Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Nissan GYM .....


Η Nissan τοποθετεί  ένα  νέο κουμπί με την ονομασία "GYM" στα μοντέλα της, προκειμένου να ενθαρρύνει  τους οδηγούς  στο να αποκτήσουν  καλύτερη φυσική κατάσταση !
Με την συγκεκριμένη τεχνολογία, το "GYM" απενεργοποιεί όλα τα συστήματα υποβοήθησης του αυτοκινήτου, προκειμένου ο οδηγός του να αυξήσει τη καύση των θερμίδων του έως και 1.415 μονάδες (κατά μέσο όρο) την εβδομάδα !  


Η τολμηρή αυτή καινοτομία της Nissan, εντάσσεται στην προσπάθεια βελτίωσης της φυσικής κατάστασης των οδηγών, καθώς πρόσφατες πανευρωπαϊκές επιστημονικές μελέτες έδειξαν ότι οι Ευρωπαίοι οδηγοί είναι από τους πιο υπέρβαρους παγκοσμίως !  
Το "GYM", το εν κινήσει δηλαδή "γυμναστήριο" της Nissan, αρχικά θα είναι διαθέσιμο  στα crossover μοντέλα X-TRAIL και QASHQAΙ. Με το πάτημα του συγκεκριμένου κουμπιού, θα σβήνουν όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οχήματος όπως υδραυλικό τιμόνι, αισθητήρες στάθμευσης, ηλεκτρικά παράθυρα κ.α., προκειμένου οδηγός και επιβάτες να πραγματοποιούν μια συναρπαστική "προπόνηση" εντός του αυτοκινήτου, ενώσω ταξιδεύουν ! 


Κατά τη διάρκεια δοκιμών της τεχνολογίας σε πραγματικές συνθήκες, ο Ισπανικής καταγωγής Juan D'Aprilia οδηγός – εθελοντής στο  συγκεκριμένο πρόγραμμα, δήλωσε τα εξής : "Δεν έκανα τίποτα άλλο από το να οδηγώ το αυτοκίνητο στη  Βαρκελώνη κάθε μέρα. Μετά από μερικές μέρες  διαπίστωσα ότι η περιφέρεια της μέσης μου έχει μειωθεί κατά 20 εκατοστά. Έχω επίσης τώρα μια φίλη, αλλά πιστεύω ότι μπορεί να με προτίμησε επειδή της αρέσει πολύ και το Nissan που οδηγώ".


Τα πρώτα αυτοκίνητα της  Nissan με την συγκεκριμένη τεχνολογία  θα είναι διαθέσιμα εντός Απριλίου .....

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-