Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην Λιβαδειά ...


Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή- Λάος και οι πρώτοι της C2 Παραδείσης- Ποιμενίδης σε άλλη μια πολύ καλή εμφάνιση. Πίσω τους οι πρώτοι της C5 Παντελή -Κούγιας με δεύτερους Τσάκαλο -Κοτρώνη που άφησαν πίσω τους πολύ δυνατότερους συνδυασμούς. Στην C3  πρώτοι στον πρώτο τους αγώνα οι Αμουτζάς-Ηλιόπουλος, τους περιμένουμε και σε άλλους αγώνες. Στην C6 οι τοπικοί Μανούσκος-Μανούσκος πρώτευσαν στην "έδρα" τους . Στην κατηγορία F2 η οποία ήταν  πολυπληθής όπως πάντα με πληρώματα και αυτοκίνητα ικανά για το καλύτερο. Πρώτοι οι Παντελή-Κούγιας, ακολουθούμενοι από τους Τσάκαλο-Κοτρώνη και Αμουτζά-Ηλιόπουλο. Τέλος ιδιαίτερη μνεία αξίζει η κατηγορία ιστορικών για τον έντονο συναγωνισμό και τις εναλλαγές στην κατάταξη που ομόρφυνε τον αγώνα. Η ‘εξωτική’ Lancia 037 Κατ.4  των Χριστοδούλου-Σαμαρά στην πρώτη θέση της Γενικής κατάταξης των Ιστορικών, ακολουθούμενη από τα δύο κορυφαία ιστορικά  Escort Mk2 Κατ.3 και Κλάσης 2000, των Χαλιβελάκη-Παπαγεωργίου και Παραδείση- Στεργίου. Ακολούθησαν οι πρώτοι στην κατ.1+2, και Κλάσης 1600,  Αμαξόπουλος-Μωραίτη με το Toyota Corolla KE30, που δεν τα πάει καλά με τις ανηφόρες. Στην Κλάση ως 1300 πρώτοι οι Κουτσίκος-Πετρόπουλος με Toyota Starlet σε μια πολύ καλή  προσπάθεια.


Εδώ θα βρείτε αναλυτικά τα πλήρη αποτελέσματα στο www.Infomega.gr/live/


Αξιοσημείωτο ειναι να τονίσουμε ότι στον αγώνα μας χρησιμοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία τα καινούργια νέας τεχνολογίας  χρονόμετρα-ρολόγια που πρόσφατα απέκτησε η ΟΜΑΕ.

Με την ευκαιρία να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Λιβαδειάς ,για την προσφορά του στον Αγώνα. Την Τροχαία Λιβαδειάς που έλεγχε την ασφαλή κίνηση των Αγωνιστικών στις απλές διαδρομές και τα  στελέχη της Α.Λ.Φ.Α.Λ. που μας βοήθησαν στην οργάνωση. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε τους κατοίκους του χωριού Τσουκαλάδες και τον Πολιτιστικό Σύλλογο Τσουκαλάδων "Η Αμαρυλλίς’’ για την εξαιρετική φιλοξενία. Το MR ΚΤΕΟ που ευγενικά μας παραχώρησε το χώρο προκειμένου να διενεργηθεί ο τεχνικός έλεγχος.

Το "Ρεκτιφιέ Ορίτζιναλ", αρωγό στις προσπάθειες μας.

Και τέλος τους χορηγούς επικοινωνίας 989  Alpha Radio και Κόκκινη Σημαία.


Ευχόμαστε σε όλους τους αθλητές τα μέλη και τα στελέχη των Αθλητικών Σωματείων της Ομοσπονδίας μας:

Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...