Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκκίνηση ...


Για τα 70ά του γενέθλια το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μας επιφύλασσε μια μεγάλη έκπληξη, πέρα από τις συνηθισμένες ανατροπές που το έχουν καθιερώσει ως έναν από τους πιο σκληρούς, απρόβλεπτους και αμφίρροπους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ: Οι σφοδρές βροχοπτώσεις της κακοκαιρίας «Daniel» δημιούργησαν νέες αγωνιστικές συνθήκες για τα πληρώματα, πρωτόγνωρες για το ελληνικό ράλλυ, που αναμένεται να ανεβάσουν ακόμα περισσότερο τον πήχη του ανταγωνισμού και του θεάματος. Παράλληλα, η Πλατεία Νερού ήρθε να πάρει τη σκυτάλη από το υπερθέαμα του ΟΑΚΑ και της Πλατείας Συντάγματος, δημιουργώντας αναμφίβολα ένα μοναδικό «σερί» σούπερ ειδικών, που γράφει τη δική του ιστορία. Με τα ακραία καιρικά φαινόμενα να έχουν επιτέλους κοπάσει στην πρωτεύουσα, η -μήκους 1,48 χιλιομέτρων- παραθαλάσσια διαδρομή δονήθηκε από τους ήχους των 4κύλινδρων κινητήρων και τα beat του DJ Μιχάλη Τσαουσόπουλου, ξεσηκώνοντας τους θεατές. Τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Kalle Rovanpera, με διαφορά μόλις 0,3 δλ. από τον δεύτερο Esapekka Lappi.


Όλα ξεκίνησαν λίγο νωρίτερα, κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, όπου -δεδομένων των δυσχερών συνθηκών που επικρατούν στην ελληνική επικράτεια- o Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, και ο Πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem, μεταξύ άλλων έδωσαν εκκίνηση σε 69 πληρώματα από 31 χώρες. Στη συγκυρία διεξαγωγής του αγώνα σε δύσκολες στιγμές για τον ελληνικό λαό αναφέρθηκε o Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού λίγο πριν από την έναρξη του αγώνα, χαρακτηρίζοντας τη φετινή εκδήλωση «μια χαραμάδα χαράς και αισιοδοξίας για το μέλλον». Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, για δεύτερη συνεχή χρονιά «Αθλητική Διοργάνωση της Χρονιάς» των Sports Marketing Αwards, αποδεικνύει έμπρακτα πως είναι ένας θεσμός ο οποίος δεν επαναπαύτηκε στις δάφνες 70 ετών ιστορίας, δεν αναλώθηκε στη στείρα αναπόληση περασμένων μεγαλείων, αλλά εξελίχθηκε, προχώρησε, βελτιώθηκε και συνεχίζει να καινοτομεί και να εκπλήσσει, κερδίζοντας τη θέση που του αξίζει στο πάνθεον του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τι κι αν οι συνήθεις για την εποχή υψηλές θερμοκρασίες έδωσαν φέτος τη θέση τους σε ακραία καιρικά φαινόμενα; Τις επόμενες ημέρες, και στα συνολικά 286,26 αγωνιστικά χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών, τα πληρώματα είναι πανέτοιμα να φανούν για ακόμα μία χρονιά αντάξια της φήμης του «Ράλλυ των Θεών».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...