Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

10ο Arcadia Classic Tour ...

Όλα ξεκίνησαν το 2015 από την ρομαντική παρέα του ΤΡΙΣΚΕΛΙΟΝ...το πρώτο Arcadia Classic Tour είχε μόλις 30 πληρώματα. Κανείς μας δεν είχε φανταστεί την εξέλιξη...10 χρόνια μετά και είμαστε ακόμη εδώ…μεγαλύτεροι και σοφότεροι αλλά με τον ίδιο πάντα παιδικό ενθουσιασμό! Προσπαθήσαμε να προσφέρουμε ένα όμορφο διήμερο event αντάξιο των προσδοκιών όλων. Από τον "πολυβολητή" των δευτερολέπτων ως τον απλό λάτρη-κάτοχο κλασσικού οχήματος που αναζητά την απλή οδηγική απόλαυση. Γιατί το regularity στην τελική είναι μια όμορφη απόδραση απο την καθημερινότητα μας. Πιστεύουμε πως το καταφέραμε! Όλοι μαζί, η Off Road Team, το ΣΜΑ ΤΡΙΣΚΕΛΙΟΝ και οι ΕΛΙΑ, ΑΡΣΟΕ ενώ δίπλα μας η Λέσχη Αυτοκινήτου Κέρκυρας και τα Ιστορικά Οχήματα Νομού Σάμου. Μια άψογη συνεργασία, με σκοπό το βέλτιστο για τους συμμετέχοντες. Η προσπάθεια εύρεσης νέων διαδρομών εκτός των ως τώρα πεπατημένων ήταν το επόμενο πρόβλημα που έπρεπε να λύσουμε. Η περίεργη, σχεδόν καλοκαιρινή ζέστη του Απριλίου δεν μας πτόησε. Σταθήκαμε

Alfa Romeo Milano - Junior ...

Ο CEO της Alfa Romeo, Jean Philippe Imparato, τοποθετήθηκε ως προς την απόφαση για την μετονομασία του νέου B-SUV της μάρκας με την εξής δήλωση: «Αποφασίσαμε να αλλάξουμε το όνομα του μοντέλου παρότι γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε. Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να διατηρήσουμε τη θετική αύρα με την οποία είναι συνυφασμένα όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo και να αποφύγαμε κάθε διαμάχη. Το όνομα “Junior” ταιριάζει απόλυτα στο αυτοκίνητο και τη μάρκα, όντας άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιστορία της και βέβαια πολύ αγαπημένο στους Alfisti. Ως ομάδα, επιλέγουμε για ακόμα μια φορά να μοιραστούμε το πάθος για το εμπορικό μας σήμα και να θέσουμε σε απόλυτη προτεραιότητα το προϊόν και το κοινό μας».  Ως συνέχεια στην επιτυχία της Giulia και της κουπέ έκδοσης Giulia Sprint GT που σχεδιάστηκε από τον Giugiaro για τον Bertone, η Alfa Romeo στόχευσε σε νέους πελάτες μέσω ενός ξεχωριστού μοντέλου με προσιτή τιμή και χαμηλό κόστος χρήσης. Στις 26 Σεπτεμβρίου του 1966 η GT 1300 Junior παρ

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

5ο MEGA FOUR 4Χ4 Πάτρας ...

Η Λέσχη 4χ4 Πάτρας “Skarta Ekato” μετά την απαραίτητη έγκριση της ΟΜΑΕ (Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος), της Επιτροπής 4χ4 της ΕΠΑ διοργάνωσε τον Αγώνα «5ο MEGA FOUR 4Χ4 Πάτρας» την Παρασκευή 12, το Σάββατο 13 και την Κυριακή 14 Απριλίου 2024 στην θέση Μακρυχώραφα (παλιά πίστα Motocross) στο Πετροχώρι του Δήμου Δυτικής Αχαίας, με συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και τον Δήμο Δυτικής Αχαίας. Ο Αγώνας «5ο MEGA FOUR 4Χ4 Πάτρας» προσμετρά στο προκηρυγμένο Κύπελλο Wild Terrain - Mega Four 4x4  για το 2024. Η διαδικασία ξεκίνησε από νωρίς την Παρασκευή 12 Απριλίου 2024, με τον Διοικητικό και Τεχνικό Έλεγχο να πραγματοποιείται στην «Πλατεία Παπαγιαννοπούλου» κέντρο της Κάτω Αχαίας, με εκατοντάδες θεατές να απολαμβάνουν το ιδιαίτερο θέαμα, από τα εκτός δρόμου τετρακίνητα οχήματα. Στις 21:00 πραγματοποιήθηκε η πανηγυρική εκκίνηση με πάνω από χίλιους θεατές να χειροκροτούν την έναρξη της προσπάθειας των πληρωμάτων και την σημαία εκκίνησης να δίνει η τοπική πολιτική ηγε

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,

Νέο Jeep Wrangler 4xe MY24 ...

Το πλέον εμβληματικό μοντέλο της Jeep εξακολουθεί να ενσαρκώνει τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας, με δέσμευση στη συνεχή εξέλιξη που αποκλείει τους συμβιβασμούς σε αποδοτικότητα, άνεση και ασφάλεια. Η καρδιά του Jeep Wrangler MY24 παραμένει το Plug-in Hybrid υβριδικό σύστημα των 380 HP και 637 Nm, νούμερα που δίνουν σφριγηλό παλμό σε ένα θηριώδες αμάξωμα, αναγνωρίσιμο σε κάθε γεωγραφικό μήκος και πλάτος του πλανήτη. Στο αναβαθμισμένο Wrangler η αισθητική παραμένει λεπτομερώς ευθυγραμμισμένη με την κλασική όσο και θρυλική εικόνα του μοντέλου, έχοντας ως κύρια αλλαγή τη φρεσκαρισμένη γρίλια με τα εφτά κατακόρυφα στελέχη που πλέον είναι πιο λεπτά. Υπάρχουν δύο φινιρίσματα ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού: Το Sahara διαθέτει νίκελ περιγράμματα και το Rubicon ανθρακί, ενώ η νέα σχεδίαση αφενός δίνει πιο μοντέρνα όψη αφετέρου διοχετεύει περισσότερο αέρα στον κινητήρα. Στην καμπίνα η αναβάθμιση αφορά στο νέο σχεδιασμό αλλά και τα νέα στοιχεία εξοπλισμού και τεχνολογίας, χωρίς αλλοίωση στην υ

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες