Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το Τεχνικό Κέντρο της SEAT (CTS) γιορτάζει τα 40 .....


Πριν από 44 χρόνια, η SEAT πήρε μία απόφαση που θα άλλαζε για πάντα το μέλλον της. Η εταιρεία αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό της Τεχνικό Κέντρο, ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα το 1975. Η σύλληψη της ιδέας για την λειτουργία του Τεχνικού Κέντρου έγινε με σκοπό να διασφαλιστεί η πρόοδος της εταιρείας, δημιουργώντας τη δική της μοναδική ταυτότητα και στυλ και ενσωματώνοντας συνεχώς την πιο προηγμένη τεχνολογία στα μοντέλα της.
Αυτό το χρόνο, το Τεχνικό Κέντρο της SEAT (CTS) γιορτάζει την 40η επέτειο λειτουργίας του. Το Κέντρο σηματοδοτεί το «πριν και το μετά» της εταιρείας και της Ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας στο σύνολο της. Από την αρχή, το CTS διαμόρφωσε το DNA της SEAT και έγινε η κινητήρια δύναμη της εταιρείας και ο μεγαλύτερος βιομηχανικός επενδυτής στο R&D στην Ισπανία. Η εταιρεία έχει επενδύσει 1.4 δις ευρώ σε αυτόν τον τομέα τα τελευταία πέντε χρόνια. 
40 χρόνια έρευνας και ανάπτυξης
Το CTS ξεκίνησε την λειτουργία του το 1975 σε μία περιοχή 130.000 m2 με δυναμικό 211 εργαζομένων. Σήμερα το CTS βρίσκεται σε μία περιοχή 200.000 m2 και απασχολεί περισσότερους από 900 μηχανικούς και τεχνικούς οι οποίοι θα ξεπεράσουν τους 1.000 μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Κατά την διάρκεια των 40 χρόνων ιστορίας, το CTS συνεχώς μεγαλώνει και εξελίσσεται. Επέκτεινε τις εγκαταστάσεις του, τετραπλασίασε το εργατικό του δυναμικό και συνέβαλε στο να δημιουργηθούν και αλλά σημαντικά κέντρα και κτήρια στην γύρω περιοχή. Το πιο σημαντικό από αυτά είναι το εργοστάσιο του Martorell, που εγκαινιάστηκε το 1993, το οποίο σήμερα είναι ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια της Ευρώπης με παραγωγή 2.100 μονάδες ημερησίως (443.000 το 2014). 
Το CTS είναι υπεύθυνο για τη δημιουργία των πιο εμβληματικών οχημάτων της SEAT, όπως το Leon, Ibiza, Toledo, Alhambra, Malaga, Marbella, Cordoba, Altea και Arosa μεταξύ άλλων. 
Το CTS έχει επίσης δημιουργήσει πρωτότυπα αυτοκίνητα, τα οποία διαθέτουν είτε ένα νέο φουτουριστικό στυλ είτε διάφορες ενσωματωμένες τεχνολογικές καινοτομίες. Τα οχήματα αυτά αποτελούν μέρος της μοναδικής ιστορίας και κληρονομίας της αυτοκίνησης στην Ισπανία: από το πρώτο πρωτότυπο Ibiza Cabrio (1986) και τα Proto TL και Proto C (1990) μέχρι το τελευταίο 20V20 (2015), και με ενδιάμεσα πρωτότυπα μοντέλα όπως τα Marbella Playa (1991), Concept T (1992), Concept T Cabrio (1993), Cordoba Cabrio (1996), Bolero (1998), Formula (1999), Salsa (2000), Salsa Emocion (2000), Tango (2001), Cupra GT (2003), Leon Prototipo (2005), Ibiza Vaillante (2006), Altea Freetrack (2007), Tribu (2007), Bocanegra (2008), IBZ (2009), IBE (2010), IBX (2011), IBL (2011), Toledo Concept (2012) and Ibiza Cupster (2014). 
Παράλληλα με τις εργασίες πάνω στα αυτοκίνητα παραγωγής και στα πρωτότυπα μοντέλα, το CTS έχει επίσης αναπτύξει και εφαρμόσει τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες, όπως τους κινητήρες Ecomotive και διάφορα in-car συστήματα συνδεσιμότητας.
Πλήρες φάσμα δραστηριοτήτων για την βελτίωση των οχημάτων
Χάρη στο Τεχνικό Κέντρο, η SEAT είναι η μοναδική εταιρεία στο κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία, η οποία σχεδιάζει, αναπτύσσει, κατασκευάζει και εμπορεύεται τα δικά της αυτοκίνητα, συμμετέχοντας παράλληλα σε προγράμματα του Volkswagen Group.
Η δημιουργίας ενός νέου μοντέλου ξεκινά με την φάση της διαδικασίας σχεδίασης στο SEAT Design Center. Όταν καθοριστεί ακριβώς το προϊόν που πρόκειται να δημιουργηθεί τότε οι σχεδιαστές ξεκινούν την δημιουργική τους εργασία. Σε αυτό το στάδιο η έμπνευση και η δημιουργικότητα υπερισχύουν και οι σχεδιαστές επιζητούν την ισορροπία μεταξύ τεχνολογίας, σχεδίασης και λειτουργικότητας. Η σχεδίαση αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά σημεία της SEAT και εστιάζει πάντα στις ανάγκες των οδηγών. Χάρη στη δημιουργία του SEAT Design Center το 2007, ένα από τα πιο σύγχρονα και λειτουργικά κέντρα του κόσμου, η σχεδίαση έχει γίνει η σφραγίδα της ταυτότητας της SEAT για τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας.
Παράλληλα με αυτή την φάση, το τεχνικό τμήμα αναλύει το έργο των σχεδιαστών, βελτιώνει το αμάξωμα και το εσωτερικό του, ελέγχει την εργονομία και τις τεχνικές προδιαγραφές και εγκαθιστά την μελλοντική εφαρμογή του σχεδίου. Μόλις προσδιοριστεί η αναπτυξιακή διαδικασία του μοντέλου τότε αναλύεται η αρχιτεκτονική του συνοχή. Σε αυτή τη φάση, η αεροδυναμική, η ακαμψία και η αποτελεσματικότητα του πλαισίου έχουν επίσης μελετηθεί,  όπως και η ψύξη και ο κλιματισμός μεταξύ άλλων.
Πριν μετατραπεί το εικονικό μοντέλο σε πραγματικό, το CTS χρησιμοποιεί την τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας και εργαλείων συναρμολόγησης (Digital Mockup ή DMU). Το Digital Mockup αποτελεί το βασικό στοιχείο για την ανάπτυξη των μοντέλων της μάρκας, καθώς επιτρέπει τον έλεγχο μέσω της προσομοίωσης για περαιτέρω βελτίωση. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία DMU, το Τεχνικό Κέντρο διεξάγει την πρώτη στατική και δυναμική προσομοίωση οδηγικής συμπεριφοράς, τόσο για τα επιμέρους στοιχεία όσο και για το πλήρες μοντέλο και αυτά τα υποβάλλει σε εικονικά crash-tests καθώς και σε άλλες δοκιμές ασφάλειας. 
Τέλος, πριν την μαζική παραγωγή του οχήματος, το CTS διασφαλίζει τη βιωσιμότητα του έργου στη φάση της επικύρωσης. Σε αυτό το στάδιο προβαίνει σε εξαντλητική και σχολαστική διαδικασία βασισμένη σε δοκιμές και διάφορα πειράματα πάνω στο όχημα.
Μια ματιά στο μέλλον 
Σήμερα το CTS είναι το «κομβικό σημείο της γνώσης», το μέρος όπου καθορίζεται το μέλλον των οχημάτων. Το έργο του CTS βασίζεται στην αντιμετώπιση των προκλήσεων και στην πρόβλεψη των τάσεων στο κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η δράση του επικεντρώνεται στη δημιουργία προηγμένων οχημάτων και στην ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών για «εξυπνότερα» και καλύτερα σχεδιασμένα αυτοκίνητα, φιλικά προς το περιβάλλον.
Η SEAT έχει ήδη αναπτύξει και εφαρμόσει τις πιο προηγμένες τεχνολογίες προκειμένου να καινοτομεί στις τέσσερις πιο βασικές πτυχές της αυτοκινητοβιομηχανίας: μείωση των εκπομπών CO2, λειτουργική σχεδίαση, συνδεσιμότητα, επέκταση των ενεργητικών και παθητικών μέτρων ασφάλειας ή ακόμη και αυτόνομη οδήγηση.
Όσον αφορά τις εκπομπές CO2 για παράδειγμα, η SEAT έχει ήδη μειώσει τον μέσο όρο των εκπομπών κατά 21% τα τελευταία οκτώ χρόνια. Έτσι, το 66% των αυτοκινήτων SEAT που πωλούνται στην Ευρώπη έχουν εκπομπές ρύπων κάτω από 120g/km. Η εταιρεία έχει ήδη επενδύσει σε εναλλακτικά καύσιμα, όπως το συμπιεσμένο φυσικό αέριο με το LeonTGI και το Mii Ecofuel ενώ είναι ήδη καλά προετοιμασμένη για την προώθηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Αναφορικά με τon τομέα της ασφάλειας, το Τεχνικό Κέντρο έχει κάνει σημαντικές βελτιώσεις κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών για την βελτιστοποίηση χαρακτηριστικών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
Το CTS εργάζεται συνεχώς για την ενσωμάτων καινοτομιών στα μοντέλα SEAT. Η συνδεσιμότητα με φορητές συσκευές, η αναβάθμιση του συστήματος Infotainment, το σύστημα σύνδεσης Car-2-Car και ο έλεγχος των λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω smartphone θα αποτελούν κοινά χαρακτηριστικά των μοντέλων SEAT κατά τα προσεχή έτη. 
Το κλειδί της «ματιάς στο μέλλον» της SEAT είναι το Leon, ένα μοντέλο που πέτυχε άριστα αποτελέσματα σε συγκριτικές δοκιμές και σηματοδότησε μία κρίσιμη καμπή στην ιστορία της SEAT. Ως εκ τούτου, η εταιρεία βρίσκεται στη διαδικασία να ενσωματώσει τις αξίες του Leon σε κάθε νέο όχημα: το σχεδιασμό, την υψηλή ποιότητα, την προσβασιμότητα, την αξιοπιστία και τις μοναδικές τεχνολογικές καινοτομίες.
Η κινητήρια δύναμη στο R&D στην Ισπανία
Η SEAT είναι ένα από τους βασικούς πυλώνες της ισπανικής βιομηχανίας και η κύρια εταιρεία στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας η οποία αντιπροσωπεύει σήμερα το 10% του ισπανικού ΑΕΠ. Πολλές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις εξαρτώνται από την παραγωγής της SEAT η οποία άμεσα ή έμμεσα απασχολεί περίπου 70.000 άτομα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ