Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O Νίκος Παυλίδης 5ος στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο ...


Άλλο ένα Ράλλυ Μόντε Κάρλο, άλλος ένας τερματισμός για το Νίκο Παυλίδη! Με τον Βρετανό Allan Harryman να διαβάζει τις σημειώσεις από το δεξί μπάκετ του Peugeot 208 R2, ο Θεσσαλονικιός οδηγός ξεπέρασε και φέτος τις όποιες δυσκολίες αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του πρώτου γύρου του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλλυ και τερμάτισε στην πέμπτη θέση της κατηγορίας του. Έχοντας συμμετάσχει τέσσερις φορές στο Πριγκηπάτο, ο Παυλίδης μετράει ισάριθμους τερματισμούς, με το φετινό του αποτέλεσμα να αποτελεί την καλύτερή του επίδοση στον αγώνα. Παράλληλα, έγινε ο Έλληνας με τους περισσότερους τερματισμούς στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταφέραμε και τερματίσαμε για άλλη μια χρονιά. Έχουμε κάνει το 4 στα 4, εγχείρημα το οποίο αν και αρχικά έμοιαζε δύσκολο, εν τέλει επετεύχθη», ήταν τα πρώτα λόγια του Παυλίδη μετά τον τερματισμό του στην 40ή θέση της γενικής κατάταξης, μεταξύ 88 πληρωμάτων που αγωνίστηκαν. 


Η Κυριακή περιελάμβανε τέσσερις διαδρομές, μεταξύ των οποίων και τη θρυλική Col de Turini: «Στο τελευταίο σκέλος οδηγήσαμε με γνώμονα να καταφέρουμε να τερματίσουμε αλώβητοι στο Μονακό. Το οδόστρωμα ήταν στεγνό, τις ειδικές τις γνωρίζαμε από τις προηγούμενες επισκέψεις μας, οπότε κινηθήκαμε χωρίς προβλήματα.», δήλωσε ο Κυπελλούχος Βορείου Ελλάδος. Αναφορικά με τη συνταγή της επιτυχίας, ο οδηγός τόνισε: «Σίγουρα η εμπειρία μας από τις προηγούμενες συμμετοχές στον αγώνα, συντέλεσε σε αυτή την πολύ καλή για εμάς επίδοση. Βέβαια, δεν αρκεί μόνο αυτό. Αρχικά πρέπει να ευχαριστήσω το συνοδηγό μου, τον έμπειρο Allan Harryman που ήταν άψογος για άλλη μια φορά, καθώς και το gravel crew των Δημήτρη Αμαξόπουλου και Δημήτρη Κουμποτή που μας έδινε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των ειδικών διαδρομών. Ευχαριστούμε επίσης όλους τους συντελεστές της Γαλλικής CHL Sport  Auto, ομάδας που είχε την ευθύνη προετοιμασίας του αυτοκινήτου όλες τις ημέρες του αγώνα, καθώς και το χορηγό μου, τη Step Logo Mats. Το φωτογραφικό πρακτορείο Rallypixels έκανε για άλλη μια χρονιά εκπληκτική δουλειά, ενώ δίπλα μου βρέθηκαν και αρκετά μέσα του ειδικού τύπου της χώρας μας, στηρίζοντας την προσπάθειά μου. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και τους φίλους μου που ταξίδεψαν στο Μόντε Κάρλο. Ευχή μου να κάνουμε το πέντε στα πέντε την επόμενη χρονιά.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι