Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επικεφαλής οι Φιλιππίδης-Μαχαίρας ......


Αντεπιτέθηκαν στις πρωινές γλιστερές ειδικές της ημέρας οι Φιλιππίδης-Μαχαίρας και πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο τόσο στο Γυμνό Ι, όσο και στο Τραχήλι Ι, φιγουράρουν στην κορυφή της κατάταξης. Το πλήρωμα του λευκού Mitsubishi Lancer Evo IX είδε τους κύριους αντίπαλους του, Καμπύλη-Σταμέλο να εγκαταλείπουν την προσπάθειά τους και πλέον διατηρούν απόσταση ασφαλείας από τους διώκτες τους. Το πλήρωμα του Skoda Fabia S2000 είχε έξοδο στην 3η Ε.Δ. κι ενώ βρισκόταν στη δεύτερη θέση με αποτέλεσμα να τεθεί νωρίς εκτός αγώνα.


Οι Γιάννης και Γιώργος Γύζης κινήθηκαν εντυπωσιακά αν και φυλαγμένα, όπως δήλωσαν και με το  Renault Clio Williams βρίσκονται στη δεύτερη θέση γενικής και στην πρώτη της F2. 


Επωφελούμενοι τις εγκαταλείψεις των πρωτοπόρων, οι Λούκας-Μπάνος με το Citroen AX αναρριχήθηκαν στη γενική κατάταξη και πλέον βρίσκονται τρίτοι και παράλληλα δεύτεροι στη δικίνητη κατηγορία. 


Την τριάδα στην F2 συμπληρώνουν οι Γ. Σύλλας-Αναστασοπούλου με Peugeot 106 S16. 


Μάχη έχουμε στην κατηγορία των Ιστορικών, καθώς οι Μουρτζούκος-Καραδημήτρης (BMW 2002 Ti) με τον ταχύτερο χρόνο που πέτυχαν στο Τραχήλι Ι, πέρασαν μπροστά, έχοντας μια μικρή διαφορά των 3 δευτ. από τους πρωτοπόρους του πρωταθλήματος, Γιοβά-Γρηγοριάδη (Audi 80 GT) που ακολουθούν. Οι Καλαϊτζιάν-Καλογηράτου που δείχνουν πιο εξοικειωμένοι με το Fiat Ritmo 130 TC, είναι στην τρίτη θέση των Ιστορικών. 
Εκτός από την έξοδο των Καμπύλη-Σταμέλου, δεν συνεχίζουν οι Βασιλειάδης-Παπανδρέου (Citroen AX) από πρόβλημα στον κινητήρα, οι Τασιόπουλος-Μπασιούκας (Citroen Saxo VTS) από έξοδο και οι Ντέκας-Χειλάκης από μηχανική βλάβη.
Μετά την 3η Ειδική Διαδρομή, οι 3 πρώτοι γενικής και οι 3 πρώτοι στην F2, δήλωσαν:

Γ. Φιλιππίδης: Ο ρυθμός μας στις δύο πρώτες ειδικές δεν ήταν ο επιθυμητός. Στα πρώτα χιλιόμετρα του Γυμνού γλιστρούσαμε αρκετά και είχαμε και μια μικροέξοδο. Στη δεύτερη ειδική της ημέρας, είχαμε πρόβλημα με τη ζάντα του Lancer εξαιτίας αυτής της εξόδου και δεν θέλαμε να το ρισκάρουμε. Οι ειδικές έχουν ύπουλα σημεία και αρκετά χώματα, εξαιτίας των βροχοπτώσεων. Κρίμα που ο Καμπύλης εγκατέλειψε.

Ι. Γύζης: Στο Γυμνό έκανα αρκετά λάθη, ενώ στο Τραχήλι κινήθηκα φυλαγμένα, βλέποντας τις εξόδους των προπορευόμενων αυτοκινήτων. Η επιλογή των ελαστικών είναι πολύ καλή. Σκοπεύουμε να ακολουθήσουμε τον ίδιο ρυθμό και στο δεύτερο loop.

Δ. Λούκας: Οι ειδικές ήταν γλιστερές. Είμαστε ευχαριστημένοι όμως.

Γ. Σύλλας: Οι διαδρομές έχουν πολλά σημεία με χώματα. Θέλει μεγάλη προσοχή. Κινηθήκαμε φυλαγμένα, χωρίς ρίσκα. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-