Τον Οκτώβριο συμπληρώνονται 2 χρόνια που οι ιδιοκτήτες Ι.Ο. στην Ελλάδα υπέστησαν με τον πλέον επαχθή & ρατσιστικό τρόπο τις τιμωρητικές συνέπειες των ΚΥΑ 2017 & 2019. Όλη αυτή τη περίοδο ο χώρος βίωσε τη μετριότητα των διοικητικών παραγόντων που δυστυχώς τον εκπροσωπούσαν ‘θεωρητικά’ ως θεσμικοί, αποδείχθηκαν όμως ανεπαρκείς και αυτιστικοί όταν εκλήθησαν να διεκδικήσουν τα αυτονόητα για τους απλούς χρήστες – ιδιοκτήτες Ι.Ο. Χρησιμοποιώ το ‘θεωρητικά’ διότι ο τρόπος απόκτησης της προνομιακής ιδιωτικής πινακίδας + δελτίου καταχώρισης + κάρτας FIVA – FIA – κλπ., υποχρέωνε αντισυνταγματικά στην εγγραφή ως μέλος στις αντίστοιχες λέσχες – ομοσπονδίες οι οποίες εκτός του οικονομικού προσπορισμού, επαίροντο και για την ποσοτική δύναμη των μελών τους. Προβάλλοντας την κίβδηλη αυτή εικόνα ως δύναμη τους, εμφανίστηκαν συνομιλητές απέναντι στο κράτος όπου φάνηκε η αδυναμία συνεργασίας και οι αντιπαλότητες των φορέων μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα ήταν η πλήρης ακινησία των Ι.Ο. με επακόλο