Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Ford Fiesta ST 200 ...


Το δημοφιλές Ford Fiesta ST γίνεται ακόμα πιο καυτό.

Η Ford θα παρουσιάσει σήμερα εν όψει του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης ένα νέο Ford Fiesta ST200 που αποδίδει 10% περισσότερη ισχύ και 20% περισσότερη ροπή με 200 ίππους & 290 Nm από μία ειδική έκδοση του βενζινοκινητήρα 1.6 EcoBoost.
Το Fiesta ST200 θ είναι το ισχυρότερο Fiesta παραγωγής όλων των εποχών με επιτάχυνση 0 - 100 km/h) σε 6,7 δευτ. Θα περιλαμβάνει ειδικό εξοπλισμό με μοναδικό εξωτερικό Storm Grey, ζάντες αλουμινίου με μηχανουργική κατεργασία και μαύρο ματ φινίρισμα και ειδικές λεπτομέρειες εσωτερικού. 
Η παραγωγή του Fiesta ST200 ξεκινά τον Ιούνιο με τις πρώτες παραδόσεις στους πελάτες να ακολουθούν αμέσως μετά.
«Το Fiesta ST είναι πραγματικά αξιαγάπητο από ιδιοκτήτες και ειδικούς. Το ST200 προάγει αυτό το ξεχωριστό αυτοκίνητο σε νέα επίπεδα ισχύος και επιδόσεων» δήλωσε ο Joe Bakaj, vice president, Product Development, Ford Ευρώπης. «Πιστεύω ότι είναι ένα μελλοντικό classic στο είδος του.» 
Επίσης στη Γενεύη θα κάνει το Ευρωπαϊκό εκθεσιακό ντεμπούτο του το νέο Ford Kuga – πλαισιωμένο από την έκδοση δρόμου και το αγωνιστικό Ford GT μαζί για πρώτη φορά στην Ευρώπη.


Πέραν της αποκλειστικής εξωτερικής απόχρωσης και των ζαντών αλουμινίου 17 ιντσών, τα μοντέλα Fiesta ST200 θα περιλαμβάνουν κόκκινες δαγκάνες φρένων και αναβαθμισμένο εσωτερικό με μοναδικά εμπρός καθίσματα, ημιδερμάτινα σε μαύρο χρώμα (Charcoal Recaro) και αντίθετη ασημί ραφή, μαζί με φωτιζόμενα διακοσμητικά μαρσπιέ και ζώνες ασφαλείας με ασημί λεπτομέρειες. 
Ο 1.6 EcoBoost του Fiesta ST200 αποδίδει +15 ίππους και ροπή +30 Nm για μέχρι 20 δευτερόλεπτα μέσω overboost. Μια πιο κοντή σχέση τελικής μετάδοσης 4,06 από 3,82 στο Fiesta ST – βελτιώνει την εν κινήσει επιτάχυνση για βελτιωμένη οδηγησιμότητα και ακόμα πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία. Η τελική ταχύτητα είναι 230 km/h.


Όπως το Fiesta ST, το ST200 προσφέρει βελτιστοποιημένο στρίψιμο και ευελιξία χρησιμοποιώντας:
Enhanced Torque Vectoring Control και 3-mode Electronic Stability Control
Ειδικά ακροαξόνια στον εμπρός άξονα 
Αναβαθμισμένο ημιάκαμπτο άξονα για μειωμένες κλίσεις αμαξώματος 
Μοναδικές ρυθμίσεις εμπρός και πίσω ελατηρίων και αποσβεστήρων με 15 mm χαμηλότερο κέντρο βάρους
Πιο γρήγορη κρεμαγιέρα με λόγο υποπολλαπλασιασμού 13.69:1 και πιο κοντά ημίμπαρα 
Αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με μεγαλύτερο σέρβο και πίσω δίσκους.


Το Fiesta ST λανσαρίστηκε το 2013, με 182 ίππους και ροπή 240 Nm από έναν 1.6 EcoBoost με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,9 δεύτερα. Γρήγορα, καθιερώθηκε ως το κορυφαίο, Ευρωπαϊκό compact υψηλών επιδόσεων, αποσπώντας μάλιστα πάνω από 20 διακρίσεις σε όλο τον κόσμο την πρώτη του χρονιά πωλήσεων. Από τότε, η Ford έχει πουλήσει 30.000 Fiesta ST στην Ευρώπη. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-