Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απόβαση στην Αμερική ...


Η επιστροφή του ονόματος 500 στις Η.Π.Α., αλλά και γενικότερα τη Β. Αμερική είναι γεγονός. Στο πλαίσιο του Los Angeles Auto Show, ο κ. Olivier Francois, CEO της FIAT και Global Stellantis CMO, ανακοίνωσε τα σχέδια για την επέκταση της διάθεσης του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου και στις αγορές της Β. Αμερικής. Αποτελώντας την αιχμή του δόρατος όσον αφορά στην πορεία εξηλεκτρισμού της μάρκας, το 500e θα ξεκινήσει την πορεία στη Β. Αμερική στις αρχές του 2024, δυναμώνοντας ακόμα περισσότερο την παρουσία της FIAT σε παγκόσμιο επίπεδο. «Από το 1899, η FIAT έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξέλιξη της κινητικότητας, όχι μόνο προσφέροντας οχήματα στο ευρύ κοινό, αλλά κυρίως δίνοντας λύσεις αναλύοντας τις τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες της κοινωνίας», σημείωσε ο κ. Francois. «Σήμερα, περισσότερο από ποτέ βρισκόμαστε μπροστά σε μια παγκόσμια επανάσταση που σημαίνει ότι οι πελάτες αναζητούν πολύ περισσότερα από απλά ένα αυτοκίνητο και είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε σε αυτή την ανάγκη. Το νέο 500e είναι περισσότερο από ένα αυτοκίνητο. Είναι μια κοινωνική πρωτοβουλία για να ικανοποιηθεί η ανάγκη της Αμερικής για βιώσιμη κινητικότητα. Θέλουμε να παρουσιάσουμε στην Αμερική τη φιλοσοφία μας για την ηλεκτροκίνηση μέσω του θρύλου μας και πιστεύομε πολύ σε αυτό. Το 500e θα μας οδηγήσει σε μια νέα αλλαγή και παράλληλα αποτελεί μια δέσμευση προς τους πελάτες μας, ότι για ακόμα μια φορά θα τους συνοδεύσουμε στο μέλλον της αυτοκίνησης.». Σήμερα, η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μια περίοδο σημαντικών αλλαγών στο δρόμο προς τη βιώσιμη κινητικότητα. Η FIAT είναι η ιδανική μάρκα για να παίξει ένα σημαντικό ρόλο σε αυτή ην επανάσταση στις Η.Π.Α., με το 500e να αποτελεί το ιδανικό όχημα για να γνωρίσει το ευρύ κοινό τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Γεμάτο στιλ, συμπαγές και Ιταλικό, είναι μια απόλυτη έκφραση της διαχρονικής μόδας. Σύμφωνα με τη FIAT, η πορεία της ηλεκτροκίνησης δεν αφορά μόνο σε τεχνολογικά χαρακτηριστικά, αλλά και ένα συνολικό επαναπροσδιορισμό της εμπειρίας του πελάτη και της διάδρασής του με το περιβάλλον. Η επίσημη παρουσίαση του 500e στη Β. Αμερική θα πραγματοποιηθεί στο Los Angeles Auto Show του 2023, με τη διάθεση του μοντέλου να ξεκινά αμέσως μετά, στις αρχές του 2024. Η ανακοίνωση του νέου σταθμού στην εμπορική πορεία του αμιγώς ηλεκτρικού 500e συνοδεύτηκε με την παρουσία τριών μοναδικών αυτοκινήτων που βασίζονται στο μοντέλο και δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τρεις φημισμένες Ιταλικές μάρκες, τις Armani, Kartell και Bvlgari. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα που εγκαινίασαν τη νέα εποχή του θρυλικού μοντέλου, δεν αποτελούν απλά στιλιστικές προτάσεις γεμάτες κομψότητα και πολυτέλεια, αλλά παράλληλα εκφράζουν με έναν πρωτότυπο τρόπο την ολιστική προσέγγιση προς μια βιώσιμη αυτοκίνηση.

Στην περίπτωση του 500 Giorgio Armani η ειδική βαφή του αμαξώματος ενεργοποιείται με την ηλιακή ακτινοβολία και καθαρίζει την ατμόσφαιρα από τη μόλυνση μέσω μια χημικής διεργασίας. Για αυτό το λόγο η βαφή έχει τη χαρακτηριστική χάραξη ώστε να μεγιστοποιείται η επιφάνεια επαφής της βαφής με τον αέρα, ενώ παράλληλα η υφή της θυμίζει ύφασμα. Αντίστοιχα στην περίπτωση του επίσης μοναδικού 500 Kartell η εκτενής χρήση πλαστικού από βιώσιμες πηγές συνδυάζει το κλασσικό στιλ του 500 με ένα μοντέρνο ύφος που συνθέτει το γυαλί το μέταλλο και το πλαστικό σε μια μονοχρωματική παλέτα. Ειδικότερα η βαφή του αμαξώματος έχει την αίσθηση χρωμίου, το οποίο όμως επιτυγχάνεται από υλικά και διαδικασίες παραγωγής που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον. Τέλος, το Β.500 “MAI TROPPO” αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας με την Bvlgari, μιας εταιρείας που επαναπροσδιόρισε με τις δημιουργίες της τον κόσμο του κοσμήματος σε παγκόσμια κλίμακα. Η ευαισθησία προς το περιβάλλον με απόλυτο στιλ και ποιότητα, επιβεβαιώνεται από την ειδική βαφή με ρινίσματα χρυσού που προέρχονται από την κατασκευή κοσμημάτων και με αυτό τον τρόπο αποκτούν μια δεύτερη, εξίσου λαμπερή ζωή. Η έννοια της επαναχρησιμοποίησης συναντάται και στο εσωτερικό, όπου στις επενδύσεις έχουν χρησιμοποιηθεί υφάσματα από τα διάσημα φουλάρια της Bvlgari.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο