Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

EKO Racing Dirt Games: Επίσημη πρώτη ...


Σε ένα εντυπωσιακό σκηνικό, εντός του Ιπποδρόμου Αθηνών στο Μαρκόπουλο ολοκληρώθηκε λίγο νωρίτερα ο πρώτος γύρος του EKO Racing Dirt Games 2018.


Η πρώτη συνάντηση του θεσμού βρήκε 43 αγωνιζόμενους να αγωνίζονται σε ζευγάρια στην παράλληλη χωμάτινη διαδρομή μήκους 2,6 χιλιομέτρων, στην οποία την 1η Ιουνίου θα αγωνιστούν και τα πληρώματα που θα εκκινήσουν στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2018.


Ανάμεσα στους συμμετέχοντες με χωμάτινες φόρμουλες, από νωρίς το πρωί ξεχώρισε ο Νίκος Αθηναίος, ο οποίος οδηγώντας «καθαρά» το Speedcar Xtrem των 750 κ.εκ. σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα τρία από τα τέσσερα περάσματα, επικρατώντας δίκαια με συνολικό χρόνο 6:07.175 . Πίσω του, στην κατηγορία των 750 κ.εκ. ακολούθησε ο Χαράλαμπος Γαζετάς με ίδιο μονοθέσιο και χρόνο 6:10.951, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Μιχάλης Τακιδέλης, επίσης με Speedcar Xtrem και χρόνο 6:14.983. Στην αμέσως μικρότερη κατηγορία, αυτήν των 600 κ.εκ. τη νίκη πήρε ο Γιάννης Χεκιμιάν με Speedcar Xtrem, ο οποίος πέτυχε τους τρεις κορυφαίους χρόνους στα συνολικά τέσσερα περάσματα (6:10.916). Τον ακολούθησε ο Γιώργος Ζυμαρίδης με SR Kartcross (6:15.713), ο οποίος κέρδισε το πρώτο σκέλος, με τρίτο τον Κωνσταντίνο Χριστόπουλο με Speedcar Xtrem και συνολικό χρόνο 6:17.850.


Στην Open, με τις πρωτότυπες χωμάτινες φόρμουλες επικράτησε ο Μάνος Στεφανής με Speedcar 2 και συνολικό χρόνο 6:31.971 . Στο βάθρο τον ακολούθησαν οι Ελευθέριος Κραλής και Νικήτας Κολοβός, αμφότεροι με Maxxis Team Baraccuda.
Στον πρώτο γύρο του EKO Racing Dirt Games 2018 συμμετείχαν και αυτοκίνητα των κατηγοριών Ν, Α, και Ε και R, κάποια εκ των οποίων σε μια «πρόβα» για την υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Νικητής στην κατηγορία έως 1.600 κ.εκ. αναδείχτηκε ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας με Citroen Saxo VTS (6:54.888), στη μεγαλύτερη, έως τα 2.000 κ.εκ., ο Θεόδωρος Βουτσάς με ένα VW Golf GTI (6:59.460), ενώ στην άνω των 2.000 κ.εκ. ο Κωνσταντίνος Σαμαράς με Mitsubishi Lancer EVO IX, ο οποίος κινήθηκε πολύ γρήγορα όπως αποτυπώνεται και από το συνολικό του χρόνο (6:20.169).


Ήταν ο πρώτος από τους πέντε αγώνες του ΕΚΟ Racing Dirt Games 2018, ο οποίος φιλοξενήθηκε στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο και που, πέρα από τον αναμενόμενα υψηλό ανταγωνισμό, χαρακτηρίστηκε -για ακόμα μια φορά- από το κατά γενική ομολογία ευχάριστο κλίμα μεταξύ όλων των αγωνιζομένων. Η επόμενη συνάντηση είναι προγραμματισμένη για τις 15-16 Σεπτεμβρίου, με «πεδίο βολής» αυτήν τη φορά την πίστα «Διαδρόμιο» στο Σπαθοβούνι.
Ο θεσμός για το 2018... τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζουν η Subaru Greece Πλειάδες Motors και η USAG Greece. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin Greece, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV και το περιοδικό 4Troxoi να έχουν αναλάβει το ρόλο των χορηγών επικοινωνίας, ενώ το συνδρομητικό κανάλι καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά!


Δείτε τα αποτελέσματα εδώ!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ