Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

8ο Rally Regularity Σικυωνίων - Αποτελέσματα ...


Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 8ο Rally Regularity Σικυωνίων – ΙΚΤΕΟ Κιάτου. Ο αγώνας επέστρεψε στην φυσική του έδρα και ο νέος σχεδιασμός ήταν μία εξαιρετική διαδρομή. 240 χλμ με 10 Δοκιμασίες ακριβείας και 100 μετρήσεις. Ιδιαίτερα χορταστικό οδηγικά μενού με συντελεστή 1,5 στη βαθμολογία για το Π.Π.Regularity 2024. Κυριακή πρωί και είμαστε όλοι εκεί, στο Λιμάνι του Κιάτου. Από τα 50 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή, ξεκίνησαν τα 48, με το Δήμαρχο Σικυωνίων Σπύρο Σταματόπουλο να καλωσορίζει τους συμμετέχοντες και να δίνει εκκίνηση στα πρώτα πληρώματα. Το στρατηγείο του αγώνα μεταφέρεται στο Κεφαλάρι και τα πληρώματα μπαίνουν στην μάχη των ΕΔΑ με πρώτη τον Βάλτο (13μετρήσεις), για να ακολουθήσουν Λέχωβα (10 μετρήσεις), Καστράκι (11 μετρήσεις). Μεγάλή μάχη στη Γενική Κατάταξη με τους Γεωργουσόπουλο, Χατζηκωσταντίνου, Παλαβίδη και Κοφινά να είναι στην κορυφή με ελάχιστες μεταξύ τους διαφορές. Η συνέχεια με τα Αηδόνια (13 μέτρησεις), το Ψάρι (9 μέτρησεις) και το Μάτι (8 μέτρησεις), στην όμορφη και γεμάτη κόσμο Λίμνη Δόξα, όπου υπάρχει μία στάση για ξεκούραση και ένα Coffee Break, 1ος φτάνει ο Κοφινάς (VW Golf), στη δεύτερη θέση ο Παλαβίδης (Renault 5) και στην τρίτη ο Χατζηκωσταντίνου (VW Golf). Mένουν 4 ΕΔΑ το Στενό (10 μέτρησεις), η Καρυά (8 μέτρησεις), τα Στύλια (10 μετρήσεις) και η Βελίνα (6 μετρήσεις) οι Χατζηκωσταντίνου Χρήστο–Δημακαρέα Μανώλη (VW Golf, J1) κάνουν στην αντεπίθεση τους και τερματίζουν στην 1η θέση της Γενικής Κατάταξης και την κατηγορίας τους, πραγματοποιώντας τον στόχο που έβαλαν στον περσινό μας αγώνα . Στην 2η θέση της Γενικής οι Κοφινάς Κυριάκος – Κοφινάς Νικόλαος (VW Golf , J2) και στην τρίτη θέση οι Μαργέτης Τριαντάφυλλος – Μαργέτη Μαίρη ( BMW 518i, J2) κερδίζοντας την θέση στην τελευταία ΕΔΑ. Στις υπόλοιπές κατηγορίες , την F&G κέρδισαν οι πρωταθλητές 2023 Κυριάκος Φαρμάκης – Αθανασοπουλου Μαρία ( Volvo 122s), στην Η νικητές ήταν οι Γεωργουσόπουλος Αρης – Κοντοπός Νίκος (Τoyota Celica St) , 2οι οι Παναγόπουλος Αθανασιος – Παναγόπουλος Μιχάλης (ΜΙΝΙ) και 3οι οι Ασημάκης Σωτηρόπουλος - Θυμιος Σουφρίλας (BMW 1602) . Στην Ι νικητές ήταν οι Κατσαούνης Γιάννης- Μανσόλας Μαθίας (VW Golf), στη δεύτερη θέση οι Βούλγαροι Andonov Georgi – Andonova Yordanka ( Volvo 244) και τρίτοι οι Μερτίνος Αρης- Κυπραίος Γεράσιμος (Ford Fiesta) Στην J1 το 3ο σκαλί του Βάθρου ανέβηκαν οι Παλαβίδης Μάνος- Παλαβίδη Μαρία (Renault 5). Για την J2 στην 2η θέση οι Παπακωσταντίνου Αρης- Καϊόγλου Γιώργος (Renault 19) και 3οι οι Κυπραίος Δημήτρης – Ρούμελης Δημήτρης (Ford Escort XR3). Tη J3 κέρδισαν οι Καϊόγλου Γιώργος – Καγίας Μιλτος ( VW Golf) . 2οι οι Ανδριανόπουλος Γρηγόρης – Ζωης Τάτσης ( Suzuki Swift) και 3οι οι Βαξεβανάκης Γιώργος- Πραπάς Γιάννης (Toyota Celica ST). Οι Μουρίκης Αλεξανδρος – Λιάκος Δημήτρης (Fiat Cinquecento) κέρδισαν την ΥΤ, με δεύτερους τους Κανελλόπουλο Γιώργο- Κανελλοπούλου Λούσυ ( Toyota Celica TS) και στην 3η θέση τους Σιεττο-Μιχάλη – Μπουρναβαλάκη Αντωνία (Peugeot 106 Rallye). To Kύπελλο για το παλιότερο όχημα του αγώνα πήγε στην Αmazon του Κυριάκου Φαρμάκη και για το μικρότερο σε κυβισμό στο 2CV του Ηλία Κουρή. Η απονομή του αγώνα έγινε στην φιλόξενη Ταβέρνα ο Μάγκας, με την παραδοσιακή Γουρνοπουλα να έχει την τιμητική της.


Από την πλευρά της οργάνωσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους, στα στελέχη και τους κριτές της Οργάνωσης, τον Σπύρο Κατσιμαλή που είχε την ευθύνη της σχεδίασης, χρονομέτρησης και των αποτελεσμάτων, στον Δήμο Σικυωνίων και το ΙΚΤΕΟ Κιατου, στο Περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ και τα τοπικά ΜΜΕ που φρόντισαν για την επικοινωνία του αγώνα. Μην ξεχνάτε το φετινό στοίχημα, των σωματείων (ΑΡΤΕΜΙΣ, ΑΛΑΚ και ΑΛΜΑ Αιγίου) για ένα αναβαθμισμένο πρωτάθλημα της ΟΜΑΕ έχει θέσει τον πήχη ψηλά με πολλαπλές μετρήσεις, ακρίβεια μετρήσεων στο μέτρο, άμεσα αποτελέσματα, χορταστικές Δοκιμασίες και συμπυκνωμένους αγώνες υψηλού συναγωνισμού αλλά πάντα στη φιλοσοφία του regularity με σεβασμό στα Ιστορικά αυτοκίνητα, ικανοποιώντας τις σύγχρονες απαιτήσεις.

Τα αποτελέσματα: ΕΔΩ!

Σας περιμένουμε όλους στο επόμενο ραντεβού μας, το 9ο Regularity Rally 2025.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου