Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΚΟ Racing Dirt Games - 2ος Γύρος ...


Οι Γιάννης Χεκιμιάν και Χαράλαμπος Γαζετάς, συνέχισαν το νικηφόρο σερί τους επικρατώντας με Speedcar XTrem στις κατηγορίες των 600 και 750 κ.εκ., αντίστοιχα.


Ο δεύτερος γύρος του ΕΚΟ Racing Dirt Games που έλαβε χώρα στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου, μπορεί να μην επιφύλασσε εκπλήξεις όσον αφορά τους τελικούς νικητές, αλλά αναμφίβολα χαρακτηρίστηκε από εξαιρετικές επιδόσεις και μάχες στα δέκατα του δευτερολέπτου στις περισσότερες των περιπτώσεων. Το γεγονός ότι η οργανωτική επιτροπή του αγώνα επέλεξε να χρησιμοποιήσει τη γνωστή σχεδίαση και χάραξη του Διαδρόμιου είχε σαν αποτέλεσμα να παρακολουθήσουμε εξαιρετικές μάχες σε ολη τη διάρκεια της ημέρας. Σε αυτό συνέβαλλε το γεγονός ότι όλοι οι αγωνιζόμενοι είχαν σημαντική γνώση της διαδρομής, με το τελικό αποτέλεσμα να κρίνεται στις λεπτομέρειες.


Βέβαια, υπήρχε μία περίπτωση που... διαφοροποιήθηκε από τον κανόνα, και συγκεκριμένα η μάχη της πρώτης θέσης στην κατηγορία των 600 κ.εκ. Εκεί, ο Γιάννης Χεκιμιάν πιστοποίησε το ρόλο του φαβορί που του είχε δοθεί από το Trackday του Σαββάτου, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα τέσσερα σημερινά περάσματα. Μάλιστα, οι χρόνοι του ήταν κορυφαίοι σε επίπεδο γενικής και με σημαντική διαφορά από τον δεύτερο. Με αυτόν τον τρόπο, ο Χεκιμιάν έκανε το “2 στα 2” στο φετινό ΕΚΟ Racing Dirt Games, ενώ παράλληλα χάρισε και την πρώτη θέση στην Speedcar Motul Team Greece για το Έπαθλο Ομάδων.


Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, τον ακολούθησε ο Παναγιώτης Ρουστέμης με το Planet Kartcross K3 της Planet Kartcross Greece, ο οποίος και σήμερα κινήθηκε πολύ γρήγορα. Μάλιστα, “έχασε” ένα σκέλος όταν έκλεισε ο γενικός του Kamikaz με αποτέλεσμα η χωμάτινη φόρμουλα του να σβήσει, χωρίς αυτό όμως να σταθεί αρκετό και να του στερήσει τη 2η θέση. Βέβαια, το έργο του δεν ήταν εύκολο, αφού μία σειρά από οδηγούς μονομάχησαν μαζί του στα εκατοστά για μία θέση στο βάθρο, με τον Κωνσταντίνο Χριστόπουλο να συμπληρώνει στο τέλος την πρώτη τριάδα. Οδηγώντας ακόμα ένα Speedcar XTrem, ο Χριστόπουλος πιστοποίησε την ταχύτητα του στο Διαδρόμιο, στο οποίο παραδοσιακά σημειώνει καλά αποτελέσματα. Μία ανάσα πίσω του βρέθηκε ο Γιώργος Ζυμαρίδης με το La Base RX-01 (LaBase Greece), επικρατώντας στο νήμα επί του Στέφανου Καμιτσάκη (Speedcar Motul Team Greece), στην πρώτη του τελευταίου με το νέο του Speedcar XTrem. 


Την πρώτη επτάδα συμπλήρωσαν οι Άρης Ιαβέρης (Planet Kartcross Greece) και Μιχάλης Τακιδέλης με Planet Kartcross K3 και Speedcar XTrem, αντίστοιχα. Άτυχος στάθηκε ο Τάκης Καϊτατζής, που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από κομμένη εισαγωγή. Τέλος, πρέπει να σημειώσουμε ότι τα αποτελέσματα στην κατηγορία των 600 κ.εκ. είναι προσωρινά, αφού εκκρεμεί η ένσταση του αγωνιζόμενου με το Νο 1, προς σε αυτόν με το Νο 2.


Μεγάλο ενδιαφέρον, όμως, είχε η μάχη στην κατηγορία των 750 κ.εκ., η οποία κρίθηκε στις λεπτομέρειες. ο Χαράλαμπος Γαζετάς, μπορεί να σημείωσε τη 2η συνεχόμενη νίκη του με το Speedcar XTrem, αλλά όπως στον Ιππόδρομο, έτσι και στο Διαδρόμιο ο Παναγιώτης Αποστόλου, επίσης με Speedcar XTrem, κατάφερε να διεκδικήσει τη νίκη μέχρι το τέλος! Αμφότεροι κινήθηκαν πολύ γρήγορα, με τη μεταξύ τους μάχη να αφήνει υποσχέσεις για έντονες συγκινήσεις και στους επόμενους αγώνες του θεσμού. Στο βάθρο, τους ακολούθησε ο πρώην Πρωταθλητής Κύπρου, Νίκος Θωμάς, ο οποίος με ακόμα ένα Speedcar, έκανε την πρώτη του φετινή εμφάνιση στο ΕΚΟ Racing Dirt Games. 


Πιο πίσω, στα εκατοστά κρίθηκε και η 4η θέση, με τον Κωνσταντίνο Σωτηρόπουλο με το SR Crosscar να κερδίζει στο νήμα τον Παναγιώτη Ισμαήλο με το Speedcar XTrem.
Αντίστοιχα μικρή ήταν η διαφορά και στο Έπαθλο Ιδιωτών, με το τελικό αποτέλεσμα να διαμορφώνεται στο τελευταίο πέρασμα! Εκεί, ο Σπύρος Ράπτης με το Planet Kartcross K3 κατάφερε να επικρατήσει επί του Γιάννη Πλάντζα με το Semog Bravo, αμφότεροι με χωμάτινες φόρμουλες των 600 κ.εκ., με διαφορά μόλις 0.089 του δευτερολέπτου. 


Πιο πίσω, την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Γιώργος Δημούσης με το Semog Trophy. Στους νέους, και συγκεκριμένα στο Junior Trophy, o Κωνσταντίνος Τακιδέλης με το Speedcar XTrem, ήταν ταχύτερος του Αχιλλέα Χριστοδούλου με το La Base RX-01, σημειώνοντας μάλιστα ανταγωνιστικούς χρόνους σε επίπεδο 600 κ.εκ.! 


Τέλος, στα αυτοκίνητα, με τις συμμετοχές να είναι λιγότερες από το αναμενόμενο, ο Παναγιώτης Ρουστέμης ήταν με διαφορά ο ταχύτερος συνδυασμός με το Mitsubishi Lancer EVO X, χωρίς να έχει αντίπαλο με αντίστοιχη κατασκευή, ενώ ο Νίκος Χρέππας με Peugeot 106 Rallye επικράτησε στα 1600κ.εκ.


Μετά από έναν αγώνα με έντονες συγκινήσεις και σε ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες, το ΕΚΟ Racing Dirt Games θα κάνει το απαραίτητο καλοκαιρινό διάλλειμα, με τους πρωταγωνιστές του θεσμού να έχουν ήδη ανανεώσει το ραντεβού τους για τις 28-29 Σεπτεμβρίου στον Ιππόδρομο Αθηνών. Εκεί, που οι αγωνιζόμενοι θα αγωνιστούν και πάλι σε έναν αγώνα σύμφωνα με τους κανονισμούς Rallycross.


Μην ξεχνάμε ότι ο θεσμός το 2019 τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζει η Citroën. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin Greece, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, η COSMOTE TV καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ