Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Η ΡΙΤΣΩΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΟΔΕΧΘΕΙ !!!

Μετά την από 16/5/2013 συνάντηση με την Επιτροπή Αναβάσεων της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ το Αθλητικό Σωματείο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (Α.Λ.Α.) προέβη το Σάββατο 18-5-2013 αποκλειστικά με δαπάνες του σε όλες τις υποδείξεις της ΟΜΑΕ/ΕΠΑ και του Σ.Ο.Α.Α. όσον αφορά τις επισκευές και αντικαταστάσεις των στηθαίων ασφαλείας (μπαριέρες) στην διαδρομή της Ανάβασης Ριτσώνας -από ζημιές που δημιουργήθηκαν κατά τον αγώνα του Δεκεμβρίου του 2012 . Μετά τα παραπάνω η Α.Λ.Α παραδίδει στην Οργανωτική Επιτροπή του Αγώνα που θα διεξαχθεί στις 15&16 Ιουνίου 2013 την ασφαλή πλέον διαδρομή της Ανάβασης. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΡΙΝ ... ΚΑΙ ΜΕΤΑ !!!

Μεταξύ συγγενών & φίλων .....

Μετά από μια τριήμερη δοκιμασία στη Στερεά Ελλάδα, την παραδοσιακή «έδρα» του Ράλλυ Ακρόπολις, η Ιστορική εκδοχή του Εθνικού μας αγώνα, ολοκληρώθηκε στην Ακρόπολη, όπου έφτασαν και πήραν σημαία τερματισμού 51 πληρώματα. Πρώτοι και καλύτεροι οι Ι. Φωτόπουλος – Α. Γεωργίου (ALFA ROMEO 2000 GT Veloce), που ολοκλήρωσαν την χθεσινή τους αντεπίθεση, ανέβηκαν στην πρώτη θέση από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή του 3ου Σκέλους και τη διατήρησαν έως τον τερματισμό. «Ρεπετισιόν» λοιπόν για το πλήρωμα της μπλε Veloce που πέτυχαν κάτι που δεν έχουν καταφέρει άλλοι στα 12 χρόνια διεξαγωγής του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, νίκη δηλαδή σε δύο συνεχόμενες χρονιές. Αξίζει να σημειωθεί πως ειδικά για τον Α. Γεωργίου είναι η 3η συνεχόμενη νίκη στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (ήταν πρώτος με τον Α. Παπανίκο και το 2011). Είναι γνωστό άλλωστε πως στους αγώνες Regularity ο συνοδηγός παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επίδοση του πληρώματος, τουλάχιστον ισάξιο με τον οδηγό, αφού αυτός είναι που καθορίζει το ρυ

Πάμε Ριτσώνα ;

Με έναν από τους πιο δημοφιλείς αγώνες στην Ελλάδα, τη κλασική Ριτσώνα, συνεχίζεται στα μέσα Ιουνίου το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Στην γνωστή διαδρομή της Ριτσώνας, των 3,2 χλμ., που κατά καιρούς έχει φιλοξενήσει δεκάδες χιλιάδες θεατές και σχεδόν 200 συμμετέχοντες, συνεχίζεται το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, το Σαββατοκύριακο 15&16 Ιουνίου. Τη διοργάνωση του αγώνα έχουν αναλάβει από κοινού τα αθλητικά σωματεία Α.Λ.Α. και Αγωνιστικό ΕΛΠΑ, ενώνοντας την εμπειρία τους για την καλύτερη δυνατή διεξαγωγή μιας Ανάβασης, με ιδιαίτερη ιστορία που ξεπερνά τον μισό αιώνα. Υπενθυμίζεται πως η καταληκτική ημερομηνία για τη λήξη των συμμετοχών είναι η Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013. Πληροφορίες : Α.Λ.Α. Κηφισίας και Βολανάκη 3, 11526 Αθήνα Τηλ. 210 6923 180, Fax: 210 6923 135 Ιστότοπος : www.ala-racingclub.gr  

Το "Ελληνικό" Ακρόπολις .....

Με 33 ελληνικές συμμετοχές (7 περισσότερες από αυτές του 2012), το Ράλλυ Ακρόπολις 2013 θα αποτελέσει τον 1ο και 2ο γύρο του εθνικού Πρωταθλήματος, αλλά και την ουσιαστική έναρξη των ελληνικών αγώνων ράλλυ για τη φετινή χρονιά. Είναι η η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που το Ράλλυ Ακρόπολις προσμετρά στο ημερολόγιο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, στοιχείο που δείχνει ότι ο ελληνικός γύρος του WRC βρίσκει και πάλι τη θέση του στον ελληνικό θεσμό. Αν και φέτος δε θα δούμε κάποιον Έλληνα οδηγό με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC, το παρών θα δώσουν οι νικητές της κατηγορίας PWRC το 2011, Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος με ένα Mitsubishi Lancer Evo X, όπως και ο περυσινός Έλληνας νικητής, Γιάννης Ζούνης, αλλά και ο Χάρης Καλτσούνης, που με αυτήν, αισίως φτάνει τις 40 συμμετοχές, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ που μέχρι πρότινος κατείχε αποκλειστικά ο «Λεωνίδας», κατά κόσμον Αλέξανδρος Μανιατόπουλος. Τον αγώνα στο σύνολό του θα ακολουθήσουν επτά ελληνικά πληρώματα, εντούτοις, απέναντί τους -

2o Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ

H ΦΙΛΠΑ διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την αναβίωση του ιστορικού Σιρκουί Τατοΐου με τη συμμετοχή σπάνιων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών Η εκδήλωση «2o Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013» θα πραγματοποιηθεί στις 15 και 16 Ιουνίου 2013 στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τατοΐου. Η ΦΙΛΠΑ, ένα από τα παλαιότερα μέλη της Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιών Αυτοκινήτων - FIVA (Fédération Internationale des Véhicules Anciens) που έχει συμβάλει ουσιαστικά και θεσμικά στη διάσωση χιλιάδων Ιστορικών Οχημάτων, διοργανώνει το «2o Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013», την αναβίωση του σημαντικότερου circuit της ελληνικής αυτοκίνησης. Η ΦΙΛΠΑ προσκαλεί τους λάτρεις των κλασσικών αυτοκινήτων και τους οπαδούς των ελληνικών αγώνων ταχύτητας να θαυμάσουν από κοντά τα μοναδικά ιστορικά οχήματα, σε μία διήμερη εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 15 και την Κυριακή 16 Ιουνίου 2013 στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τατοΐου, Το «2o Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013», αποτελεί μια γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού που ζωντανεύει αναμνήσε

Εαρινό από την ΦΙΛΠΑ .....

Η ΦΙΛΠΑ διοργανώνει το ετήσιο ΕΑΡΙΝΟ ΡΑΛΙ στις 18-19 Μαΐου 2013. Είναι μια καθιερωμένη εκδήλωση στην οποία λαμβάνουν μέρος αυτοκίνητα αντίκες ηλικίας από 30 έως και 85 ετών. Το πρωί του Σαββάτου 18 Μαΐου στις 8:30’ τα αυτοκίνητα θα συγκεντρωθούν στο ύψος της Βαρυμπόμπης και συγκεκριμένα στο “Γρηγόρης Μικρογεύματα“ ενώ στις 09:30 θα δοθεί η εκκίνηση στο παλαιότερης ημερομηνίας κατασκευής ιστορικό όχημα. Οι συμμετέχοντες θα ακολουθήσουν διαδρομή με κατεύθυνση προς Αγ. Μαρίνα όπου και θα επιβιβαστούν στο Ferry Boat για Νέα Στύρα. Εκεί θα είναι το σημείο όπου θα συγκεντρωθούν τα πληρώματα προκειμένου να τους δοθεί η εκκίνηση με τελικό προορισμό το Μαρμάρι με διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Marmari Bay. Την Κυριακή θα ξεκινήσει το δεύτερο σκέλος της εκδήλωσης από το Μαρμάρι στις 10:00 με κατεύθυνση προς Κάρυστο. Εκεί τα πληρώματα θα κάνουν στάση για μία ώρα και ανασυγκρότηση. Κατόπιν θα ξεκινήσουν στις 12:00 με προορισμό στον Αγ. Δημήτριο και το Παραδείσι όπου τα πληρώματα θα σταματήσ

Ακύρωση και όχι αναβολή .....

Η Επιτροπή Αγώνων της ΟΜΑΕ στη συνεδρίαση της 9 Μαΐου 2013 αποφάσισε την ακύρωση του αγώνα Rally Κένταυρος που ήταν να πραγματοποιηθεί στις 11-12 Μαΐου 2013 Το πρωτάθλημα θα ολοκληρωθεί με τους υπόλοιπους αγώνες όπως έχουν ανακοινωθεί στην προκήρυξη του 2013. Για τον αγώνα Ταχύτητας που ήταν προγραμματισμένος να διεξαχθεί στις  18-19 Μαΐου 2013 η ΕΠ.Α. θα αποφασίσει στην επόμενη συνεδρίαση. Από την ΕΠ.Α.