Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Hyundai Motorsport κατακτά το Ράλι Σαρδηνίας ...


Η Hyundai Motorsport κατέκτησε τη δεύτερη νίκη της σεζόν του  Παγκοσμίου Πρωταθλήματος  Ράλι της FIA (WRC) για το 2016 με τους Thierry Neuville και Nicolas Gilsoul στο Rally Italia Sardegna.
Ο Neuville ήταν σε καταπληκιτκή φόρμα όλο το Σαββατοκύριακο, επεκτείνοντας το προβάδισμά του έναντι της Volkswagen Motorsport του Jari-Matti Latvala το τελευταίο πρωί που τον οδήγησε στο να κερδίσει το ράλι με διαφορά 24,8 δευτερόλεπτα.
Το αποτέλεσμα σηματοδοτεί τη δεύτερη νίκη για το i20 WRC Νέας Γενιάς αυτή τη σεζόν και την τρίτη νίκη της ομάδας συνολικά μετά το Rallye Deutschland το 2014 και το Ράλι Αργεντινής τον περασμένο Απρίλιο.
Ο Dani Sordo και Marc Martí είχαν μια παρουσία χωρίς προβλήματα στα τελευταία τέσσερα stages την Κυριακή, κατακτώντας την τέταρτη θέση για τέταρτη συνεχή φορά και κερδίζοντας 12 πόντους στο πρωτάθλημα. Οι Kevin Abbring και Seb Marshall, εν τω μεταξύ, ήταν στην κορυφή του παιχνιδιού τους τερματίζοντας δεύτεροι στην Power Stage και εξασφαλίζοντας τους πρώτους πόντους του στο WRC.
Για τον Neuville (# 20 / i20 WRC Νέας Γενιάς), η νίκη είναι αποτέλεσμα μιας συντονισμένης ομαδικής προσπάθειας και σηματοδοτεί την πρώτη του νίκη στο WRC μετά τη Γερμανία το 2014. Είναι η πιο ολοκληρωμένη απόδοση της καριέρας του κερδίζοντας εννέα stages κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου και οδηγώντας το ράλι συνεχώς από την SS7 την Παρασκευή.
Ο Neuville σχολίασε: "Ήταν ένα πραγματικά φανταστικό Σαββατοκύριακο! Μεγάλα πράγματα έρχονται σε αυτούς που τα κερδίζουν και σίγουρα είναι ένα καταπληκτικό συναίσθημα αυτή τη νίκη που θα μοιραστώ με μια εκπληκτική ομάδα. Είχαμε κάποιες δύσκολες στιγμές, όπως και στην Πορτογαλία, αλλά έχουμε εξαιρετική συνεργασία μεταξύ μας και η σκληρή δουλειά έχει πραγματικά αποδώσει. Αυτό είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Το i20 WRC Νέας Γενιάς απέδωσε πολύ καλά αυτό το Σαββατοκύριακο. Ήταν απολαυστικό στην οδήγηση και αισθανθήκαμε άνετα. Δεν αισθανθήκαμε υπερβολική πίεση στο τελικό στάδιο σήμερα το πρωί, αλλά επικεντρωθήκαμε στο να φθάσει το αυτοκίνητο με ασφάλεια μέχρι το τέλος. Κάναμε ό, τι χρειάζονταν και να μπορέσουμε να γιορτάσουμε τη δεύτερη νίκη μας στο WRC. Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το αποτέλεσμα ως εφαλτήριο για την υπόλοιπη σεζόν. Είναι σίγουρα καλό για την αυτοπεποίθησή μας. "


Ο Sordo (# 4 / i20 WRC Νέας Γενιάς) επωφελήθηκε από μια καλή εμφάνιση στη Σαρδηνία για να συνεχίσει την πορεία του στην τέταρτη θέση. Κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών του WRC με 68 πόντους μέχρι στιγμής στη φετινή σεζόν. Οι 12 πόντοι του αυτό το Σαββατοκύριακο έδωσαν τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών στην Hyundai Shell World Rally Team.
Ο Sordo σχολίασε: «Ξέραμε ότι αυτό το Ράλι θα είναι ένα από εκείνα που απαιτούν  σταθερή προσέγγιση, γι’ αυτό και κάναμε ακριβώς αυτό. Δεν ήταν πάντα εύκολο και κάποια stages ήταν αρκετά δύσκολα, στενά και ολισθηρά, που δεν ταιριάζουν πραγματικά στο στυλ μου, όσο άλλα Ράλι. Στα stages εμείς απλά θέλαμε να μην παρουσιασθούν προβλήματα και να αποφευχθούν τυχόν λάθη. Νομίζω ότι όλοι κάναμε ότι πραγματικά ήταν δυνατόν αυτό  το Σαββατοκύριακο. Είναι μια ακόμη τέταρτη θέση, αλλά έχω ανέβηκε στη δεύτερη στο πρωτάθλημα, το οποίο είναι φανταστικό. Συγχαρητήρια στον Thierry και τον Nicolas για τη νίκη τους, την άξιζαν και είναι μια μεγάλη επιτυχία για όλη την ομάδα».
Υπήρχαν πολλά θετικά για τον Abbring (# 10 Hyundai i20 WRC) στη Σαρδηνία. Πήρε το πρώτο νικηφόρο stage στο WRC το Σάββατο το πρωί, βοήθησε την ομάδα σε 1-2 stages το απόγευμα και τερμάτισε δεύτερος στην Power Stage κατακτώντας τους παρθενικούς του βαθμούς στο WRC.
Ο Abbring είπε: «Η τελευταία ημέρα ήταν μια καλή ημέρα για εμάς και ήταν μια παρηγοριά η κατάκτηση των πρώτων μου βαθμών στο WRC στην Power Stage. Θέλαμε να δώσουμε μια μικρή ώθηση, γιατί κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου χτύσαμε την εμπιστοσύνη μας με το αυτοκίνητο. Είχαμε μερικά προβλήματα στην πορεία, αλλά είναι πραγματικά μέρος του μεγάλου κύκλου εκμάθησης που διανύουμε και έχουμε βγει από αυτό το Σαββατοκύριακο ισχυρότεροι. Έχουμε εργαστεί σκληρά για να βρούμε ένα ρυθμό και εγώ πραγματικά απόλαυσα το τελευταίο stage. Νομίζω ότι έχουμε ένα ωραίο set-up για το μέλλον. Για την ομάδα, αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν θετικό και η κατάκτηση της νίκης από τον Thierry και τον Nicola ήταν μια ιδιαίτερη στιγμή. Αυτό δείχνει τι μπορείς να επιτύχεις με την προσπάθεια και την ομαδική εργασία, και γι 'αυτό είμαι πολύ ευχαριστημένος που είμαι μέρος της Hyundai Motorsport. Ανυπομονώ να επιστρέψω στα WRC stages στους επόμενους αγώνες της σεζόν. "
Η Hyundai Motorsport έχει πλέον κατακτήσει πέντε βάθρα στους έξι αγώνες αυτής της σεζόν, με δύο νίκες, γεγονός που καθιστά τη σεζόν αυτή την πιο επιτυχημένη σεζόν της ομάδας στο WRC πριν ακόμη φθάσουμε στα μέσα της διοργάνωσης.
Ο κ. Michel Nandan, Team Principal, σχολίασε: "O Thierry και ο Nicola άξιζαν αυτή τη νίκη. Είναι ένα αποτέλεσμα που θα δώσει σε όλη την ομάδα μια πραγματική ώθηση. Υπήρξαν κάποιες δύσκολες φάσεις, αλλά επιμείναμε και παλέψαμε σκληρά όλοι μαζί σαν ομάδα για να ξεπεραστούν τυχόν προβλήματα. Το αποτέλεσμα αυτό δείχνει τι μπορεί να συμβεί με σκληρή δουλειά και αποφασιστικότητα. Έχουμε πλέον κατακτήσει δύο νίκες στη φετινή σεζόν με το i20 WRC Νέας Γενιάς και ανακάμψαμε από την Πορτογαλία, κάτι που είχαμε θέση ως στόχο. Ο Dani έχει ανέλθη στη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών με άλλη λογική στην οδήγησή του αυτό το Σαββατοκύριακο. Συγχαρητήρια και σε εκείνον. Και ο Kevin, επίσης, έδειξε και πάλι γιατί θεωρείται ότι είναι ένα συναρπαστικό νέο ταλέντο με μια εξαιρετική εμφάνιση στην Power Stage - και τους πρώτους του βαθμούς στο WRC. Έχουμε ακόμα δουλειά να κάνουμε, αλλά είμαστε γεμάτοι με ενθουσιασμό περισσότερο από ποτέ να συνεχίσουμε ισχυρότεροι τη σεζόν του WRC. Η Πολωνία θα μας προσφέρει μια νέα σειρά προκλήσεων, αλλά θα είμαστε προετοιμασμένοι. Προς το παρόν, όμως, θα απολαύσουμε αυτή τη νίκη ως ομάδα. "


Το Ράλι Πολωνίας, ο γύρος 7 του FIA WRC, θα λάβει χώρα από τις 30 Ιουνίου έως τις 3 Ιουλίου 2016.

Συνολική Τελική Κατάταξη
T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC) 3:35:25.8
J. M. Latvala / M. Anttila (Volkswagen Polo R WRC) +24.8
S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) +1:37.8
D. Sordo / M. Marti (Hyundai New Generation i20 WRC) +2:54.0
O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +5:26.4
E. Camilli / B. Veillas (Ford Fiesta RS WRC) +5:59.8
H. Solberg / I. Minor (Ford Fiesta RS WRC) +6:22.2
T. Suninen / M. Markkula (Škoda Fabia R5) +8:57.4
J. Kopecky / P. Dresler (Škoda Fabia R5) +9:47.0
K. Kruuda / M. Jarveoja (For Fiesta R5) +13:28.5
    ...
   15.   K. Abbring / S. Marshall (Hyundai i20 WRC) +23:40.6

Κατάταξη οδηγών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA του 2016 
S. Ogier 132 points / D. Sordo  68 / A. Mikkelsen 67 /  M. Østberg 58 / H. Paddon 57 / J. M. Latvala 56 / T. Neuville 48 / O. Tanak 34 / K. Meeke 26 / E. Camilli  22 / H. Solberg 14 / S. Lefebvre 10 / M. Prokop 10 / T. Suninen 7 / E. Evans 6 / M. Ligato 6 / C. Breen 4 / L. Bertelli 4 / E. Lappi 2 / P. Tidemand 2 / K. Abbring 2 / J. Kopecky 2 / N. Fuchs 2 / A. Kremer 1 / V. Gorban 1 / K. Kruuda 1

Κατάταξη Κατασκευαστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA του 2016 
Volkswagen Motorsport  178 points / Hyundai Motorsport 108 / M-Sport World Rally Team 90  / Hyundai Motorsport N 78 / Volkswagen Motorsport II 74 / DMACK World Rally Team 40 / Jipocar Czech National Team 18 / Yazeed Racing 5

Όλα τα αποτελέσματα υπόκεινται σε επίσημη επιβεβαίωση της FIA.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα