Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην Λιβαδειά ...


Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή- Λάος και οι πρώτοι της C2 Παραδείσης- Ποιμενίδης σε άλλη μια πολύ καλή εμφάνιση. Πίσω τους οι πρώτοι της C5 Παντελή -Κούγιας με δεύτερους Τσάκαλο -Κοτρώνη που άφησαν πίσω τους πολύ δυνατότερους συνδυασμούς. Στην C3  πρώτοι στον πρώτο τους αγώνα οι Αμουτζάς-Ηλιόπουλος, τους περιμένουμε και σε άλλους αγώνες. Στην C6 οι τοπικοί Μανούσκος-Μανούσκος πρώτευσαν στην "έδρα" τους . Στην κατηγορία F2 η οποία ήταν  πολυπληθής όπως πάντα με πληρώματα και αυτοκίνητα ικανά για το καλύτερο. Πρώτοι οι Παντελή-Κούγιας, ακολουθούμενοι από τους Τσάκαλο-Κοτρώνη και Αμουτζά-Ηλιόπουλο. Τέλος ιδιαίτερη μνεία αξίζει η κατηγορία ιστορικών για τον έντονο συναγωνισμό και τις εναλλαγές στην κατάταξη που ομόρφυνε τον αγώνα. Η ‘εξωτική’ Lancia 037 Κατ.4  των Χριστοδούλου-Σαμαρά στην πρώτη θέση της Γενικής κατάταξης των Ιστορικών, ακολουθούμενη από τα δύο κορυφαία ιστορικά  Escort Mk2 Κατ.3 και Κλάσης 2000, των Χαλιβελάκη-Παπαγεωργίου και Παραδείση- Στεργίου. Ακολούθησαν οι πρώτοι στην κατ.1+2, και Κλάσης 1600,  Αμαξόπουλος-Μωραίτη με το Toyota Corolla KE30, που δεν τα πάει καλά με τις ανηφόρες. Στην Κλάση ως 1300 πρώτοι οι Κουτσίκος-Πετρόπουλος με Toyota Starlet σε μια πολύ καλή  προσπάθεια.


Εδώ θα βρείτε αναλυτικά τα πλήρη αποτελέσματα στο www.Infomega.gr/live/


Αξιοσημείωτο ειναι να τονίσουμε ότι στον αγώνα μας χρησιμοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία τα καινούργια νέας τεχνολογίας  χρονόμετρα-ρολόγια που πρόσφατα απέκτησε η ΟΜΑΕ.

Με την ευκαιρία να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Λιβαδειάς ,για την προσφορά του στον Αγώνα. Την Τροχαία Λιβαδειάς που έλεγχε την ασφαλή κίνηση των Αγωνιστικών στις απλές διαδρομές και τα  στελέχη της Α.Λ.Φ.Α.Λ. που μας βοήθησαν στην οργάνωση. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε τους κατοίκους του χωριού Τσουκαλάδες και τον Πολιτιστικό Σύλλογο Τσουκαλάδων "Η Αμαρυλλίς’’ για την εξαιρετική φιλοξενία. Το MR ΚΤΕΟ που ευγενικά μας παραχώρησε το χώρο προκειμένου να διενεργηθεί ο τεχνικός έλεγχος.

Το "Ρεκτιφιέ Ορίτζιναλ", αρωγό στις προσπάθειες μας.

Και τέλος τους χορηγούς επικοινωνίας 989  Alpha Radio και Κόκκινη Σημαία.


Ευχόμαστε σε όλους τους αθλητές τα μέλη και τα στελέχη των Αθλητικών Σωματείων της Ομοσπονδίας μας:

Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με 97 η 22η Ανάβαση Κύμης ...

Η πόλη της Κύμης κινείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς καθώς στις 25 και 26 Μαΐου θα φιλοξενήσει τον τρίτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, καθώς και το δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar. Η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” ως είθισται διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο Start Line, υπό την αιγίδα του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου και διεξάγεται στην φημισμένη διαδρομή των 52 στροφών με αφετηρία το λιμάνι της Κύμης και τερματισμό λίγο πριν την ομώνυμη πόλη. Περνώντας στο αγωνιστικό κομμάτι, που είναι και το πιο σημαντικό, οι φετινές συμμετοχές έφτασαν τις 97 (!) και διακρίνονται για την ποιότητά τους σε όλες τις Ομάδες και Κλάσεις. Με αυτόν τον τρόπο οι πρωταγωνιστές του θεσμού για ακόμη μία χρονιά έδειξαν με τον καλύτερο τρόπο πως αγαπούν την Ανάβαση Κύμης. Στην Ομάδα Ν , συναντάμε 23 συμμετοχές. Στην Κλάση Ν2, οι 12 αγωνιζόμενοι θα δώσουν τη δική τους μάχη για την επικράτηση, με τους Βίκτωρα και Πανάγγελο Ρέκκα, Κίμωνα Θέο, “ΑΣΤΡΙΟ” κα

BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad ...

Τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, σκόνη και αδρεναλίνη στα βουνά της Δυτικής Μακεδονίας Με τη συμμετοχή 20 κορυφαίων αθλητών και ομάδων του μηχανοκίνητου αθλητισμού Offroad από ολόκληρο τον κόσμο, ξεκινά την Τετάρτη 22 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς ο δεύτερος αγώνας του Παγκοσμίου Κυπέλλου BAJA, το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της Δυτικής Μακεδονίας και η δεύτερη μεγαλύτερη εκδήλωση μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μετά το Ράλλυ Ακρόπολις. Το πρόγραμμα του BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad φέτος περιλαμβάνει τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, με τους αγωνιζόμενους να καλούνται να καλύψουν 820+ χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 560 είναι ειδικές διαδρομές σε υψόμετρο έως και 1.950 μέτρα, διασχίζοντας ιδιαίτερα απαιτητικές διαδρομές με σημεία που θυμίζουν WRC. Μάλιστα, ο αγώνας περιλαμβάνει και μια ειδική διαδρομή 165 χλμ., η όποια θα είναι και η μεγαλύτερη που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης θα διεξαχθεί και ο Εθνικός Αγώνας με διεθνείς συμμετοχές.

11ο Rally Sprint Αιγίου - Συμμετοχές ...