Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

36ο Ράλλυ Κένταυρος - Τελικός ...


Το 36ο "AEGEAN ΚΑΡΑΛΗΣ" Ράλλυ Κένταυρος 2017 ολοκληρώθηκε με κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα, τη  δυσκολία των πληρωμάτων για τη σωστή επιλογή ελαστικών. 
Η αυλαία των αγώνων Ράλλυ για το 2017 έπεσε στο Βόλο και το Πήλιο, όπου κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου 2-3 Δεκεμβρίου διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο ¨Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου¨ (Λ.Α.Βόλου) το Ράλλυ Κένταυρος, που αποτέλεσε ταυτόχρονα τον Τελικό του Κυπέλλου Ασφάλτου.
Το Ράλλυ Κένταυρος  αποτελούνταν από 5 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους  57,40 χιλιομέτρων, με το πρώτο σκέλος να περιλαμβάνει  περάσματα από τις Ειδικές Διαδρομές Αλυκόπετρα, Καράβωμα, Κισσός  και το δεύτερο σκέλος να επαναλαμβάνεται ξανά με τις ειδικές του Καραβώματος και του Κισσού ως Power Stage. 
Ο καιρός ξεκίνησε καλός το Σάββατο το πρωί και ο Διοικητικός-Τεχνικός Έλεγχος των αυτοκινήτων έγινε στην παραλία του Βόλου, συννεφιασμένος μεν αλλά κατά διαστήματα το ¨κρυφτούλι¨ του ήλιου έδινε τάσεις αισιοδοξίας. 


Στο ίδιο μοτίβο και η διεξαγωγή του Shakedown, όπου τα πληρώματα δοκίμασαν  τα αγωνιστικά τους  αυτοκίνητα σε δρόμο ασφαλές με όλα τα μέτρα ασφαλείας. Η συνέχεια, βρίσκει όλους  στη ράμπα για την Πανηγυρική Εκκίνηση, εκεί όπου πλέον ο καιρός τα χάλασε για τα καλά, με συνεχόμενη βροχή, και κάπου προς το τέλος να βελτιώνεται. Το πρωί της Κυριακής στις 09:30 η εκκίνηση του αγώνα, με τον καιρό άκρως καλοκαιρινό, ηλιόλουστο και 20ο βαθμούς θερμοκρασία. Και από κάπου εκεί αρχίζει η σπαζοκεφαλιά για όλα τα πληρώματα, μην ξέροντας τι ελαστικά να χρησιμοποιήσουν, αποτελώντας ουσιαστικά τον ρυθμιστή για την εξέλιξη του αγώνα, αφού η σωστή επιλογή ελαστικών ήταν απαραίτητη μεν, ιδιαίτερα δύσκολη δε καθώς οι συνθήκες του καιρού στο βουνό μπορεί να άλλαζαν πολύ γρήγορα. Οι Γιώργος Αναπολιωτάκης-Θανάσης Τσιούκας (Seat Ibiza K/C) είχαν δημιουργήσει μια σημαντική διαφορά από το πρώτο σκέλος και κατάφεραν να τη διατηρήσουν έως το τέλος, φτάνοντας νικητές στον Τερματισμό που πραγματοποιήθηκε στο πιο κεντρικό σημείο του Βόλου, την Παραλία, έχοντας κερδίσει τις 4 από τις 5 Ειδικές Διαδρομές. Οι Παναγιώτης Καμπύλης-Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000) με λάθος επιλογή ελαστικών, έφθασαν στα μέσα του Καραβώματος, με τα ελαστικά να υπερθερμαίνονται και να τελειώνουν την ειδική με ένα κλαταρισμένο λάστιχο. Στο δεύτερο σκέλος πλέον πιο ανταγωνιστικοί και με τα κατάλληλα ελαστικά μπόρεσαν και σκαρφάλωσαν στην 3η Θέση της Γενικής  κατάταξης, κατακτώντας την Power Stage του αγώνα αλλά και το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος.


Στη δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης τερμάτισαν οι  Ν. Καρπάνος-Δ. Καρπάνος  (Mitsubishi Lancer EVO X) με την σωστή επιλογή ελαστικών και με έναν σταθερό ρυθμό, σημείωναν χρόνους εντός της πεντάδας. Σε επίπεδο Γενικής 4οι, ανέβηκαν επίσης οι αθλητές  τις Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου  Α.Σταφυλοπάτης-Α.Βεργοζήσης (Mitsubishi Lancer EVO VI) οι οποίοι χωρίς να αποσκοπούν σε κάτι, παρά μόνον σε οδηγική απόλαυση, μέχρι και το 2ο Καράβωμα βρισκόντουσαν στην 3η θέση της Γενικής. Νικητές για την Κατηγορία F2 και  5η Γενικής οι Β. Αναδιώτης-Μ. Μακρινός (Renault Clio RS) με δεύτερους τους Κρητικούς Κτιστάκηδες Δημήτρη και Μάνο (Peugeot 306) οι οποίοι είχαν ένα τέτακε στο Καράβωμα και από εκεί και πέρα έχασαν την επαφή με τους πρωτοπόρους, αλλά κατέκτησαν τον Πανελλήνιο τίτλο στην F2!!  Τρίτοι στη F2 οι Π. Γορίτσας-Α. Σπύρου (Mitsubishi Lancer EVO X). Στη C5 νικητές οι Ν. Καραθανάσης- Β. Καραθανάσης (Honda civic TypeR), υπό την καθοδήγηση του συνοδηγού μπαμπά, ο υιός πετούσε κυριολεκτικά. Την τριάδα έκλεισαν οι Σ. Θεοφανίδης-Λ. Μαύρος και Θ. Τσιτσιγιάννης-Γ. Κορίνθιος αμφότεροι με Citren Saxo VTS.


Στη κατηγορία C6 τα βολιώτικα πληρώματα κέρδισαν τις εντυπώσεις με τους Α. Βλάχο- Ν. Λεγαντή (Peugeot 106) και Σ. Μιχαήλ- Δ. Μπαλωτή (Peugeot 106) να κατακτούν τις δύο πρώτες θέσεις. Τα δύο πληρώματα αντάλλαξαν ¨πυρά¨ σε όλες τις ειδικές, με τους νικητές να επικρατούν στις 1η , 3η ,5η Ειδικές  και τους δεύτερους να κερδίζουν την 2η και 4η Ειδική! Ο πανελλήνιος τίτλος της κατηγορίας κατέληξε στους Τ. Φαρσούλη- Β. Γεωργίτσα (Citroen Saxo) που τερμάτισαν τρίτοι στη C6.  Οι  Μ. Μπενούκας- Χ. Μουρκάκης (Peugeot 106) είχαν έξοδο τη στιγμή μάλιστα που βρισκόταν σε θέση ¨τίτλου ¨, οι Κ. Πολυχρονόπουλος- Μ. Χριστογιαννούλα (Citroen Saxo) πήραν τους βαθμούς της δεύτερης θέσης, ενώ οι Π.Μπαξεβανάκης- Κ. Παναγόπουλος (Toyota Yaris) τους βαθμούς της τρίτης.  


Η ΛΑ Βόλου αθλοθέτησε για τους αθλητές  του σωματείου της, έπαθλα για τα  τρία πρώτα αμιγώς πληρώματα ανεξαρτήτου κατηγορίας και κλάσεως. Πρώτοι αναδείχθηκαν οι  Α.Σταφυλοπάτης-Α.Βεργοζήσης (Mitsubishi Lancer EVO VI), με δεύτερους τους Π. Νταή-Γ.Κυριαζή (VW Golf Gti) και τρίτους τους Μ. Αναστασίου-Α.Βαγδούτη (Peugeot 106).
Το 36ο ¨AEGEAN ΚΑΡΑΛΗΣ¨ Ράλλυ Κένταυρος δε θα μπορούσε να διεξαχθεί δίχως τη στήριξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που για ακόμη μια φορά στάθηκε αρωγός στις προσπάθειες των ανθρώπων της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου. Η  Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας ,ο Δήμος Βόλου και ο ΔΟΕΠΑΠ- ΔΗΠΕΘΕ, προσέφεραν τα μέγιστα. Ακόμη, η λέσχη ευχαριστεί θερμά όλους τους Κριτές και τα στελέχη του αγώνα καθώς επίσης και τους αγωνιζόμενους και μηχανικούς που τίμησαν με τη παρουσία τους τον αγώνα.
 Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου ευχαριστεί θερμά τον Μέγα χορηγό AEGEAN ΚΑΡΑΛΗΣ,  τους Χορηγούς Opel Σφακιανάκης, Συνεταιριστικό ΚΤΕΟ Βόλου και τους Υποστηρικτές του αγώνα τις εταιρείες Ελαστικά Αντωνοβαρδάκης, Food Service ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ, ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ Security, Γερανομεταφορές ΚΕΦΑΛΑΣ, Αναψυκτικά ΕΨΑ. 


Επίσης τους χορηγούς επικοινωνίας Astra TV, Εφημερίδα ΘΕΣΣΑΛΙΑ, GRally, TIME2RALLY, MOTORI.GR, RALLYCAR.GR, AutoMoto Patras.gr, Κανάλι Ένα 90,4, ATTICA TV, e-volos.gr, Techitsirious Production, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ Racing Video, Voliotaki.blogspot.com, Radio Marconi 96.1

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ