23/7/19

18η Ανάβαση Δημητσάνας Ζυγοβιστίου-Ανακεφαλαίωση ...


Με τις καιρικές συνθήκες να είναι ιδανικές για οδηγούς και θεατές η 18η Ανάβαση Δημητσάνας - Ζυγοβιστίου αποτέλεσε την καλοκαιρινή γιορτή του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της χώρας μας. Για ακόμη μια χρονιά η ομορφιά της ευρύτερης περιοχής καθώς και το εορταστικό πνεύμα του αγώνα έβαλε τις βάσεις για το σκηνικό που θα επακολουθούσε. Πλήθος κόσμου κατέκλυσε κάθε σημείο της διαδρομής για να απολαύσει τα θεαματικά περάσματα των 71 συμμετεχόντων. Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο θεσμός του Ενιαίου Skoda άνοιξε την δράση στην 18η Ανάβαση Δημητσάνας - Ζυγοβιστίου, με τις μάχες ανάμεσα στους οδηγούς του θεσμού να κρίνονται στα δέκατα του δευτερολέπτου. Μεγάλος νικητής της ημέρας ήταν ο Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος(Skoda Fabia 1.2 Turbo), ο οποίος επικράτησε και στους δυο αγώνες. Πίσω του βρέθηκαν στον πρώτο αγώνα οι Σπυρίδων Γαλεράκης και Κωνσταντίνος Γιαννίκος με το ίδιο αυτοκίνητο. Στον δεύτερο αγώνα οι πρωταγωνιστές ήταν οι ίδιοι με την μόνη αλλαγή να είναι στην δεύτερη και τρίτη θέση. Αυτή τη φορά ο Κωνσταντίνος Γιαννίκος επικράτησε του Σπυρίδωνα Γαλεράκη για την δεύτερη θέση με τον Ιωάννη Χαραλαμπόπουλο να κάνει το απόλυτο και στους δυο αγώνες κατακτώντας άλλη μία νίκη. Χαρακτηριστικό του μεγάλου ανταγωνισμού είναι πως ο πρώτος με τον ενδέκατο είχε διαφορά λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα.
Στα έως 1400cc, νικητής αναδείχθηκε ο Κωνσταντίνος Καπουρελάκος(Simca Rallye 2), ο οποίος ξεπέρασε τις ατυχίες των χρονομετρημένων δοκιμών οδήγησε γρήγορα και σταθερά επικρατώντας του αειθαλή Γεωργίου Μάγγελ(Suzuki GTI). 


Για τα 1401 έως 1600cc, απόλυτος κυρίαρχος ήταν ο Αλέξανδρος Τσιόγκας(Citroen AX Sport), ο οποίος δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του, οδήγησε ταχύτατα και στα δυο σκέλη επικρατώντας των Ιωάννη Δρακόπουλου(Peugeot 106 S16), και Αθανασίου Γαλανόπουλου(Citroen Saxo VTS). Η μεγάλη μάχη και ανατροπή της ημέρας έγινε στα 1601 έως 2000cc. Η ωραία μονομαχία που είχε ξεκινήσει από τις χρονομετρημένες δοκιμές μεταξύ του Γεωργίου Ντέκα(Citroen Savo VTS), και Σταύρου Χατούπη(Opel Corsa),συνεχίστηκε και στον αγώνα προσφέροντας μοναδικές συγκινήσεις στους θεατές. Στο πρώτο σκέλος ο Γεώργιος Ντέκας ήταν ταχύτερος του Σταύρου Χατούπη με ελάχιστη διαφορά να τους χωρίζει κάνοντας τη συνέχεια του αγώνα αμφίρροπη. Στο δεύτερο σκέλος ο Σταύρος Χατούπης έκανε την αντεπίθεση του και πέτυχε ταχύτερο χρόνο επικρατώντας του Γεωργίου Ντέκα «κλέβοντας» την νίκη για μόλις 3 εκατοστά του δευτερολέπτου. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Αναστάσιος Τζαβάρας(Opel Astra GSI). 


Στα πάνω από 2000cc, νικητής αναδείχθηκε ο Γεώργιος Κωνσταντακόπουλος(Mitsubishi Lancer EVO VIII), επικρατώντας και στα δυο σκέλη του αγώνα. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο ανταγωνιστικός Ιωάννης Ποτουρίδης(Subaru Impreza 555), με τον Χρήστο Παλαιολόγο(Mitsubishi Lancer EVO VIII), να συμπληρώνει την τριάδα. Για την Formula Saloon, ο Παναγιώτης Παρθένης(Mitsubishi EVO IX), ήταν ο ταχύτερος όλων σημειώνοντας στο πρώτο σκέλος 1:38.83, χρόνο που ήταν ο ταχύτερος του διήμερου. Στο δεύτερο σκέλος απλά έπρεπε να κινηθεί έξυπνα για να πάρει την νίκη. Πίσω του βρέθηκε ο Κωνσταντίνος Τσαφαράς(Ford Escort RS Cosworth), με τον Χρήστο Ξυνή(BMW 3 E36), να κλείνει την τριάδα. 


Δηλώσεις πρωταγωνιστών: 

Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος Skoda Fabia 1.2 Turbo Νικητής ΕΝΙΑΙΟ Skoda 
Είμαστε χαρούμενοι για το αποτέλεσμα στον σημερινό αγώνα, κάναμε δυο περάσματα χωρίς λάθη. Στον πρώτο αγώνα κάναμε το 1 - 3 γα την ομάδα μου, και στον δεύτερο αγώνα το 1 - 2 που ήταν και ο στόχος μας. Να συγχαρώ όλους τους οδηγούς που βρέθηκαν στην ανάβαση και εύχομαι και του χρόνου να είμαστε όλοι εδώ. 

Κωνσταντίνος Καπουρελάκος Simca Rallye 2 Νικητής Ν, Α, Ε έως 1400
Είμαστε χαρούμενοι που λάβαμε μέρος στην 18η Ανάβαση Δημητσάνας - Ζυγοβιστίου. Καταφέραμε την πρώτη θέση μετά την ατυχία στις χρονομετρημένες δοκιμές. Όλα κύλησαν ομαλά, ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα. Συγχαρητήρια σε όλους.


Αλέξανδρος Τσιόγκας Citroen AX Sport Νικητής Ν, Α, Ε πάνω από 1400 έως 1600cc
Ο αγώνας κύλησε θετικά για εμάς, ο στόχος μας ήταν να δοκιμάσουμε το αυτοκίνητο και να το φέρουμε λίγο πιο κοντά οδηγικά σε μένα. Κάναμε κάποιες μικροαλλαγές ανάμεσα στα σκέλη και καταφέραμε να επιτύχουμε έναν πολύ καλό χρόνο. Ευχαριστώ πολυ την ομάδα μου που δούλεψε άψογα. 

Σταύρος Χατούπης Opel Corsa Νικητής Ν, Α, Ε πάνω από 1600 έως 2000cc
Ο αγώνας ήταν πολυ όμορφος, είχαμε μια πολύ ωραία μάχη με τον Γιώργο Ντέκα όλο το Σαββατοκύριακο. Στο πρώτο σκέλος είχαμε χρησιμοποιημένα ελαστικά, στο δεύτερο σκέλος βάλαμε τα σλικ και το αυτοκίνητο εγινε άμεσα καλύτερο και κάναμε καλύτερα περάσματα. Διασκεδάσαμε παρά πολυ στον συγκεκριμένο αγώνα, ευχαριστούμε για όλα.


Γεώργιος Κωνσταντακόπουλος Mitsubishi Lancer EVO VIII Νικητής Ν, Α , Ε πάνω από 2000cc
Ο αγώνας ήταν πολύ όμορφος, είχαμε δουλέψει αρκετά πάνω στο αμάξι και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε. Το αυτοκίνητο δούλεψε άρτια και καταφέραμε έναν πολύ καλό χρόνο.

Παναγιώτης Παρθένης Mitsubishi EVO IX Νικητής Formula Saloon 
Ο αγώνας ήταν υπέροχος για εμάς, καταφέραμε να επικρατήσουμε κάνοντας ένα πολύ καλό χρόνο, που επιδέχεται βελτίωση. Κάναμε κάποιες αλλαγές στο σασμάν για να δοκιμάσουμε κάποιες νέες ρυθμίσεις και είμαστε χαρούμενοι που όλα πήγαν όπως έπρεπε. και πάλι συγχαρητήρια στην διοργανώτρια λέσχη.

Να ευχαριστήσουμε θερμά τους χορηγούς και υποστηρικτές του αγώνα που στήριξαν έμπρακτα την 18η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου καθώς και συνολικά τον Ελληνικό Μηχανοκίνητο Αθλητισμό σε όλες τις μορφές του. Συγκεκριμένα την SEAJETS και την εταιρία αναψυκτικών ΛΟΥΞ που είναι οι χορηγοί του αγώνα, καθώς και τους υποστηρικτές, Terra’sSport, Bilstein, Φάρμα Κεχαγιά, MandanisCarParts, TomazoService, TechSupport.