Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ευβοιωτικό Ράλλυ ...


Ο Τεχνικός Έλεγχος και η Υπερειδική στους δρόμους της Θήβας ολοκληρώθηκαν με κέντρο το χώρο του Service Park, που στεγάζεται στο κτήριο της Περιφέρειας στην πόλη της Βοιωτίας. Τα 30 πληρώματα του αγώνα, κατευθύνθηκαν προς το κέντρο της Θήβας, όπου θα πήραν εκκίνηση - πριν μπουν, κατευθείαν, στην Υπερειδική Διαδρομή που θα εκκινήσει από τον υπέροχο χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Θήβας. Το πρώτο αυτοκίνητο πέρασε τη ράμπα της αφετηρίας του αγώνα στις 20:00 και εκίνησε την Υπερειδική στις 20:13. Αφού κάλυψε τα 4,70 αγωνιστικά χιλιόμετρα της Υπερειδικής, η είσοδός του στο Service Park θα έγινε στις 20:38. Το «πείραμα» της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής κρίθηκε απολύτως επιτυχημένο, τόσο χάρη στις προσπάθειες των αγωνιζόμενων όσο και με τη θέρμη με την οποία η τοπική κοινωνία και ο Δήμος της Θήβας «αγκάλιασαν» αυτή την γιορτή του αγωνιστικού αυτοκινήτου. Έτσι, χωρίς κανένα απρόοπτο, ο 5ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.


Τα πληρώματα προσέφεραν στους θεατές πλούσιο θέαμα στη μήκους 4,70 χιλιομέτρων Υπερειδική Διαδρομή της πόλης της Βοιωτίας, καθώς οι Αλυγιζάκης-Αμαξόπουλος πέτυχαν τον καλύτερο χρόνο, 2:40.35. Το πλήρωμα του EvoIX πλησίασε, με μια σπουδαία επίδοση, στα 2.16 δευτ. ο Γιάννης Πλάγος με τον Άλκη Ρέντη (Honda Civic Type R), ενώ τρίτοι ακολούθησαν οι πρωτοπόροι του Πρωταθλήματος Αναπολιοτάκης-Τσιούκας, με το Ford Fiesta R5. Καθώς οι τρείς παραπάνω ήταν ταχύτεροι στις επιμέρους κατηγορίες C2, C3 και C1, αντιστοίχως στη δεύτερη θέση των κατηγοριών αυτών ακολούθησαν οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer EvoX), Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης (Peugeot S16 Base) και οι Βασιλάκης-Μουζάκης (Ford Fiesta R5), οι οποίοι έκλεισαν και την πρώτη εξάδα. Στις κατηγορίες μικρότερου κυβισμού, με τον εξαίρετο έβδομο χρόνο οι Σταματόπουλος-Δρίτσας (Peugeot 106 S16) ήταν και πρώτοι στη C5. Οι Μπενούκας-Λαμπράκης, με ίδιο αυτοκίνητο, ηγήθηκαν της C6, ενώ με τον δωδέκατο χρόνο οι Ντέκας-Χειλάκης τέθηκαν επικεφαλής (Citroen Saxo VTS) της C4 ενόψει του κυρίως αγώνα, την Κυριακή.
Η δεύτερη μέρα του Ευβοιωτικού Ράλλυ 2019 περιλαμβάνει τρεις επαναλήψεις των Ειδικών Διαδρομών «Πλατανάκι» (11,21 χλμ.) και «Λουκίσια» (9,14 χλμ.). Στο πρωινό loop το πρώτο αυτοκίνητο θα εκκινήσει τις Ειδικές στις 10:33 και 11:01 αντίστοιχα, στο μεσημεριανό loop στις 12:49 και 13:17 και στο απογευματινό loop στις 15:05 και 15:33.
Ο αγώνας θα κλείσει με τη δεύτερη διεξαγωγή της Υπερειδικής της Θήβας, στις 16:11 το απόγευμα, και με τον τερματισμό στις 16:36, στο προαύλιο του Αρχαιολογικού Μουσείου - όπου θα γίνει και η Απονομή των επάθλων.


Θυμίζουμε ότι το Ευβοιωτικό Ράλλυ 2019 διεξάγεται με την πολύτιμη βοήθεια του κεντρικού χορηγού «Texaco Tsellos» στη Θήβα, καθώς και της εταιρείας ανταλλακτικών, λιπαντικών, αξεσουάρ, ειδών φανοποιίας  και εργαλείων «AUTOPAP» και του Ξενοδοχείου «Διονύσειο».
Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής ευχαριστεί, επίσης, θερμά το Δήμο Θηβαίων και την Κοινότητα Θήβας, το Δήμο Χαλκιδέων και την Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας και Εύβοιας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Βοιωτίας και το Αρχαιολογικό Μουσείο Θήβας, το Δημοτικό Οργανισμό Θήβας και το Δημοτικό Οργανισμό Άθλησης, Πολιτισμού & Περιβάλλοντος Χαλκίδας, και βεβαίως την Αστυνομική Διεύθυνση της Θήβας και της Χαλκίδας.

Αποτελέσματα Υπερειδικής!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι