυση και τώρα ο Karl με βοηθάει με τον τρόπο οδήγησής μου που είναι λίγο πιο επιθετικός από όσο πρέπει». Ο Καβαλιώτης οδηγός, πραγματοποίησε τις καθιερωμένες πριν τον αγώνα, αναγνωρίσεις από τις διαδρομές: «Η Κλένια είναι γνωστή από πέρυσι, αν και έχει λίγη περισσότερη άσφαλτο. Το Κεφαλάρι είναι πολύ γρήγορο, γλιστερό και περίπλοκο ως προς την αντιμετώπισή του, ενώ η Ζήρεια ειδικά στην αρχή της, θυμίζει αυτοκινητόδρομο. Την Κινέττα την ξέρουμε λίγο πολύ από πέρυσι ενώ θεωρώ ότι θα με δυσκολέψει η νυχτερινή ειδική αφού η οδήγηση τη νύχτα δεν είναι το καλύτερο μου».
Αναφορικά με τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν στα βουνά της Κορινθίας και τον στόχο του, ο οδηγός δήλωσε: «Ο καιρός θα αποτελέσει πρόκληση και μάλλον έφερα την κακοκαιρία μαζί μου από την Κορσική που συμμετείχα το προηγούμενο σαββατοκύριακο! Σίγουρα, θα είναι πιο γλιστερό το οδόστρωμα, αλλά σε αυτές τις επιφάνειες έχω σημειώσει καλύτερες επιδόσεις, όπως στην Ουαλία παλιότερα. Δεν είμαι κορυφαίος οδηγός και αυτό που θέλω είναι να έχω έναν καθαρό αγώνα, να βελτιώσω την οδήγησή μου και να προσπαθήσω για ένα καλό αποτέλεσμα στο τέλος, χωρίς να κάνω λάθη. Στόχος είναι η πρώτη δεκάδα και αν πάνε όλα καλά θεωρώ πως είναι εφικτός».
Η εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις θα δοθεί το Σάββατο στις 15.00 κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Συνολικά, ο  αγώνας περιλαμβάνει 9 ειδικές διαδρομές, μήκους 202.63 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,