Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

3ος & 4ος αγώνας HTTC ...

Το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017 θα διεξαχθεί ο 3ος & 4ος αγώνας του Επάθλου HTTC 2017 στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή είτε για έναν αγώνα πχ 3ο με κόστος 100€ ή και στους δύο με κόστος 170€. Το έπαθλο HTTC δίνει τη δυνατότητα σε όποιον οδηγό επιθυμεί να αγωνιστεί σε ασφαλή και ελεγχόμενο χώρο με το προσωπικό του αυτοκίνητο. Υποστηρικτές της προσπάθειάς μας είναι η Racecraft, αντιπρόσωπος των ελαστικών NANKANG Motorsport καθώς και άλλων εταιριών αγωνιστικού εξοπλισμού και όπως πάντα η TOYO TIRES. Μαζί μας και η Rsd Ohlins, αντιπρόσωπος των αναρτήσεων Öhlins καθώς και η Stand 21, κατασκευαστής αγωνιστικού εξοπλισμού οδηγού και συνοδηγού κορυφαίων προδιαγραφών. Για τον συγκεκριμένο αγώνα μεγάλος χορηγός είναι και η εταιρεία του κ. Ρουστέμη, η οποία θα διαθέσει τουλάχιστον δύο από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του στόλου της, προκειμένου να συμμετάσχουν εκπρόσωποι του ειδικού τύπου σε έναν αγώνα του θεσμού. Οι κατηγορίες του HTTC, βάσει των τεχνικών προδιαγρ

Με 102 ...

Με τον εντυπωσιακό αριθμό των 102 συμμετοχών θα διεξαχθεί την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ο καταληκτικός, τέταρτος γύρος του Dirt Games Challenge 2017. Αριθμός που προκαλεί αίσθηση, αφού ανάλογός του, τα τελευταία χρόνια, μόνο σε αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων έχει προκύψει. Αναμενόμενα, ο 4ος γύρος του νεοσύστατου και άκρως επιτυχημένου θεσμού θα έχει πανηγυρικό χαρακτήρα, ως ο ιδανικότερος αγωνιστικός επίλογος για το 2017. Το πλέον σημαντικό στοιχείο είναι ότι οι 102 συμμετοχές διακρίνονται για την ποιότητά τους, αφού μερικά από τα σπουδαιότερα και πλέον γνωστά ονόματα των ελληνικών αγώνων θα αναμετρηθούν στην ειδικά διαμορφωμένη μικτή διαδρομή που έχει σχεδιάσει η ομάδα του Dirt Games στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, σε συνεργασία με την Ολυμπία Οδό, η οποία παρέχει το υλικό σήμανσης. Αναφορικά με τους συμμετέχοντες, στις χωμάτινες φόρμουλες, που αποτελούν τη ραχοκοκκαλιά του Dirt Games Challenge, «το παρών» θα δώσουν οι διεκδικητές τω

36ο Ράλλυ Κένταυρος - Τελικός ...

Το 36ο "AEGEAN ΚΑΡΑΛΗΣ" Ράλλυ Κένταυρος 2017 ολοκληρώθηκε με κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα, τη  δυσκολία των πληρωμάτων για τη σωστή επιλογή ελαστικών.  Η αυλαία των αγώνων Ράλλυ για το 2017 έπεσε στο Βόλο και το Πήλιο, όπου κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου 2-3 Δεκεμβρίου διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο ¨Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου¨ (Λ.Α.Βόλου) το Ράλλυ Κένταυρος, που αποτέλεσε ταυτόχρονα τον Τελικό του Κυπέλλου Ασφάλτου. Το Ράλλυ Κένταυρος  αποτελούνταν από 5 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους  57,40 χιλιομέτρων, με το πρώτο σκέλος να περιλαμβάνει  περάσματα από τις Ειδικές Διαδρομές Αλυκόπετρα, Καράβωμα, Κισσός  και το δεύτερο σκέλος να επαναλαμβάνεται ξανά με τις ειδικές του Καραβώματος και του Κισσού ως Power Stage.  Ο καιρός ξεκίνησε καλός το Σάββατο το πρωί και ο Διοικητικός-Τεχνικός Έλεγχος των αυτοκινήτων έγινε στην παραλία του Βόλου, συννεφιασμένος μεν αλλά κατά διαστήματα το ¨κρυφτούλι¨ του ήλιου έδινε τάσεις αισιοδοξίας.  Στο ίδιο μοτίβο και η δ

Επανεκκίνηση του Αγώνα 2 του Ενιαίου ...

Τοποθέτηση για το ζήτημα της επανεκκίνησης του 2ου Αγώνα του Ενιαίου. Σε περιπτώσεις κίνησης των αγωνιζόμενων πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Γενικός Κανονισμός Ταχύτητας 2017 (αρ.15, παρ.4.2) προβλέπει πως «ο ρυθμός του αυτοκινήτου ασφαλείας πρέπει να είναι τέτοιος ώστε να δείχνει από πού πρέπει να περάσουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με ασφάλεια από το προβληματικό σημείο της διαδρομής της πίστας, χωρίς να χάνουν την θερμοκρασία τους τα ελαστικά των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Για τον λόγο αυτό οι οργανωτές πρέπει να επιλέγουν αυτοκίνητο ασφαλείας με ικανές επιδόσεις που θα μπορεί να διατηρήσει ένα σχετικά γρήγορο ρυθμό στην πίστα». Κατά την εν κινήσει επανεκκίνηση του 2ου αγώνα του Ενιαίου ΣΟΑΑ στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017, ο ρυθμός του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν περί τα 15 δευτερόλεπτα ανά γύρο πιο αργός από τον ρυθμό αγώνα των Skoda Fabia. Αυτό αποδεικνύεται από το γυρολόγιο του πρωτοπόρου -κατά την επανεκκίνηση- του αγώνα, Γιάννη Χαραλαμπό