Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανάβαση Ριτσώνας: Αυξημένο ενδιαφέρον ...


Ξεκίνησε το Πανελλήνιο πρωτάθλημα αναβάσεων από τη θρυλική Ριτσώνα, με τη διεξαγωγή των καθιερωμένων δοκιμών, πριν τον Κυριακάτικο αγώνα. Βέβαια, εξαιτίας των αρκετών καθυστερήσεων που έγιναν κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι οργανωτές αποφάσισαν να μη διεξαχθεί το τρίτο σκέλος. Ο καιρός έκανε το χατίρι όλων, καθώς από το πρωί ο ήλιος είχε κάνει την εμφάνισή του και παρά τα σύννεφα που πλησίασαν απειλητικά την ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας από τις αρχές του δεύτερου σκέλους, οι ουρανοί δεν άνοιξαν.
Στο καθαρά αγωνιστικό μέρος, τώρα, οι 112 οδηγοί που ανέβηκαν σήμερα την κλασική διαδρομή της Ριτσώνας εξοικειώθηκαν με τη διαδρομή που αύριο καλούνται να διασχίσουν δύο φορές. 


Στην Ομάδα Ν, ο Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX) έδειξε …τα δόντια του στον ανταγωνισμό, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο, στην επιστροφή του στο πρωτάθλημα αναβάσεων έπειτα από πολλά χρόνια. Ο Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) εμφανίστηκε μουδιασμένος σήμερα, ωστόσο αύριο δεν …θα χαρίσει κάστανα. Τον τρίτο ταχύτερο χρόνο στη Ν έκανε ο Γιάννης Ποτουρίδης (Subaru Impreza STi N12). 
Στα δίλιτρα της Ν, ο περσινός πρωταθλητής Νίκος Ντούρας (Peugeot 206 RC) ήταν ταχύτατος στο δεύτερο σκέλος, με τους Δημήτρη Πολατσίδη (Peugeot 106 S16), Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic Type-R) και Χρήστο Βλάχο (Peugeot 106 S16) να ακολουθούν στο ίδιο δευτερόλεπτο! Όπως καταλαβαίνετε αναμένουμε έντονες συγκινήσεις στη συγκεκριμένη κατηγορία την Κυριακή. 


Στην Ομάδα Α, ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16) εντυπωσίασε πετυχαίνοντας τον καλύτερο χρόνο. Βέβαια, ο Μιχάλης Ευθυμίου που ακολούθησε με το Ford Escort WRC προτίμησε να μην κάνει δεύτερο χρονομετρημένο πέρασμα. Τρίτος πιο γρήγορος ήταν ο πολύ δυνατός Βαγγέλης Τσιούρης (Peugeot 106 S16), εμπρός από τον Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio Sport). Οι Βοργιάς, Τσιούρης και Αναδιώτης ήταν οι ταχύτεροι της Α έως 2 Λίτρα.


Την καλύτερη επίδοση στην Ομάδα Ε πραγματοποίησε ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3), ο οποίος εμφανίστηκε ορεξάτος στο δεύτερο σκέλος. Οι Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500) και Σάκης Τροβάς (BMW M3) ακολούθησαν πίσω του. Στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) δείχνει …άτρωτος σε άλλον έναν αγώνα. Πίσω του βρέθηκαν οι Δημήτρης Λούκας (Citroen AX) και Ευάγγελος Γεωργούλας (Ford Escort RS 2000).
Στα ιστορικά, ο Γιώργος Κατσαρός έδειξε την ανωτερότητά του με το Ford Escort RS1600, ενώ πίσω του βρέθηκαν οι Λεωνίδας Τσαγγαράς (Opel Ascona) και Ευθύμης Κανακάρης (Ford Escort RS2000).
Στη Formula Saloon, ο πρωταθλητής της Ν τα τελευταία χρόνια, Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) επιτέθηκε στο β’ σκέλος, πραγματοποιώντας την καλύτερη επίδοση, εμπρός από τους Νίκο Περατινό (Ford Escort Cosworth) και Κωνσταντίνο Λαζαρίδη (Mitsubishi Lancer Evo VIII).
Ο αγώνας της Κυριακής θα ξεκινήσει στις 10.30, με το δρόμο να κλείνει στις 09.00 για τους θεατές. Στην είσοδο των πιτς θα υπάρχει λεωφορείο της οργάνωσης που θα μεταφέρει τον κόσμο στις διάφορες στροφές της διαδρομής. Παράλληλα, στις 10.00, αυτοκίνητα-αντίκες του παρελθόντος θα παρελάσουν στη διαδρομή της ανάβασης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής