Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η «ισχύς εν τη ενώσει» ...


Το πρώτο βήμα στο μονοπάτι του εξηλεκτρισμού που έκανε η Alfa Romeo με τις ήπια υβριδικές Tonale Hybrid των 130 και 160 PS, βρήκε την τέλεια συνέχεια με την κορυφαία έκδοση Plug-in Hybrid Q4. Τώρα, με ένα πανίσχυρο σύστημα που σχεδιάστηκε για να συνδυάζει τη μέγιστη αποδοτικότητα με την ανάλογη σπορ δυναμική, η έκδοση Plug-in Hybrid Q4 ολοκληρώνει την γκάμα του μοντέλου και οδηγεί την Alfa Romeo στο μέλλον. Για να το καταφέρει αυτό, ένας θερμικός και ένας ηλεκτρικός κινητήρας ενώνουν τις δυνάμεις τους και από κοινού συνθέτουν το πιο ενεργειακά αποδοτικό σύστημα κίνησης που έχει κατασκευάσει ποτέ η μιλανέζικη μάρκα. Η συνεργασία του τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,3 lt με 180 PS που κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων, και του ηλεκτρικού των 122 PS και 250 Nm που είναι συνδεδεμένος στους πίσω, δίνει συνολική ισχύ που αγγίζει τους 280 PS και μέγιστη ροπή 270 Nm. Μια ισχυρή ηλεκτρονική μονάδα είναι ο ακούραστος μαέστρος για το συντονισμό των δύο κινητήρων, με γνώμονα όχι μόνο τις υψηλές επιδόσεις αλλά επίσης τη βέλτιστη διαχείριση της ενέργειας άρα την οικονομία και το σεβασμό προς το περιβάλλον. Να σημειωθεί ότι ο κινητήρας του ηλεκτρικού συστήματος που βρίσκεται υπό τάση 306 V τροφοδοτείται από μπαταρία lithium-ion που έχει μικτή χωρητικότητα 15,5 kWh και 8ετή κάλυψη εγγύησης. Το ενεργειακό απόθεμα αυτό είναι επαρκές για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση έως 69 km με ταχύτητα έως 135 km/h σε μικτές συνθήκες, οπότε υποστηρίζει άνετα την καθημερινότητα χωρίς χρήση του θερμικού κινητήρα. Σε καθαρά αστικό περιβάλλον δε, η ηλεκτρική αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 82 km.


Ωστόσο η κορυφαία Tonale υπογραμμίζει το σπορ ταπεραμέντο με κάθε πτυχή της και όχι μόνο με τις ισχυρές επιδόσεις της. Ο λάτρης της σπορ οδήγησης θα απολαύσει την άριστη ρύθμιση της ανάρτησης που στην έκδοση Veloce έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, την απόλυτα ισορροπημένη κατανομή βάρους και το πιο γρήγορο τιμόνι στην κατηγορία των C-SUV που κατευθύνει ένα εμπρός σύστημα με συναρπαστική αμεσότητα. Όπως και κάθε Tonale, η έκδοση Plug-in Hybrid Q4 αναπτύσσει μοναδικό κώδικα επικοινωνίας με τον οδηγό, ενώ τα συστήματά της φροντίζουν για τον τέλειο συνδυασμό απόλαυσης, άνεσης και ασφάλειας. Το πανέξυπνο και αποδοτικό σύστημα τετρακίνησης Q4 ρυθμίζει συνεχώς τη δύναμη που καταλήγει στους εμπρός και τους πίσω τροχούς, δίνοντας απολαυστικό κράτημα και μέγιστη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, λαμβάνοντας υπ’ όψη αμέτρητες παραμέτρους και το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης. Η ρύθμιση Natural αποτελεί τη χρυσή τομή για την καθημερινότητα, η Advanced Efficiency επιτυγχάνει τη μέγιστη χρήση και ανάκτηση ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ η Dynamic φέρνει στο απόλυτο επίκεντρο τον οδηγό και τονίζει ακόμα περισσότερο το σπορ DNA που κάθε Alfa Romeo διαθέτει, έξω από τα στεγανά των SUV όπως ορίζονταν έως σήμερα.


Η κορυφαία Tonale υπηρετεί με την ίδια ευκολία όχι μόνο την οδηγική τέρψη αλλά και τις καθημερινές ανάγκες, υλοποιώντας ένα απέριττο μίγμα σύγχρονης τεχνολογίας, ευρυχωρίας και υψηλής ποιότητας στην καμπίνα. Το εξελιγμένο ψηφιακό υπόβαθρο και το μοναδικό στιλ κρύβουν πίσω τους πάθος και έμπνευση, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός φροντίζει ώστε όλα να γίνονται εύκολα και αποτελεσματικά.


Η Tonale Plug-in Hybrid Q4 βάζει το τελευταίο λιθαράκι στη σύνθεση μιας πληρέστατης γκάμας με επιλογή πετρελαίου με 130 PS και δύο ήπια υβριδικές εναλλακτικές βενζίνης με 130 ή 160 PS και τιμή από €38.500 ή €321 το μήνα. Η 4ετής εγγύηση για τα μηχανικά μέρη ισχύει σε κάθε περίπτωση, ενώ στον εταιρικό χρήστη το μάτι κλείνει η έκδοση Plug-in Hybrid Q4 Sprint που απαλλάσσεται από τον αντίστοιχο φόρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...