Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πάθος για Rally ...


Το  Rally Sprint “Μολών Λαβέ” 2024, ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, και αποτέλεσε τον 1ο χωμάτινο αγώνα για την φετινή χρονιά, ο οποίος προσμέτρησε στα κύπελλα Rally χώματος και Rally χώματος ιστορικών αυτοκινήτων. Πάθος για Rally λοιπόν, είχαν όλοι. Τα πληρώματα, οι θεατές, και η κοινωνία των Καρυών και της Σπάρτης που αγκάλιασαν τον αγώνα χορηγώντας άμεσα βοήθεια όπου χρειαζόταν. Το αγωνιστικό διήμερο ξεκίνησε το Σάββατο στον χώρο του Διοικητηρίου Σπάρτης που φιλοξένησε ιδανικά τον Διοικητικό και Τεχνικό έλεγχο των πληρωμάτων. Το απόγευμα της ίδιας μέρας, ακολούθησε η Πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης, όπου χιλιάδες κόσμου θαύμασαν σχήματα, χρώματα και λίγο από τον ήχο αγωνιστικών εξατμίσεων που τόσο είχε λείψει τα προηγούμενα χρόνια, και όπως φάνηκε από τις αντιδράσεις του  το κατ ευχαριστήθηκαν!!!!!


Την Κυριακή το πρωί ξεκίνησε η δράση από τον "Αθλητικό Χώρο" των Καρυών σε απόλυτα καλοκαιρινές καιρικές συνθήκες. Αποτέλεσμα οι θεατές που έκαναν ρεκόρ προσέλευσης χόρτασαν θέαμα, αλλά και πολύ πολύ σκόνη…! 


Τα 58 πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα είχαν να αντιμετωπίσουν μια αρκετά τεχνική ειδική διαδρομή που στα δώδεκα χιλιόμετρα, έχει μεγάλη ποικιλία στροφών. Από φουρκέτες μέχρι ανοιχτές καμπές με διάφορες κλίσεις και πολλά "πονηρά" και γρήγορα κομμάτια.


Στο συγκεκριμένο σημείο, αυτό με το άλμα και τους πολλούς θεατές, είχαμε "χαμηλές πτήσεις" πολλών μέτρων και φυσικά πολύ θέαμα. Τα περισσότερα μέτρα στον αέρα έκαναν οι κες. Μ. Παυλή με την Β. Παπαδάκη και το θηλυκό ροζ Hyundai Accent !!!


Στα Ιστορικά αυτοκίνητα άνοιγαν το μενού της ημέρας, οι Σταφυλοπάτης- Χατζηρήγας με Escort MkII κέρδισαν τους Χριστοδούλου-Σαμαρά οι οποίοι οδήγησαν μια “δόξα” των ελληνικών αγώνων, την “Fruit of the Loom” Lancia Delta Integralle του Κ. Αποστόλου.


Τρίτοι στην γενική των Ιστορικών οι Δελαπορτας-Παναρίτης με Golf Mk2, 8 μόλις δευτερόλεπτα μπροστά από τους Γ. Παραδείση-Στεργίου με Εscort MkII.


Στα σύγχρονα αυτοκίνητα οι Παπαδημητρίου-Κουζιώνης (New Fabia Ra2) κέρδισαν στη γενική κατάταξη με το έργο τους να γίνεται ευκολότερο μετά την εγκατάλειψη των Ξανθάκου-Σαϊνη με ίδιο αυτοκίνητο που έγινε πολύ νωρίς. Δεύτεροι γενικής και πρώτοι στην C2 οι Παραδείσης-Φράγκου με Εvo9 με τρίτους γενικής και δεύτερους C2 τους ταλαντούχους και πολύ γρήγορους Βιγκόπουλο-Ζακχαίο με το Clio Rally 3. Η κλάση θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον πληρωμάτων και θεατών στο μέλλον του θεσμού των Rally, αφού αποτελεί “την συνέχεια” της τόσο δημοφιλούς κλάσης Ν4. Τέταρτοι γενικής και τρίτοι στην C2 οι Ισμαήλος-Σούκουλης με Εvo9.


Σε αυτό τo σημείο το σωματείο μας θα ήθελε να ευχαριστήσει όλους τους συμμετέχοντες και τις ομάδες τους, τους μεγάλους χορηγούς μας γι’ αυτό τον αγώνα (Xanthakos Group- Rectifie Original) ,την Π.Ε. Λακωνίας, τον Δήμο Σπάρτης, τον Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α, την Κοινότητα Καρυών η οποία αποδείχθηκε εξαιρετικά φιλόξενη και βέβαια τους ανθρώπους μας στην Σπάρτη, τον Ν.Πουλόπουλο, τον Ν.Μαλικότση και Λ. Λαμπρόπουλο πρόεδρο της Αγωνιστικής Λέσχης Σπάρτης που διοργάνωνε στο παρελθόν τον αγώνα. 


Ραντεβού του χρόνου, στο “Μολών Λαβέ” του 2025 !!!


Τα επίσημα αποτελέσματα του αγώνα θα τα βρείτε ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου