Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

28ο Ράλλυ Σπριντ Αμαλιάδας: Με 25 συμμετοχές ...

Η Αμαλιάδα θα φιλοξενήσει τον τρίτο γύρο του Κυπέλλου Χώματος το διήμερο 12 και 13 Οκτωβρίου, ο οποίος διοργανώνεται από την ΑΟΛΑΠ. Ο αγώνας συγκέντρωσε 25 πληρώματα, τα οποία θα διαγωνιστούν την Κυριακή 13 Οκτωβρίου στην ειδική διαδρομή "Χάβαρι-Κρυονέρι", μήκους  10.3 χλμ., από την οποία θα διέλθουν τρεις φορές. 
Σε ένα θεσμό ο οποίος ούτε φέτος ακολουθείται από πολλούς αγωνιζόμενους, πρωτοπόροι είναι οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης, οι οποίοι με το Mitsubishi Lancer Evo VI θα επιδιώξουν στην Αμαλιάδα να κάνουν βήμα τίτλου. Τη λίστα συμμετοχών, βέβαια, κοσμεί η παρουσία των Γιάννη Παπαδημητρίου-Νίκου Πετρόπουλου. Με το Mitsubishi Lancer Evo IX που αγωνίστηκαν στο Ολυμπιακό Ράλλυ την άνοιξη, οι «Παγκόσμιοι» έρχονται για άλλη μια φορά στην Ηλεία, με τον οδηγό να θέλει να κάνει μια καλή προπόνηση ενόψει της συμμετοχής του στον τελευταίο γύρο του Ιταλικού πρωταθλήματος το Νοέμβριο. Τη διάκριση θα κυνηγήσουν οι «ζεστοί» από τη συμμετοχή τους στο πρόσφατο Ράλλυ Κύπρου,  Θέμης Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας. Αυτή τη φορά με Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς, το δίδυμο συμμετέχει για δεύτερη φορά στον αγώνα. Από εκεί και πέρα, ο περσινός Κυπελλούχος Χώματος, Στέλιος Λαϊνόπουλος, με τον Διονύση Κολοτούρο (Subaru Impreza) δίπλα του, θέλει να πετύχει τη τρίτη συνεχόμενη νίκη στον αγώνα, αν και φέτος δεν ακολουθεί το θεσμό. Με τον Κωνσταντίνο Μακρή στο δεξί μπάκετ, ο Νίκος Ντάβαρης (Mitsubishi Lancer Evo IX) έχει μαθηματικές ελπίδες για τον τίτλο, ύστερα μάλιστα από τη δεύτερη θέση στο Ράλλυ Σπριντ Αλφειός, ενώ με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται η εμφάνιση του 21χρονου Χάρη Γαζετά, στην πρώτη του εμφάνιση με το τετρακίνητο Mitsubishi Lancer Evo VIII. Συνοδηγός του νεαρού θα είναι ο πολύπειρος Γιώργος Φασκιώτης που επιστρέφει μετά από 4 χρόνια! Πιστοί στο ραντεβού τους με το Κύπελλο Χώματος, οι Ιωάννης Πολυχρονόπουλος-Ιωάννης Βορριάς (Lancia Delta HF Integrale) δίνουν το παρών στο Ράλλυ Σπριντ Αμαλιάδας, ενώ με το ex-Χατζητσοπάνη Subaru Impreza N12 θα αγωνιστούν οι Ανδρέας Κομιώτης–Ανάργυρος Λυμπέρης. Πλαγιολίσθηση και ταχύτητα θα συνδυάσουν οι Διονύσης Μαρούδας-Ευάγγελος Έξαρχος με Ford Escort RS 2000, Θεόδωρος και Θανάσης Μούγιος (BMW E30), όπως και οι πισωκίνητες Toyota Corolla των Χρήστου Χατζόπουλου-Αριστέας Χατζοπούλου και Παναγιώτη Τριαντόπουλου-Κωνσταντίνου Δελέγκου. Οι Χατζόπουλος-Χατζοπούλου, μάλιστα, βρίσκονται στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας στα δικίνητα και θα επιδιώξουν να ανεβούν στην κορυφή, στον εντός έδρας αγώνα τους. Οι Παναγιώτης και Θεόδωρος Πανούτσος ευελπιστούν σε περισσότερη τύχη φέτος με το Toyota Yaris τους, με τους “Backo”-“Άρη Ιαβέρη”  που φέτος δίνουν το παρών σε όλους τους χωμάτινους αγώνες να θέλουν να κυνηγήσουν τη νίκη με το μοναδικό «Ελληνικό» Ford Fiesta R2, ώστε να ξεφύγουν στη βαθμολογία της F2. Αν και με μόλις δύο αγώνες στο ενεργητικό του ως οδηγός, ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος μας έχει εκπλήξει με τις εμφανίσεις του. Στο Ράλλυ Σπριντ Αλφειός τερμάτισε τέταρτος γενικής και δεύτερος στα δικίνητα και στην Αμαλιάδα έρχεται με άγριες διαθέσεις! Στο δεξί μπάκετ του Toyota Starlet EP 91 που θα οδηγεί ο 28χρονος, θα βρίσκεται ο Ανδρέας Βασιλόπουλος. Με Toyota Corolla AE 92 θα αγωνιστούν οι Αναστάσιος Αναστασόπουλος-Ευστάθιος Πανούτσος, ενώ με Toyota Corolla KE70 ο Δημήτρης Γκρούμας που θα έχει για πρώτη φορά την 22χρονη Μαρία Πολυχρονοπούλου δίπλα του. Στον αγώνα συμμετέχει και μια πλειάδα Toyota Corolla AE 111, με τους Αντώνη Δημόπουλο-Χρήστο Ξύνη, Αθανάσιο Κατσά-Παναγιώτη Γεωργαντόπουλο, Ηλία Τσετσώνη-Γιώργο Μανέτα και Βασίλη Ντέρμα-Ελένη Παρασκευοπούλου. Μετά από το επιτυχημένο Φθινοπωρινό Ράλλυ, ο Νίκος Μοσχόπουλος δίνει το πάρων και στο Ράλλυ Σπριντ Αμαλιάδας με την Ειρήνη Κόγια-Γραμματικού δίπλα του. Πρώτη φορά στον αγώνα συμμετέχουν οι Αναστάσιος Παρασκευόπουλος-Σπύρος Σπυρόπουλος με Citroen Saxo VTS, όπως και ο Παναγιώτης Ανδρικόπουλος που κάνει την παρθενική του εμφάνιση στα ράλλυ, με συνοδηγό στο Citroen AX GTi τον Βασίλη Παπαχριστόπουλο. Άφησε την Corolla για ένα Toyota Starlet EP 91 ο Δημήτρης Δημητρόπουλος που θα έχει δίπλα του τον Χρήστο Λυμπερόπουλο.
Το πρόγραμμα του αγώνα περιλαμβάνει τον Τεχνικό Έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 12 Οκτωβρίου από τις 16.30 έως τις 19.00 στις εγκαταστάσεις της Shell Auto Σταματελάτος (2ο χλμ. Αμαλιάδας-Κουρούτας), ενώ στις 20.30 η πόλη της Αμαλιάδας θα φορέσει τα γιορτινά της για να υποδεχθεί τα 25 πληρώματα στην πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα. Την Κυριακή, 13 του μήνα, η δράση θα ξεκινήσει στις 10.03, με τις απονομές να είναι προγραμματισμένες για τις 15.30 στην Πλατεία Χαβαρίου.


Όλες οι πληροφορίες του αγώνα βρίσκονται στο site της ΑΟΛΑΠ www.aolap.gr.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...