Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ατυχία με το καλημέρα ...


Άτυχος στάθηκε στο πρώτο σκέλος του Ράλλυ Αυστραλίας ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Ο Έλληνας οδηγός που συμμετέχει στον τελευταίο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλλυ, έχοντας στα χέρια του ένα Citroen DS3 R5, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθειά του στα μέσα της ημέρας, σε έναν αγώνα ιδιαίτερα απαιτητικό.
Η Παρασκευή περιελάμβανε 11 ειδικές διαδρομές, μέσα στα τροπικά δάση της Αυστραλίας, με τον Σερδερίδη να αντιμετωπίζει από νωρίς πρόβλημα με το DS3: «Από την πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας, το αυτοκίνητο δεν μας έκανε το χατήρι. Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τον αισθητήρα πίεσης του turbo από νωρίς, με την κατάσταση να χειροτερεύει ειδική με ειδική.», ήταν τα λόγια του οδηγού. Παρά το πρόβλημα, κατάφερε να πραγματοποιήσει τις πέντε διαδρομές πριν το πρώτο σέρβις της ημέρας, ευελπιστώντας σε μια καλύτερη συνέχεια: «Κινηθήκαμε προσεκτικά, ώστε να φτάσουμε στο σέρβις και τα καταφέραμε. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των μηχανικών μου, φύγαμε από το χώρο των επισκευών με το πρόβλημα να παραμένει. Γνωρίζοντας την κατάσταση, αποφασίσαμε να μην πιέσουμε ώστε να μην ζορίσουμε το αυτοκίνητο.», δήλωσε ο Σερδερίδης.
Στην έβδομη διαδρομή της ημέρας, ο Καβαλιώτης οδηγός εγκατέλειψε την προσπάθειά του, όντας πέμπτος στην κατηγορία του μέχρις εκείνη τη στιγμή, καθώς ο κινητήρας του Citroen DS3 R5 δεν άντεξε.


«Δυστυχώς αντέξαμε να κάνουμε μόνο μία ειδική μετά το ενδιάμεσο σέρβις. Ο κινητήρας του αυτοκινήτου έσβησε και αναγκαστήκαμε να εγκαταλείψουμε την προσπάθειά μας στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Από την αρχή η μέρα ήταν δύσκολη για εμάς. Δεν το ευχαριστηθήκαμε όσο θα θέλαμε.», τόνισε ο οδηγός. 
Ο Ιορδάνης Σερδερίδης θα εκκινήσει στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, έχοντας χρεωθεί βέβαια τις ανάλογες ποινές, όπως προβλέπουν οι κανονισμοί. Στόχος του είναι μια απροβλημάτιστη συνέχεια και ένας τερματισμός, κάτι που δεν είχε καταφέρει στην πρώτη του επίσκεψη στη χώρα της Ωκεανίας, πριν δύο χρόνια. «Ευελπιστώ σε μια καλύτερη συνέχεια στις δύο ημέρες που απομένουν. Θέλω να τερματίσω στον αγώνα, καθώς το 2014 μου είχε μείνει πικρή γεύση, καθώς είχαμε εγκαταλείψει στην τελευταία διαδρομή. Ελπίζω το αυτοκίνητο να μας κάνει το χατήρι.», δήλωσε. 
Το Σαββατιάτικο σκέλος του αγώνα είναι και το μεγαλύτερο, καθώς περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 135 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μολών Λαβέ ...

Οι χωμάτινοι αγώνες για το 2025 ξεκινούν με το Rally Sprint Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη και στο χωριό Καρυές Λακωνίας. Η αγωνιστική διαδρομή των 12 χιλιομέτρων στο βουνό Πάρνωνας, μετά από το περσινό ρεκόρ συμμετοχών απέδειξε ότι είναι ενδιαφέρουσα και ιδιαίτερα αγαπητή στους οδηγούς. Προσφέρει γρήγορα , τεχνικά και πολύ θεαματικά κομμάτια που απαιτούν ικανότητα και εμπειρία από τους αθλητές που με τις προσπάθειες τους θα ικανοποιήσουν τους πολλούς θεατές που κάθε χρόνο κατακλύζουν την διαδρομή. Την μεγάλη ποικιλία στροφών για το μέγεθος της διαδρομής , το καλό οδόστρωμα με τις παραλλαγές του σχολίασε και ο παγκοσμίου επιπέδου συνοδηγός Denis Giraudet που συμμετείχε στον αγώνα την προηγούμενη χρονιά. Εκτός από αυτούς που θα διεκδικήσουν το Κύπελλο Χώματος του 2025 , ο αγώνας προσφέρεται για μια ‘εν θερμώ΄ δοκιμή και για τους διεκδικητές του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Τα σωματεία ΑΣΣΟΑΑ και ΑΡΤΕΜΙΣ μαζί με τον Δήμο Σπάρτης διοργανώνουν...

Π.Π.D. 2ος Γύρος ...

Στις 8-9 Μαρτίου 2025 το αεροδρόμιο Τριόδου Μεσσήνης θα φιλοξενήσει τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος Drift 1 και Drift 2, καθώς και του Κυπέλλου Drift 3. Ο αγώνας θα γίνει από το αθλητικό σωματείο ΛΕΝΟΕ υπό την αιγίδα της ΟΜΑΕ. Οι συμμετοχές ξεκίνησαν τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου και κλείνουν την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου. Υποχρεωτικά δηλώνετε στο σάιτ lenoe.club ότι σας ζητηθεί για την συμμετοχή, ονόματα μηχανικών και χορηγών. Η τιμή συμμετοχής για Drift 1 και 2 είναι 180 ευρώ, για Drift 3 είναι 150 ευρώ, χωρίς να συμπεριλάμβανεται το παράβολο ασφάλισης. Η συμμετοχή δικαιούται ελεύθερη είσοδο του οδηγού και τριών (3) μηχανικών. Όλοι οι αθλητές δηλώνουν συμμετοχή στο (e-omae-epa.gr), πηγαίνοντας στους αγώνες – δήλωση συμμετοχής και πληρώνοντας το ανάλογο παράβολο. Το υπόλοιπο ποσό (ανάλογα της κατηγορίας) πληρώνεται στον διοικητικό έλεγχο (στο αεροδρόμιο). Οι κατηγορίες είναι: Drift ζευγαριών (Drift 1: Pro) Drift ζευγαριών (Drift 2: Pro2) Drift μονά περάσματα (Drift 3: Street Le...

Εκκίνηση ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας της φετινής χρονιάς ξεκινάει τον Μάρτιο! Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) συμφώνησε με την εταιρεία Iron Team, η οποία θα αναλάβει το 2025 την προώθηση και την προβολή των αγώνων ταχύτητας. Ένας από τους παλαιότερους θεσμούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, φέτος κάνει νέο ξεκίνημα και περιλαμβάνει 4 αγώνες σε δύο εμβληματικές τοποθεσίες!  Η αρχή θα γίνει στις 8 και 9 Μαρτίου με τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί στην Τρίπολη. Στις 12 και 13 Απριλίου, τα Μέγαρα θα φιλοξενήσουν τη δεύτερη συνάντηση της χρονιάς, ενώ στην πίστα των Μεγάρων θα διεξαχθεί ο τρίτος γύρος του θεσμού στις 25 και 26 Οκτωβρίου. Ο τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας του 2025 θα λάβει χώρα στην Τρίπολη στις 6 και 7 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το καλεντάρι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας έχει ως εξής: Τρίπολη (8-9 Μαρτίου) Μέγαρα (12-13 Απριλίου) Μέγαρα (25-26 Οκτωβρίου) Τρίπολη (6-7 Δεκεμβρίου)