Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ευβοιωτικό Ράλλυ 2019 ...

Με βραδινή Υπερειδική στους δρόμους της Θήβας! Στο δεύτερο χρόνο του, ο πρωταθληματικός αγώνας που καθιερώνεται από το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. στις παλιές "Ακροπολικές" Ειδικές του Ευβοϊκού Κόλπου και της Βοιωτίας, και φέτος μετονομάζεται σε Ευβοιωτικό Ράλλυ, επιφυλάσσει μια συναρπαστική εμπειρία: Την εκκίνηση από την πλατεία της Θήβας και τη διεξαγωγή βραδινής Υπερειδικής Διαδρομής στους δρόμους της πόλης! Μάλιστα, η Υπερειδική Διαδρομή θα διεξαχθεί δύο φορές. Το βράδυ του Σαββάτου 5/10, αμέσως μετά την πανηγυρική τελετή της εκκίνησης -στην κεντρική πλατεία-, καθώς και το απόγευμα της Κυριακής, έπειτα από την τριπλή επανάληψη των ιστορικών Ειδικών Διαδρομών "Λουκίσσια" και "Πλατανάκι", οι οποίες συνθέτουν τον κορμό του αγώνα. Το σημείο εκκίνησης της Υπερειδικής θα βρίσκεται στο προαύλιο του εντυπωσιακού Αρχαιολογικού Μουσείου της πόλης. Στη συνέχεια οι αγωνιζόμενοι θα καλύπτουν 4,8 αγωνιστικά χιλιόμετρα μέχρι τον τερματισμό της δοκιμασίας, στο γειτονικό χωριό Αμπελοχώρι, και από εκεί θα επιστρέφουν στο Parc Ferme, στη Θήβα. Η Θήβα διαθέτει ένα από τα σημαντικότερα Αρχαιολογικά Μουσεία της Ελλάδας, με σπάνιες συλλογές στο είδος τους και πλήθος ευρημάτων από διάφορες ιστορικές περιόδους. Χαρακτηριστικό του γνώρισμα αποτελεί ο μεσαιωνικός πύργος του Saint Omer, που βρίσκεται στον προαύλιο χώρο του Μουσείου (δείτε περισσότερα στο link: ΕΔΩ!). Η διεξαγωγή τριών loops των δύο Ειδικών Διαδρομών "Λουκίσσια" και "Πλατανάκι" από το πρωί μέχρι το απόγευμα της Κυριακής δίνει την πρόκληση 63 άκρως τεχνικών χιλιομέτρων στους αγωνιζόμενους - καθώς σε αυτά θα προστεθούν και τα 9,6 χιλιόμετρα των δύο επαναλήψεων της Υπερειδικής. Την Υπερειδική της Κυριακής 6/10 θα ακολουθήσει άμεσα η τελετή του τερματισμού, στη ράμπα που θα βρίσκεται επίσης στο προαύλιο του Μουσείου, και η απονομή των επάθλων στους νικητές, στο ίδιο σημείο. Η Θήβα θα φιλοξενήσει όλες τις εγκαταστάσεις της οργανωτικής επιτροπής της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής - που σημαίνει ότι εκεί θα βρίσκεται στο κέντρο και η γραμματεία του αγώνα, το Service Park και το Parc Ferme. Μέγας χορηγός του Ευβοιωτικού Ράλλυ 2019 είναι η «Texaco Tsellos», στη Θήβα. Την υποστήριξή του συμπληρώνει με την πολύτιμη βοήθειά του ο Δήμος Θηβαίων και η Κοινότητα Θήβας, ο Δήμος Χαλκιδέων και η Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας και Εύβοιας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Επιπλέον, εξαιρετικά σημαντική ήταν η αρωγή του Δημοτικού Οργανισμού Θήβας και του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης, Πολιτισμού & Περιβάλλοντος Χαλκίδας, ενώ, η Αστυνομική Διεύθυνση της Θήβας και της Χαλκίδας διευκολύνουν στο μέγιστο το έργο της οργάνωσης. Η διαδικασία δήλωσης συμμετοχής έχει ξεκινήσει, μέσω του Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων της ΟΜΑΕ (www.e-omae-epa.gr) και θα ολοκληρωθεί τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 30 Σεπτεμβρίου. Σημειώνεται, όσον αφορά στα Ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, ότι παρότι ο αγώνας δεν προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών, οι αγωνιζόμενοι των Ιστορικών που θα θελήσουν να δηλώσουν συμμετοχή στο Ευβοιωτικό Ράλλυ 2019 θα έχουν δική τους κατάταξη, και θα αποδοθούν τα αντίστοιχα έπαθλα - όπως προβλέπεται από τον Κανονισμό. Με την απλόχερη φιλοξενία της Θήβας και της ευρύτερης περιοχής, το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ευελπιστεί ότι το Ευβοιωτικό Ράλλυ 2019 -πέραν του αγωνιστικού θεάματος που αναμένεται να προσφέρουν τα πληρώματα- θα αποτελέσει και μια σημαντική γιορτή που θα συμβάλλει τόσο στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών, όσο και του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα