Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑUDI Q5 HYBRID QUATTRO


Η Audi μπαίνει με τη σειρά της στο χορό των υβριδικών με το Q5 Hybrid quattro. Όταν πριν από πολλά χρόνια οι Ιάπωνες κατασκευαστές και συγκεκριμένα η Honda και η Toyota παρουσίασαν υβριδικά αυτοκίνητα ουσιαστικά δημιουργούσαν μία νέα τάση φιλικής προς το περιβάλλον μετακίνησης. Πλέον τα υβριδικά αποτελούν έναν εγγυημένο τρόπο για να μειώσει μία εταιρεία το μέσο όρο των εκπομπών CO2 της γκάμας κάτι που πράττει και ηAudi με το Q5 Hybrid quattro. Το γερμανικό 4x4 εφοδιάζεται με το γνωστό μας 2,0λιτρο TFSI βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 211 ίππους το έργο των οποίων συνεπικουρείται από ένα ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυαστική ισχύς των δύο μοτέρ είναι στους 245 ίππους αλλά το σημαντικότερο είναι η ροπή των 48,9 χλγρμ. Νούμερα ικανά να δώσουν στο Q5 Hybrid τελική ταχύτητα 222 χλμ/ώρα και να το ωθήσουν στα πρώρα 100 χλμ/ώρα σε 7,1΄΄. Και όλα αυτά τη στιγμή που η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 7,0 λίτρα/100χλμ και οι εκπομπές CO2 στα 160 γρ/χλμ, σύμφωνα πάντα με την ίδια τη γερμανική μάρκα. Για την μετάδοση της κίνησης στους τροχούς χρησιμοποιείται το σύστημα quattro, όπως φανερώνει και η ονομασία και 8άρι κιβώτιο tiptronic. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας: EV για προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση, D για βέλτιστη κατανάλωση και S για δυναμική οδήγηση. Ιδιαίτερο αναφοράς είναι το γεγονός πως το Q5 Hybrid quattro μπορεί να λειτουργήσει αποκλειστικά με μπαταρίες αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 100 χλμ/ώρα. Μάλιστα με σταθερή ταχύτητα 60 χλμ/ώρα μπορεί να διανύσει 3 χιλιόμετρα αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,