Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η «ισχύς εν τη ενώσει» ...


Το πρώτο βήμα στο μονοπάτι του εξηλεκτρισμού που έκανε η Alfa Romeo με τις ήπια υβριδικές Tonale Hybrid των 130 και 160 PS, βρήκε την τέλεια συνέχεια με την κορυφαία έκδοση Plug-in Hybrid Q4. Τώρα, με ένα πανίσχυρο σύστημα που σχεδιάστηκε για να συνδυάζει τη μέγιστη αποδοτικότητα με την ανάλογη σπορ δυναμική, η έκδοση Plug-in Hybrid Q4 ολοκληρώνει την γκάμα του μοντέλου και οδηγεί την Alfa Romeo στο μέλλον. Για να το καταφέρει αυτό, ένας θερμικός και ένας ηλεκτρικός κινητήρας ενώνουν τις δυνάμεις τους και από κοινού συνθέτουν το πιο ενεργειακά αποδοτικό σύστημα κίνησης που έχει κατασκευάσει ποτέ η μιλανέζικη μάρκα. Η συνεργασία του τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,3 lt με 180 PS που κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων, και του ηλεκτρικού των 122 PS και 250 Nm που είναι συνδεδεμένος στους πίσω, δίνει συνολική ισχύ που αγγίζει τους 280 PS και μέγιστη ροπή 270 Nm. Μια ισχυρή ηλεκτρονική μονάδα είναι ο ακούραστος μαέστρος για το συντονισμό των δύο κινητήρων, με γνώμονα όχι μόνο τις υψηλές επιδόσεις αλλά επίσης τη βέλτιστη διαχείριση της ενέργειας άρα την οικονομία και το σεβασμό προς το περιβάλλον. Να σημειωθεί ότι ο κινητήρας του ηλεκτρικού συστήματος που βρίσκεται υπό τάση 306 V τροφοδοτείται από μπαταρία lithium-ion που έχει μικτή χωρητικότητα 15,5 kWh και 8ετή κάλυψη εγγύησης. Το ενεργειακό απόθεμα αυτό είναι επαρκές για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση έως 69 km με ταχύτητα έως 135 km/h σε μικτές συνθήκες, οπότε υποστηρίζει άνετα την καθημερινότητα χωρίς χρήση του θερμικού κινητήρα. Σε καθαρά αστικό περιβάλλον δε, η ηλεκτρική αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 82 km.


Ωστόσο η κορυφαία Tonale υπογραμμίζει το σπορ ταπεραμέντο με κάθε πτυχή της και όχι μόνο με τις ισχυρές επιδόσεις της. Ο λάτρης της σπορ οδήγησης θα απολαύσει την άριστη ρύθμιση της ανάρτησης που στην έκδοση Veloce έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, την απόλυτα ισορροπημένη κατανομή βάρους και το πιο γρήγορο τιμόνι στην κατηγορία των C-SUV που κατευθύνει ένα εμπρός σύστημα με συναρπαστική αμεσότητα. Όπως και κάθε Tonale, η έκδοση Plug-in Hybrid Q4 αναπτύσσει μοναδικό κώδικα επικοινωνίας με τον οδηγό, ενώ τα συστήματά της φροντίζουν για τον τέλειο συνδυασμό απόλαυσης, άνεσης και ασφάλειας. Το πανέξυπνο και αποδοτικό σύστημα τετρακίνησης Q4 ρυθμίζει συνεχώς τη δύναμη που καταλήγει στους εμπρός και τους πίσω τροχούς, δίνοντας απολαυστικό κράτημα και μέγιστη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, λαμβάνοντας υπ’ όψη αμέτρητες παραμέτρους και το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης. Η ρύθμιση Natural αποτελεί τη χρυσή τομή για την καθημερινότητα, η Advanced Efficiency επιτυγχάνει τη μέγιστη χρήση και ανάκτηση ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ η Dynamic φέρνει στο απόλυτο επίκεντρο τον οδηγό και τονίζει ακόμα περισσότερο το σπορ DNA που κάθε Alfa Romeo διαθέτει, έξω από τα στεγανά των SUV όπως ορίζονταν έως σήμερα.


Η κορυφαία Tonale υπηρετεί με την ίδια ευκολία όχι μόνο την οδηγική τέρψη αλλά και τις καθημερινές ανάγκες, υλοποιώντας ένα απέριττο μίγμα σύγχρονης τεχνολογίας, ευρυχωρίας και υψηλής ποιότητας στην καμπίνα. Το εξελιγμένο ψηφιακό υπόβαθρο και το μοναδικό στιλ κρύβουν πίσω τους πάθος και έμπνευση, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός φροντίζει ώστε όλα να γίνονται εύκολα και αποτελεσματικά.


Η Tonale Plug-in Hybrid Q4 βάζει το τελευταίο λιθαράκι στη σύνθεση μιας πληρέστατης γκάμας με επιλογή πετρελαίου με 130 PS και δύο ήπια υβριδικές εναλλακτικές βενζίνης με 130 ή 160 PS και τιμή από €38.500 ή €321 το μήνα. Η 4ετής εγγύηση για τα μηχανικά μέρη ισχύει σε κάθε περίπτωση, ενώ στον εταιρικό χρήστη το μάτι κλείνει η έκδοση Plug-in Hybrid Q4 Sprint που απαλλάσσεται από τον αντίστοιχο φόρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α