Ανασκόπηση 1ου Σκέλους .....


Έντονο συναγωνισμό είχαμε σε όλες τις Ομάδες στην 1η Ανάβαση Καστανιάς, στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Ο κόσμος κατέκλυσε τη διαδρομή παρακολουθώντας με αμείωτο ενδιαφέρον τις μάχες των οδηγών. Οι μικροκαθυστερήσεις δεν έλειψαν από το πρώτο μέρος του αγώνα, καθώς 3 αγωνιζόμενοι τέθηκαν εκτός, λόγω μηχανικής βλάβης.


Στην Ομάδα Α, ο χθεσινός πρωταγωνιστής των δοκιμών, Παναγιώτης Λιώρης αντιμετώπισε πρόβλημα μόλις στην πρώτη στροφή της Ανάβασης, καθώς ο κινητήρας του Ford Escort WRC έσβησε ξαφνικά. Έτσι, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Μιχάλης Ευθυμίου επίσης με Ford Escort WRC ήταν ταχύτερος, με τον Κωνσταντίνο Παπαχρήστο (Citroen Saxo VTS) να ακολουθεί πίσω του. Την τριάδα της Α συμπληρώνει ο Χρήστος Λάππας με το όμορφο Peugeot 106 Kit Car. Οι δύο αυτοί οδηγοί καταλαμβάνουν τις δύο πρώτες θέσεις στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα. Τρίτος βρίσκεται ο Μίλτος Αγγλόπουλος με Citroen C2, αλλά απειλείται από τον Γιάννη Τασιόπουλο που οδηγεί Citroen Saxo VTS.


Ο Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo VIII), αν και εμφανίστηκε μουδιασμένος στις χθεσινές δοκιμές, εντούτοις σήμερα  αντεπιτέθηκε και πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στην Ομάδα Ν. Η διαφορά που τον χωρίζει από τον Ποσειδώνα Γορίτσα που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer Evo X είναι μικρότερη από μισό δευτερόλεπτο! Η μάχη στη Ν αναμένεται συναρπαστική στο β’ σκέλος. Τον τρίτο χρόνο έκανε ο Πάρης Τασιόπουλος (Peugeot 106 S16), ο οποίος δείχνει πολύ δυνατός. Ο νεαρός οδηγός δύσκολα θα χάσει την πρωτοπορία στην Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα, καθώς η διαφορά των 3 δευτερολέπτων που τον χωρίζει από τον δεύτερο Διονύση Γιαννούλη (Peugeot 106 S16) του δίνει περιθώρια «χαλάρωσης» στο δεύτερο σκέλος. Την τριάδα συμπληρώνει ο Κωνσταντίνος Ντέκας με Citroen Saxo VTS.
Στην Ομάδα Ε, ο Μάριος Ηλιόπουλος έδειξε και σήμερα την ανωτερότητά του, όντας ταχύτερος του Λεωνίδα Κύρκου. Αμφότεροι οι οδηγοί οδηγούν Ford Escort WRC και σίγουρα στο δεύτερος σκέλος ο Κύρκος θα παλέψει να καλύψει τη διαφορά του 1.5 δευτερολέπτου που τον χωρίζει από την κορυφή. Τον τρίτο χρόνο στην Ομάδα Ε έκανε ο Κωνσταντίνος Ψιλιώτης (Ford Escort MKII) που παράλληλα προηγείται στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα. Πίσω του βρίσκεται ο Θανάσης Κουρνιάτης με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ αρκετά πίσω τους βρίσκεται ο Κωνσταντίνος Ζιάμπας (BMW E30) που ξεπέρασε τα χθεσινά προβλήματα.
Στα turbo της Formula Saloon, ο Παναγιώτης Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo VIII ήταν ταχύτερος  χτίζοντας διαφορά 5 δευτερολέπτων από τον Κώστα Πατσουρέα με Lancer ένατης γενιάς.