Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ατυχία με το καλημέρα ...


Άτυχος στάθηκε στο πρώτο σκέλος του Ράλλυ Αυστραλίας ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Ο Έλληνας οδηγός που συμμετέχει στον τελευταίο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλλυ, έχοντας στα χέρια του ένα Citroen DS3 R5, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθειά του στα μέσα της ημέρας, σε έναν αγώνα ιδιαίτερα απαιτητικό.
Η Παρασκευή περιελάμβανε 11 ειδικές διαδρομές, μέσα στα τροπικά δάση της Αυστραλίας, με τον Σερδερίδη να αντιμετωπίζει από νωρίς πρόβλημα με το DS3: «Από την πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας, το αυτοκίνητο δεν μας έκανε το χατήρι. Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τον αισθητήρα πίεσης του turbo από νωρίς, με την κατάσταση να χειροτερεύει ειδική με ειδική.», ήταν τα λόγια του οδηγού. Παρά το πρόβλημα, κατάφερε να πραγματοποιήσει τις πέντε διαδρομές πριν το πρώτο σέρβις της ημέρας, ευελπιστώντας σε μια καλύτερη συνέχεια: «Κινηθήκαμε προσεκτικά, ώστε να φτάσουμε στο σέρβις και τα καταφέραμε. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των μηχανικών μου, φύγαμε από το χώρο των επισκευών με το πρόβλημα να παραμένει. Γνωρίζοντας την κατάσταση, αποφασίσαμε να μην πιέσουμε ώστε να μην ζορίσουμε το αυτοκίνητο.», δήλωσε ο Σερδερίδης.
Στην έβδομη διαδρομή της ημέρας, ο Καβαλιώτης οδηγός εγκατέλειψε την προσπάθειά του, όντας πέμπτος στην κατηγορία του μέχρις εκείνη τη στιγμή, καθώς ο κινητήρας του Citroen DS3 R5 δεν άντεξε.


«Δυστυχώς αντέξαμε να κάνουμε μόνο μία ειδική μετά το ενδιάμεσο σέρβις. Ο κινητήρας του αυτοκινήτου έσβησε και αναγκαστήκαμε να εγκαταλείψουμε την προσπάθειά μας στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Από την αρχή η μέρα ήταν δύσκολη για εμάς. Δεν το ευχαριστηθήκαμε όσο θα θέλαμε.», τόνισε ο οδηγός. 
Ο Ιορδάνης Σερδερίδης θα εκκινήσει στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, έχοντας χρεωθεί βέβαια τις ανάλογες ποινές, όπως προβλέπουν οι κανονισμοί. Στόχος του είναι μια απροβλημάτιστη συνέχεια και ένας τερματισμός, κάτι που δεν είχε καταφέρει στην πρώτη του επίσκεψη στη χώρα της Ωκεανίας, πριν δύο χρόνια. «Ευελπιστώ σε μια καλύτερη συνέχεια στις δύο ημέρες που απομένουν. Θέλω να τερματίσω στον αγώνα, καθώς το 2014 μου είχε μείνει πικρή γεύση, καθώς είχαμε εγκαταλείψει στην τελευταία διαδρομή. Ελπίζω το αυτοκίνητο να μας κάνει το χατήρι.», δήλωσε. 
Το Σαββατιάτικο σκέλος του αγώνα είναι και το μεγαλύτερο, καθώς περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 135 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι