Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στα πάτρια εδάφη .......


Μετά την περσινή του συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις, ο Ιορδάνης Σερδερίδης επιστρέφει στη χώρα όπου γεννήθηκε. Οδηγώντας ένα Citroen DS3 R5, θα αγωνιστεί στον 9ο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ που θα διεξαχθεί στις 10 και 11 Οκτωβρίου, με κέντρο το Λουτράκι. Ο Σερδερίδης θεωρεί πολύ σημαντικό το Ράλλυ Ακρόπολις για τον εαυτό του και την οικογένεια του και επιθυμούσε να συμμετάσχει διακαώς, αν και το πρόγραμμα του αυτή την περίοδο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ είναι βαρύ. Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα συμμετείχε στον Γύρο της Κορσικής κι από εκεί κατευθείαν ήρθε στην Ελλάδα για τον εθνικό μας αγώνα. 
Παραμονές της εκκίνησης, μάλιστα, βρέθηκε σε διαδρομή της Κορινθίας, προκειμένου να ρυθμίσει κατάλληλα το γαλλικό αυτοκίνητο, ενόψει του απαιτητικού αγώνα, έχοντας ως «δάσκαλο» τον νεαρό, αλλά ταχύτατο Karl Kruuda, ο οποίος έχει βρεθεί πίσω από το τιμόνι της DS3 αρκετές φορές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. 


«Έμεινα ευχαριστημένος από την αίσθηση του αυτοκινήτου στις δοκιμές. Βρήκαμε το κατάλληλο setup για τον αγώνα, με την πολύτιμη βοήθεια του Kruuda», δήλωσε ο Σερδερίδης και πρόσθεσε: «Το Citroen είναι πιο δύσκολο να το στήσεις στο χώμα σε σχέση με το Fiesta. Σε χωμάτινες επιφάνειες δεν είμαι τόσο εξοικειωμένος όσο στην άσφαλτο, παρόλα αυτά κάναμε αρκετές δοκιμές, προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την πρόσφυση και τώρα ο Karl με βοηθάει με τον τρόπο οδήγησής μου που είναι λίγο πιο επιθετικός από όσο πρέπει». Ο Καβαλιώτης οδηγός, πραγματοποίησε τις καθιερωμένες πριν τον αγώνα, αναγνωρίσεις από τις διαδρομές: «Η Κλένια είναι γνωστή από πέρυσι, αν και έχει λίγη περισσότερη άσφαλτο. Το Κεφαλάρι είναι πολύ γρήγορο, γλιστερό και περίπλοκο ως προς την αντιμετώπισή του, ενώ η Ζήρεια ειδικά στην αρχή της, θυμίζει αυτοκινητόδρομο. Την Κινέττα την ξέρουμε λίγο πολύ από πέρυσι ενώ θεωρώ ότι θα με δυσκολέψει η νυχτερινή ειδική αφού η οδήγηση τη νύχτα δεν είναι το καλύτερο μου».
Αναφορικά με τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν στα βουνά της Κορινθίας και τον στόχο του, ο οδηγός δήλωσε: «Ο καιρός θα αποτελέσει πρόκληση και μάλλον έφερα την κακοκαιρία μαζί μου από την Κορσική που συμμετείχα το προηγούμενο σαββατοκύριακο! Σίγουρα, θα είναι πιο γλιστερό το οδόστρωμα, αλλά σε αυτές τις επιφάνειες έχω σημειώσει καλύτερες επιδόσεις, όπως στην Ουαλία παλιότερα. Δεν είμαι κορυφαίος οδηγός και αυτό που θέλω είναι να έχω έναν καθαρό αγώνα, να βελτιώσω την οδήγησή μου και να προσπαθήσω για ένα καλό αποτέλεσμα στο τέλος, χωρίς να κάνω λάθη. Στόχος είναι η πρώτη δεκάδα και αν πάνε όλα καλά θεωρώ πως είναι εφικτός».
Η εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις θα δοθεί το Σάββατο στις 15.00 κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Συνολικά, ο  αγώνας περιλαμβάνει 9 ειδικές διαδρομές, μήκους 202.63 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το