Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Jeep Wrangler 4xe MY24 ...


Το πλέον εμβληματικό μοντέλο της Jeep εξακολουθεί να ενσαρκώνει τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας, με δέσμευση στη συνεχή εξέλιξη που αποκλείει τους συμβιβασμούς σε αποδοτικότητα, άνεση και ασφάλεια. Η καρδιά του Jeep Wrangler MY24 παραμένει το Plug-in Hybrid υβριδικό σύστημα των 380 HP και 637 Nm, νούμερα που δίνουν σφριγηλό παλμό σε ένα θηριώδες αμάξωμα, αναγνωρίσιμο σε κάθε γεωγραφικό μήκος και πλάτος του πλανήτη. Στο αναβαθμισμένο Wrangler η αισθητική παραμένει λεπτομερώς ευθυγραμμισμένη με την κλασική όσο και θρυλική εικόνα του μοντέλου, έχοντας ως κύρια αλλαγή τη φρεσκαρισμένη γρίλια με τα εφτά κατακόρυφα στελέχη που πλέον είναι πιο λεπτά. Υπάρχουν δύο φινιρίσματα ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού: Το Sahara διαθέτει νίκελ περιγράμματα και το Rubicon ανθρακί, ενώ η νέα σχεδίαση αφενός δίνει πιο μοντέρνα όψη αφετέρου διοχετεύει περισσότερο αέρα στον κινητήρα. Στην καμπίνα η αναβάθμιση αφορά στο νέο σχεδιασμό αλλά και τα νέα στοιχεία εξοπλισμού και τεχνολογίας, χωρίς αλλοίωση στην υψηλή λειτουργικότητα και πρακτικότητα. Όλα τα Wrangler MY24 διαθέτουν νέα εμπρός καθίσματα με αδιάβροχο μηχανισμό, ανθεκτικές επενδύσεις και 12 ηλεκτρικές ρυθμίσεις, με το ταμπλό να διατηρεί το κλασικό σχήμα σε συνδυασμό με σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία. Το πλαίσιο του πίνακα οργάνων έχει υφασμάτινη επένδυση με εμφανείς ραφές, ενώ η οθόνη του infotainment έχει οριζόντια αρχιτεκτονική. Η διαγώνιός της είναι 12,3” κάτι που σημαίνει ευκολία στο χειρισμό και ακόμα πιο ευανάγνωστες ενδείξεις.


Καθότι το 4G LTE Wi-Fi hot spot μπορεί να υποστηρίξει ταυτόχρονα έως 8 συσκευές όλοι μπορούν να είναι συνεχώς online, ενώ το σύστημα λαμβάνει τις τελευταίες ενημερώσεις μέσω της ασύρματης Over The Air τεχνολογίας. Αναβαθμισμένη είναι και η πλοήγηση που έχει την υπογραφή της Tom Tom, υπολογίζοντας την προτεινόμενη διαδρομή βάσει δεδομένων που συλλέγονται σε πραγματικό χρόνο. Επιπρόσθετα, το Jeep Wrangler MY24 διαθέτει πάνω από 85 συστήματα ασφάλειας, περιλαμβάνοντας αναγνώριση κόπωσης του οδηγού, διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση των σημάτων του ΚΟΚ, καθώς και νέους πλευρικούς αερόσακους τόσο στο εμπρός όσο και το πίσω μέρος της καμπίνας. Το Plug-in Hybrid σύστημα χρησιμοποιεί μπαταρία (Li-NMC) 17 kWh που εξασφαλίζει έως 51 km αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης, παράλληλα με ισχυρές επιδόσεις σε κάθε τερέν. Αξίζει να αναφερθεί ότι στην έκδοση Rubicon που είναι εστιασμένη στις απόλυτες εκτός δρόμου απαιτήσεις υπάρχει «πλευστός» πίσω άξονας Dana 44 HD για μέγιστη αντοχή και ότι σε κάθε Wrangler MY24 το ανεξάρτητο πλαίσιο “Body on Fame” συνδυάζεται με νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση, για βέλτιστη συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες. Ο 2λιτρος κινητήρας βενζίνης εξακολουθεί να αποδίδει 272 HP (200 kW) , ενώ ο ηλεκτρικός 107 kW προκειμένου να μπορεί να κινήσει αβίαστα από μόνος του το αυτοκίνητο ακόμα και εκτός δρόμου. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο με μετατροπέα ροπής και 8 σχέσεις, ενώ συνεργάζεται με μηχανικό σύστημα τετρακίνησης και επιπλέον κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού για τις πλέον δύσκολες εκτός δρόμου συνθήκες.


Η τιμή του νέου Jeep Wrangler MY24 που καλύπτεται από 4 χρόνια (ή 160.000 km) εγγύηση είναι €90.900 για το επίπεδο εξοπλισμού Sahara και €92.900 για το Rubicon.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ