Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Kia EV9 - “Luxury” ...


Το ηλεκτρικό SUV - τριών σειρών καθισμάτων - Kia EV9, επιλέχθηκε στην κατηγορία “Luxury” στο διαγωνισμό του Γερμανικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2024 το οποίο περιλαμβάνει όλα τα μοντέλα με βασική τιμή άνω των 70.000 ευρώ. Το νέο Kia EV9 επικράτησε έναντι 9 ανταγωνιστικών μοντέλων που διαγωνίστηκαν εντυπωσιάζοντας την 27μελή κριτική επιτροπή του βραβείου «Γερμανικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024» (GCOTY). Το Kia EV9 είναι τώρα το δεύτερο μοντέλο της Kia που διατίθεται ως αμιγώς ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία, ακολουθώντας τα βήματα του πολυβραβευμένου EV6, το οποίο ανακηρύχθηκε Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022. «Ως η νέα ναυαρχίδα της Kia, το EV9 διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάδειξη της μάρκας μας σε κορυφαίο πάροχο ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Με το εξαιρετικά μεταβλητό και ευρύχωρο εσωτερικό του, την εντυπωσιακή σχεδίαση και την τεχνολογία εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης, θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία των SUV», δήλωσε ο Won-Jeong Jeong, Πρόεδρος της Kia Europe. «Είμαστε πολύ περήφανοι που το EV9 ανακηρύχθηκε «Γερμανικό Πολυτελές Αυτοκίνητο της Χρονιάς» πριν ακόμη λανσαριστεί, καθώς είναι ένα ισχυρό μήνυμα ότι η Kia και η στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση αναγνωρίζονται και βραβεύονται από ειδικούς της γερμανικής βιομηχανίας». Στο διαγωνισμό GCOTY, που διεξήχθη για έκτη φορά φέτος, μια κριτική επιτροπή 27 ειδικών δημοσιογράφων δοκίμασε και αξιολόγησε συνολικά 48 νέα μοντέλα. Ο διαγωνισμός χωρίζεται σε πέντε κατηγορίες: «Compact», «Premium» και «Luxury» καθώς και «New Energy» και «Performance». Η κριτική επιτροπή θα επιλέξει πλέον τον γενικό νικητή από τους πέντε καλύτερους στην κατηγορία, στις αρχές Οκτωβρίου.


SUV υψηλής τεχνολογίας μεγάλης αυτονομίας με μέγιστη μεταβλητή διαμόρφωση καθισμάτων

Το EV9 είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της Kia που προσφέρεται στην Ευρώπη μέχρι σήμερα. Όπως και το EV6, βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα E-GMP (Electric-Global Modular Platform) με τεχνολογία εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης 800 volt, δίνοντάς του μία από τις καλύτερες επιδόσεις φόρτισης στην κατηγορία του. Υπό ιδανικές συνθήκες, η μπαταρία 99,8 kW μπορεί να ανακτήσει αυτονομία έως και 239 km σε μόλις 15 λεπτά φόρτισης. Το eSUV διατίθεται με κίνηση στους πίσω τροχούς και κινητήρα απόδοσης 150 kW με πλήρως ηλεκτρική αυτονομία οδήγησης έως και 541 km(WLTP), ή ως τετρακίνητο όχημα που εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες συνολικής απόδοσης 282kW και αυτονομία 497 km(WLTP). Η τετρακίνητη έκδοση AWD διατίθεται και στη σπορ έκδοση GT-line, η οποία μπορεί να επιταχύνει από 0-100 km/h σε 5,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 200 km/h. Το EV9 προσφέρει επίσης υψηλό επίπεδο άνεσης κατά τη διάρκεια των στάσεων. Για παράδειγμα, η έκδοση GT-line διαθέτει στάνταρ ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα «χαλάρωσης» στην πρώτη σειρά τα οποία μπορούν να μετακινηθούν σε μια άνετη θέση ανάκλισης όταν το όχημα σταθμεύεται ή κατά τη διάρκεια στάσεων φόρτισης. Το EV9 διατίθεται σε επταθέσια και εξαθέσια διάταξη με δύο μεμονωμένα καθίσματα στη δεύτερη σειρά. Η βασική έκδοση του μοντέλου με κίνηση στους πίσω τροχούς προσφέρεται με μια ολοκληρωμένη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού που περιλαμβάνει διχρωμίες καθισμάτων από τεχνητό δέρμα, αυτόματο έλεγχο κλιματισμού τριών ζωνών, πορτμπαγκάζ ελεγχόμενο από αισθητήρα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενες πλάτες της τρίτης σειράς καθισμάτων, αυτόματες λαβές θυρών, λειτουργία V2L για χρήση της μπαταρίας ως πηγή ενέργειας, αναγνώριση δακτυλικών αποτυπωμάτων και - πρεμιέρα της Kia - ψηφιακό κλειδί αυτοκινήτου (“Digital Key 2.0”).


Στα συστήματα υποβοήθησης περιλαμβάνονται το Highway Driving Assist 2 με Lane Following Assist 2 (LFA 2), Forward Collision-Avoidance Assist 2 (FCA 2) με λειτουργία στροφής και ανίχνευση cross-traffic και Smart Cruise Control. Επιπλέον, η έκδοση GT-line διαθέτει διπλούς προβολείς LED, αυτόματης εστίασης δέσμης φωτός , κάμερα περιμετρικής προβολής Blind View Monitor (BVM), υποβοήθηση αποφυγής σύγκρουσης σε τυφλό σημείο (BCA) και Remote Smart Parking Assist 2 (RSPA 2), υποβοήθηση παρκαρίσματος εξ αποστάσεως.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Με τον φακό στην "Πιτίτσα" ...

36ο Rally Sprint Πεταλιδίου ...

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 36ο Ράλλυ Σπριντ Πεταλιδίου στις 10 και 11 Μαΐου 2025 σε χωμάτινη ειδική διαδρομή στο Πεταλίδι Μεσσηνίας μήκους περίπου 12,6 χιλιομέτρων. Ο αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Χώματος και είναι ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Οι δηλώσεις συμμετοχής είναι ανοιχτές στο ΣΔΑΑ και κλείνουν την Παρασκευή 2 Μαΐου. Οι εργασίες στην ειδική διαδρομή έχουν ξεκινήσει και αναμένεται να ολοκληρωθούν πριν την έναρξη των αναγνωρίσεων. Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε πως οι αναγνωρίσεις θα διεξαχθούν το Σάββατο 03 Μαΐου και ώρες 10:00 με 18:00, την Κυριακή 04 Μαΐου, από τις 08:00 εώς τις 16:00, την Παρασκευή 09 Μαΐου, από τις 10:00 έως τις 18:00, καθώς και το Σάββατο 10 Μαΐου από τις 08:00 εώς τις 14:00. Το Σάββατο θα πραγματοποιηθεί η Πανηγυρική Εκκίνηση στην κεντρική πλατεία του Πεταλιδίου και την Κυριακή στις 10.00 θα εκκινήσει το 1ο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Στο πλευρό του αγώνα είναι ο Δήμος Μεσσήνης. Θα ακολουθήσουν νεότερα για τον αγώνα...