Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επανεκκίνηση του Αγώνα 2 του Ενιαίου ...


Τοποθέτηση για το ζήτημα της επανεκκίνησης του 2ου Αγώνα του Ενιαίου.

Σε περιπτώσεις κίνησης των αγωνιζόμενων πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Γενικός Κανονισμός Ταχύτητας 2017 (αρ.15, παρ.4.2) προβλέπει πως «ο ρυθμός του αυτοκινήτου ασφαλείας πρέπει να είναι τέτοιος ώστε να δείχνει από πού πρέπει να περάσουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με ασφάλεια από το προβληματικό σημείο της διαδρομής της πίστας, χωρίς να χάνουν την θερμοκρασία τους τα ελαστικά των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Για τον λόγο αυτό οι οργανωτές πρέπει να επιλέγουν αυτοκίνητο ασφαλείας με ικανές επιδόσεις που θα μπορεί να διατηρήσει ένα σχετικά γρήγορο ρυθμό στην πίστα».
Κατά την εν κινήσει επανεκκίνηση του 2ου αγώνα του Ενιαίου ΣΟΑΑ στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017, ο ρυθμός του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν περί τα 15 δευτερόλεπτα ανά γύρο πιο αργός από τον ρυθμό αγώνα των Skoda Fabia. Αυτό αποδεικνύεται από το γυρολόγιο του πρωτοπόρου -κατά την επανεκκίνηση- του αγώνα, Γιάννη Χαραλαμπόπουλου (σύμφωνα με το οποίο ο δεύτερος γύρος του πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας είχε χρόνο 1:31..320, ενώ ο τελευταίος του αγωνιστικός ήταν στο 1:16.308) σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο Γ. Χαραλαμπόπουλος βρισκόταν σε απόσταση λίγων μέτρων από το αυτοκίνητο ασφαλείας τόσο στον πρώτο όσο και στον δεύτερο γύρο  πριν την αποχώρηση του τελευταίου, όπως αποδεικνύει και το σχετικό τηλεοπτικό υλικό.
Δεδομένου ότι κάθε οδηγός ενημερώθηκε από τον Αλυτάρχη ότι η εκκίνηση θα γινόταν εν κινήσει, πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. θεωρεί ότι τήρησε απαρέγκλιτα τον Γενικό Κανονισμό Ταχύτητας 2017.

Γυρολόγιο 2ου αγώνα Ενιαίου Μεγάρων

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ