Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στα πάτρια εδάφη .......


Μετά την περσινή του συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις, ο Ιορδάνης Σερδερίδης επιστρέφει στη χώρα όπου γεννήθηκε. Οδηγώντας ένα Citroen DS3 R5, θα αγωνιστεί στον 9ο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ που θα διεξαχθεί στις 10 και 11 Οκτωβρίου, με κέντρο το Λουτράκι. Ο Σερδερίδης θεωρεί πολύ σημαντικό το Ράλλυ Ακρόπολις για τον εαυτό του και την οικογένεια του και επιθυμούσε να συμμετάσχει διακαώς, αν και το πρόγραμμα του αυτή την περίοδο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ είναι βαρύ. Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα συμμετείχε στον Γύρο της Κορσικής κι από εκεί κατευθείαν ήρθε στην Ελλάδα για τον εθνικό μας αγώνα. 
Παραμονές της εκκίνησης, μάλιστα, βρέθηκε σε διαδρομή της Κορινθίας, προκειμένου να ρυθμίσει κατάλληλα το γαλλικό αυτοκίνητο, ενόψει του απαιτητικού αγώνα, έχοντας ως «δάσκαλο» τον νεαρό, αλλά ταχύτατο Karl Kruuda, ο οποίος έχει βρεθεί πίσω από το τιμόνι της DS3 αρκετές φορές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. 


«Έμεινα ευχαριστημένος από την αίσθηση του αυτοκινήτου στις δοκιμές. Βρήκαμε το κατάλληλο setup για τον αγώνα, με την πολύτιμη βοήθεια του Kruuda», δήλωσε ο Σερδερίδης και πρόσθεσε: «Το Citroen είναι πιο δύσκολο να το στήσεις στο χώμα σε σχέση με το Fiesta. Σε χωμάτινες επιφάνειες δεν είμαι τόσο εξοικειωμένος όσο στην άσφαλτο, παρόλα αυτά κάναμε αρκετές δοκιμές, προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την πρόσφυση και τώρα ο Karl με βοηθάει με τον τρόπο οδήγησής μου που είναι λίγο πιο επιθετικός από όσο πρέπει». Ο Καβαλιώτης οδηγός, πραγματοποίησε τις καθιερωμένες πριν τον αγώνα, αναγνωρίσεις από τις διαδρομές: «Η Κλένια είναι γνωστή από πέρυσι, αν και έχει λίγη περισσότερη άσφαλτο. Το Κεφαλάρι είναι πολύ γρήγορο, γλιστερό και περίπλοκο ως προς την αντιμετώπισή του, ενώ η Ζήρεια ειδικά στην αρχή της, θυμίζει αυτοκινητόδρομο. Την Κινέττα την ξέρουμε λίγο πολύ από πέρυσι ενώ θεωρώ ότι θα με δυσκολέψει η νυχτερινή ειδική αφού η οδήγηση τη νύχτα δεν είναι το καλύτερο μου».
Αναφορικά με τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν στα βουνά της Κορινθίας και τον στόχο του, ο οδηγός δήλωσε: «Ο καιρός θα αποτελέσει πρόκληση και μάλλον έφερα την κακοκαιρία μαζί μου από την Κορσική που συμμετείχα το προηγούμενο σαββατοκύριακο! Σίγουρα, θα είναι πιο γλιστερό το οδόστρωμα, αλλά σε αυτές τις επιφάνειες έχω σημειώσει καλύτερες επιδόσεις, όπως στην Ουαλία παλιότερα. Δεν είμαι κορυφαίος οδηγός και αυτό που θέλω είναι να έχω έναν καθαρό αγώνα, να βελτιώσω την οδήγησή μου και να προσπαθήσω για ένα καλό αποτέλεσμα στο τέλος, χωρίς να κάνω λάθη. Στόχος είναι η πρώτη δεκάδα και αν πάνε όλα καλά θεωρώ πως είναι εφικτός».
Η εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις θα δοθεί το Σάββατο στις 15.00 κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Συνολικά, ο  αγώνας περιλαμβάνει 9 ειδικές διαδρομές, μήκους 202.63 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ