Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έπεσε η αυλαία του Ενιαίου για το 2019 ...


Χαραλαμπόπουλος και Γιαννίκος μοιράστηκαν τις δύο τελευταίες νίκες για φέτος.
Μετά τον τίτλο στη Γενική, πρωταθλητής και στους Νέους ο Χαραλαμπόπουλος.
Ο Στάθης Κουκέας κατέκτησε τον τίτλο των… πρεσβύτερων.


Με τον τέταρτο αγώνα του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, τον οποίο διοργάνωσε το σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., ολοκληρώθηκε το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda του 2019.  Αυτή ήταν η τρίτη χρονιά που ο σπουδαίος αυτός θεσμός αναβίωσε από τον Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου και όπως και τις δύο προηγούμενες, το πρωτάθλημα ήταν ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. Απόδειξη αυτού ήταν το τελευταίο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο που περιλάμβανε δύο εξαιρετικές κούρσες με πολλαπλούς πρωταγωνιστές. Όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις φυσικά άλλοι στάθηκαν τυχεροί και άλλοι κάπως πιο άτυχοι. Για τον Γιάννη Χαραλαμπόπουλο βέβαια η τύχη δεν έπαιξε και πολύ ρόλο. Είχε φροντίσει από το Σάββατο να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές, έτσι ξεκίνησε από την κορυφή και ολοκλήρωσε πρώτος χωρίς να απειληθεί. Στη δεύτερη θέση, τον ρυθμό του ακολούθησε ο άλλος οδηγός της ομάδας, ο Κωνσταντίνος Γιαννίκος που επίσης είχε ξεκινήσει δεύτερος. 


Το ίδιο συνέβη και με την δεύτερη σειρά εκκίνησης. Έμεινε δηλαδή απαράλλαχτη από την εκκίνηση μέχρι το φινάλε παρά το γεγονός πως η μικρή απόσταση που είχαν σε όλο τον αγώνα ο Στάθης Κουκέας από τον «Λε Μαν» κράτησε και το ενδιαφέρον αμείωτο. Ενδιαφέρον το οποίο ενίσχυσε ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης που ξεκίνησε μεν όγδοος, εκμεταλλεύτηκε δε το χάος της πρώτης στροφής. 
Χάος που δημιούργησε ο Γιώργος Σαρταμπάκος με το ολέθριο λάθος να βγει εκτός πίστας για να διεκδικήσει μια θέση. Το αυτοκίνητό του χωρίς προφανώς να μπορεί να ελαττώσει ταχύτητα στο γρασίδι, κατέληξε σχεδόν ακυβέρνητο πάνω στον άτυχο Σπύρο Γαλεράκη με αποτέλεσμα να χαλάσει ο αγώνας και των δύο καθώς ο Γαλεράκης δεν μπόρεσε να συνεχίσει, ενώ ο Σαρταμπάκος αποκλείστηκε από τους αγωνοδίκες. Αμφότεροι βέβαια έχασαν και όποιες βαθμολογικές ελπίδες είχαν για κάτι καλύτερο που στην περίπτωση του Γαλεράκη ήταν η δεύτερη θέση της Γενικής βαθμολογίας. Ο Χαλιβελάκης ολοκλήρωσε έτσι πέμπτος εμπρός από τον Τρύφωνα Χασάπη που ευχαριστήθηκε την παρουσία του στο Ενιαίο και τον “David 28” ο οποίος στην δεύτερη επίσκεψη του στην πίστα κατάφερε να πλασαριστεί σε καλύτερες θέσεις σε επίπεδο Γενικής. Τον αγώνα ολοκλήρωσαν ακόμη ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος και ο “Adkanell”. 


Στον απογευματινό, δεύτερο αγώνα και τελευταίο για το 2019, ο Χαραλαμπόπουλος ξεκίνησε και πάλι από την κορυφή, «χάρισε» όμως την νίκη στον Γιαννίκο καθώς λίγους γύρους πριν το τέλος έκοψε ρυθμό, δίνοντας την ευκαιρία στον νεαρό οδηγό να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda. Κάπως έτσι σταμάτησε και το σερί του που είχε ξεκινήσει από το δεύτερο σκέλος της Ριτσώνας και αποτελούταν από έξι συνεχόμενες νίκες. Κουκέας και “Le Man” τερμάτισαν και πάλι στην τρίτη και τέταρτη θέση αντιστοίχως, με μοναδική διαφορά σε σχέση με το πρώτο σκέλος πως αυτή τη φορά ο Κουκέας όχι μόνο δεν «εμπόδιζε» τον ”Le Man”, όπως νωρίτερα, αλλά ακολούθησε έναν ρυθμό που δεν επέτρεψε στον αντίπαλό του να τον πλησιάσει απειλητικά. 


Ο άνθρωπος του αγώνα στο δεύτερο σκέλος ήταν ο Γαλεράκης. Ξεκίνησε δέκατος, μετά την εγκατάλειψη του πρώτου αγώνα και πριν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος είχε ήδη ανέβει στην έκτη θέση. Λίγο αργότερα προσπέρασε και τον Τρύφωνα Χασάπη που βρέθηκε στο διάβα του και τερμάτισε τελικά πέμπτος. Ο Χασάπης έμεινε έκτος και πάλι με τον Χαλιβελάκη να τερματίζει έβδομος και τον Σαρταμπάκο στην όγδοη θέση. Παναγιώτης Ηλιόπουλος και “David 28” συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, ενώ ο “Adkanell” ολοκλήρωσε τους τερματίσαντες οδηγούς. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ