Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑUDI Q5 HYBRID QUATTRO


Η Audi μπαίνει με τη σειρά της στο χορό των υβριδικών με το Q5 Hybrid quattro. Όταν πριν από πολλά χρόνια οι Ιάπωνες κατασκευαστές και συγκεκριμένα η Honda και η Toyota παρουσίασαν υβριδικά αυτοκίνητα ουσιαστικά δημιουργούσαν μία νέα τάση φιλικής προς το περιβάλλον μετακίνησης. Πλέον τα υβριδικά αποτελούν έναν εγγυημένο τρόπο για να μειώσει μία εταιρεία το μέσο όρο των εκπομπών CO2 της γκάμας κάτι που πράττει και ηAudi με το Q5 Hybrid quattro. Το γερμανικό 4x4 εφοδιάζεται με το γνωστό μας 2,0λιτρο TFSI βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 211 ίππους το έργο των οποίων συνεπικουρείται από ένα ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυαστική ισχύς των δύο μοτέρ είναι στους 245 ίππους αλλά το σημαντικότερο είναι η ροπή των 48,9 χλγρμ. Νούμερα ικανά να δώσουν στο Q5 Hybrid τελική ταχύτητα 222 χλμ/ώρα και να το ωθήσουν στα πρώρα 100 χλμ/ώρα σε 7,1΄΄. Και όλα αυτά τη στιγμή που η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 7,0 λίτρα/100χλμ και οι εκπομπές CO2 στα 160 γρ/χλμ, σύμφωνα πάντα με την ίδια τη γερμανική μάρκα. Για την μετάδοση της κίνησης στους τροχούς χρησιμοποιείται το σύστημα quattro, όπως φανερώνει και η ονομασία και 8άρι κιβώτιο tiptronic. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας: EV για προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση, D για βέλτιστη κατανάλωση και S για δυναμική οδήγηση. Ιδιαίτερο αναφοράς είναι το γεγονός πως το Q5 Hybrid quattro μπορεί να λειτουργήσει αποκλειστικά με μπαταρίες αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 100 χλμ/ώρα. Μάλιστα με σταθερή ταχύτητα 60 χλμ/ώρα μπορεί να διανύσει 3 χιλιόμετρα αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.