Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το Opel ADAM Θα Υπερασπιστεί τον Τίτλο ...


Μετά την αναβολή του Rallye Liepāja στη Λετονία στις αρχές Φεβρουαρίου λόγω καιρικών συνθηκών, το Circuit of Ireland Rally, 7 - 9 Απριλίου σηματοδοτεί τώρα την έναρξη της σεζόν για το 2016 ERC Junior της FIA. Έτοιμη να υπερασπιστεί τον τίτλο του πρωταθλήματος, η  Opel Motorsport ξεκινά τη σεζόν με υψηλές προσδοκίες. Πέρσι, οι Emil Bergkvist και Marijan Griebel τερμάτισαν τον ασφάλτινο αγώνα στο Belfast - πρωτεύουσα της Β. Ιρλανδίας - με το ADAM R2 πετυχαίνοντας διπλή νίκη. Οι οδηγοί της Opel Marijan Griebel (26, από το Hahnweiler), Julius Tannert (25, από το Zwickau) και Chris Ingram (21, από το Manchester) φιλοδοξούν και φέτος να κατακτήσουν θέσεις στο βάθρο. 
«Οι απαιτητικές ειδικές διαδρομές σε στενούς αλλά εξαιρετικά γρήγορους ασφάλτινους δρόμους με πολλούς λόφους και άλματα δεν αφήνουν περιθώρια για σφάλματα. Πιστεύω ότι το μεγαλύτερο ανταγωνισμό θα αντιμετωπίσω από τους teammates μου,» σχολιάζει ο Marijan Griebel που πέρσι κατέκτησε τη δεύτερη θέση και φέτος τρέχει με νέο συνοδηγό τον Pirmin Winklhofer (20, από το Pocking) για πρώτη φορά. 
Όπως ο Griebel, ο Julius Tannert ανήκει στη ADAC Opel Rallye Junior Team. Νικητής του 2015 ADAC Opel Rallye Cup, ο Tannert ετοιμάζεται να συμμετάσχει στο πρώτο του ERC σαν οδηγός της Opel. «Πραγματικά ανυπομονώ και νιώθω άριστα προετοιμασμένος,» σχολιάζει ο Tannert, ο οποίος τρέχει με την συνήθη συνοδηγό του Jennifer Thielen (31, από το Λουξεμβούργο). «Στοχεύω σε μία καλή επίδοση στους γρήγορους, ασφάλτινους δρόμους της Β. Ιρλανδίας και θα αγωνιστώ για μία κορυφαία θέση στο  ERC Junior.»


Το νέο μέλος της Opel Team, Chris Ingram, ανυπομονεί για τον πρώτο του αγώνα με την Katrin Becker (35, από το Schlitz) στο πλευρό του σε ρόλο συνοδηγού. «Το Circuit of Ireland είναι ένα θρυλικό ράλι με μερικές από τις καλύτερες ειδικές στην Ευρώπη που διεξάγεται σε μία φανταστική ατμόσφαιρα. Πέρσι, οι οδηγοί της Opel και εγώ πραγματικά δώσαμε μάχη. Και τώρα φέτος, βρίσκομαι μέσα στο εκπληκτικό ADAM R2,» σχολιάζει ο Ingram, ο οποίος τρέχει με τη σημαία της Opel Rallye Junior Team.
Ο ανταγωνισμός στο Circuit of Ireland Rally είναι σκληρός όπως πάντα: είκοσι έξι οχήματα R2 κατηγορίας RC4, συμπεριλαμβανομένων οκτώ ομάδων που συμμετέχουν στο ERC Junior και δεκατρία στο ERC3, θα τρέξουν δεκατέσσερις πολύ απαιτητικές ασφάλτινες ειδικές διανύοντας πάνω από 210 χιλιόμετρα συνολικά. Οκτώ Opel ADAM R2 παίρνουν μέρος στο Circuit of Ireland Rally. Επιπλέον των τριών οδηγών της Opel, ο Πολωνός Lukasz Pieniaczek, ο Ιρλανδός Callum Devine και οι νεαροί Mattias Adielsson (Σουηδός), Robert Duggan και Arron Windus (και οι δύο Βρετανοί) με την υποστήριξη της Vauxhall βρίσκονται πίσω από το τιμόνι ενός αγωνιστικού εργαλείου 190 ίππων. 
Η Opel προσφέρει ζωντανή αναμετάδοση του Circuit of Ireland Rally στο website www.opel-motorsport.com.



Circuit of Ireland Rally – Πρόγραμμα Τηλεοπτικών Μεταδόσεων:

Παρασκευή, 8 Απριλίου 
23:05 Eurosport Highlights Day 1
Σάββατο, 9 Απριλίου
06:00 Eurosport 2 Highlights Day 1
09.30 Eurosport 2 Highlights Day 1
23:15 Eurosport Highlights Day 2
Κυριακή, 10 Απριλίου
01:00 Eurosport 2 Highlights Day 2
06:30 Eurosport 2 Highlights Day 2
Δευτέρα, 11 Απριλίου
00:00 Eurosport Highlights Day 1 & 2
02:30 Eurosport 2 Highlights Day 1 & 2
Τρίτη, 12 Απριλίου
23:00 Eurosport Στα παρασκήνια του ERC – The Magazine

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-