Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην εκκίνηση 81 οδηγοί ...


Μόνο λίγες ώρες απομένουν για τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2019 και του Hellenic Time Trial Challenge. Εκεί όπου 81 οδηγοί θα διεκδικήσουν το καλύτερο και θα προσφέρουν θέαμα στους χιλιάδες θεατές οι οποίοι αναμένεται να κατακλύσουν και πάλι το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Στους αγώνες ταχύτητας θα συμμετάσχουν ακόμα περισσότεροι οδηγοί απ’ ό,τι στον 1ο φετινό αγώνα, και συγκεκριμένα 57, κάτι ενδεικτικό της ανοδικής πορείας του θεσμού. Με μεγάλο ενδιαφέρον περιμένουμε μια ακόμα μάχη στη Formula Saloon, μεταξύ των δύο Lamborghini Huracan των Π. Σολδάτου και «Samino», μετά την επικράτηση του πρώτου στον προηγούμενο αγώνα. Ο Π. Ηλιόπουλος με την εντυπωσιακή Ferrari 458 Challenge συμπληρώνει την τριάδα των supercars που θα τραβήξουν όλα τα βλέμματα πάνω τους το μεσημέρι της Κυριακής. Στην FS θα τρέξει για 1η φορά και ο Π. Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo IX, αλλά και οι Γ. Κακαλέτρης και Γ. Καμπέρος, με Opel Astra G Coupe και Ford Escort MkII Turbo, αντίστοιχα. Η Ομάδα Ε, που μας είχε χαρίσει έναν επεισοδιακό αγώνα στη συνάντηση του Μαρτίου, αυτό το Σαββατοκύριακο θα συγκεντρώσει 11 συμμετοχές. Το «παρών» θα δώσει ο νικητής του 1ου αγώνα Γ. Μαραβέλιας (BMW 318iS) και οι πρωταγωνιστές των μαχών που είχαμε απολαύσει τότε Ν. Πλέσσας (Ford Sierra RS Cosworth), Η. Τσαγγαράς (Opel Astra F GSi), Α. Κουρνιάτης (Ford Escort RS2000) και Ε. Καλκούνος (BMW M3 E30). Άγνωστο παραμένει το που θα βρεθεί ο Π. Λιώρης, ο οποίος για την περίσταση αφήνει το τιμόνι του γνωστού Ford Escort WRC για να συμμετάσχει με μια BMW GTR. Στην Ομάδα Α, ο Π. Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth) δεν θα έχει ανταγωνισμό για την κλάση Α8, όμως στην Α7 περιμένουμε άλλη μια μάχη μεταξύ του Λ. Λεοντόπουλου (Honda Civic Type R) και του Α. Τζαβάρα (Opel Astra F GSi). Στην κλάση Α6 έχουν δηλώσει συμμετοχή 4 οδηγοί, και συγκεκριμένα οι Γ. Παπαδόπουλος (Peugeot 206 XS), Χ. Μπουροθανασόπουλος (Honda Civic), Α. Μητσάκος (Peugeot 106) και Τ. Κουλουρίδης (Peugeot 106). Τα 106 έχουν την τιμητική τους και στην Ομάδα Ν και συγκεκριμένα στην πολύ ανταγωνιστική κλάση Ν2, εκεί όπου ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Ρ. Καίσαρ θα κληθεί να αντιμετωπίσει τους Μ. Αναστασόπουλο, Ι. Λυκάκη, Χ Μίλλη με ίδιο αυτοκίνητο, αλλά και τους Α. Μπαρκονίκο και Δ. Ζάγαρη με Citroen Saxo. Για την κορυφή της κατηγορίας και την κλάση Ν4, ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Κ. Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) θα έχει αυτή τη φορά αντίπαλο τον Β. Κοκλάνη, με ίδιο αυτοκίνητο. 


Το ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda αυτή τη φορά αποτελεί την πολυπληθέστερη κατηγορία του αγώνα, αφού στη γραμμή της εκκίνησης θα βρεθούν 14 Fabia. Ο Ε. Κουκέας προηγείται στο φετινό θεσμό, μετά την επικράτησή του στην Ανάβαση Διονύσου, όμως όσοι βρέθηκαν πίσω του τότε (Κ. Γιαννίκος, Δ. Ρεμέντζης, Σ. Γαλεράκης, Φ. Καλέσης κ.ά.) σίγουρα θα θέλουν να ανέβουν στο 1ο σκαλί του βάθρου στα Μέγαρα. Στα Ιστορικά, ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Μ. Σταφυλοπάτης (Ford Sierra RS Cosworth) θα κληθεί να υπερασπιστεί τη θέση του απέναντι στο Opel Kadett C 1.9 GTE του Β. Παπαφιλίππου και στα Escort των Ι. Κάτσικα και Δ. Σκεπασιανού. Στο πιο όμορφο grid του αγώνα θα βρεθούν ακόμα το Grag Prototype του Π. Πουλιάδη, η Porsche 911 του Α. Μαρασλή, η Alfa Romeo GTV του Χ. Αναστασιάδη και η Toyota Corolla ΑE86 του Ζ. Ζάχου. Ο αγώνας του ερχόμενου Σαββατοκύριακου είναι και ο 4ος για τη Super Season 2018-2019. Πρόκειται για ένα θεσμό που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής και θα αναδείξει τον Υπερπρωταθλητή κάθε κατηγορίας. 


Και ισχύει τόσο για τους συμμετέχοντες στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, όσο και για τους αγωνιζόμενους της Ατομικής Χρονομέτρησης HTTC. Σε αυτή τη συνάντηση του Hellenic Time Trial Challenge θα παλέψουν απέναντι στο χρόνο 24 οδηγοί. Η πιο ελεύθερη κατηγορία Extreme συγκεντρώνει τις περισσότερες συμμετοχές, με 13 οδηγούς να μοιράζονται μεταξύ των κλάσεων Α, Β, Γ και Δ (αναλόγως του αν πρόκειται για αυτοκίνητα ατμοσφαιρικά ή turbo, με λάστιχα slick ή όχι). Η δυάδα του βάθρου του προηγούμενου αγώνα M. Γεωργιάδης (Toyota MR2) και Χ. Μπαλιούσκας (Nissan 350Z) θα έχει να αντιμετωπίσει αυτή τη φορά πληθώρα δυνατών συνδυασμών, όπως ο Δ. Γαζέτας με Subaru Impreza WRX STi αλλά και ο Γ. Πετρόπουλος με Porsche 911 Turbo. Στην κατηγορία Sport, θα συνεχιστεί και γι’ αυτό τον αγώνα ο συναγωνισμός μεταξύ του Σ. Σταύρου (Peugeot 106) και του Ε. Ντελμπεντέρη (Mazda MX5), με παλιούς και νέους συμμετέχοντες να είναι έτοιμοι να κάνουν την έκπληξη. Τέλος, η κόντρα μεταξύ του «Ο+» με Lotus Elise 111S και του Δ. Δημολά με Audi TTS, καλά κρατεί στη Stock. Δείτε την πλήρη λίστα συμμετεχόντων σε κάθε κατηγορία στα αρχεία pdf που επισυνάπτονται, μαζί με το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα. Όπως συμβαίνει πριν από κάθε αγώνα του θεσμού, την Παρασκευή 3 Μαΐου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν και να ρυθμίσουν τα αυτοκίνητά τους στο Pre-race trackday που διοργανώνει το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Την ίδια μέρα θα πραγματοποιηθεί στην πίστα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του αγώνα, ο οποίος είναι υποχρεωτικός για όλα τα αυτοκίνητα. Οι ομάδες θα μπορούν από την Παρασκευή να διαμορφώσουν το χώρο τους στα pits και να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους να διανυκτερεύσουν στην πίστα. Ο αγώνας διοργανώνεται από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, με την έγκριση της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ και την υποστήριξη των εταιριών Λουξ, Puma, SKAG, Linea Sport, Ρεκτιφιέ Original, Α. Μακρής Α.Ε. και Αξοτεχνική. Για τους αγωνιζόμενους που επιθυμούν να διανυκτερεύσουν σε απόσταση 20 km από την πίστα, το ξενοδοχείο IL DESTO STUDIOS – Ευθυμίου στο Αλεποχώρι προσφέρει τα δωμάτιά του στην προνομιακή τιμή των €30/δωμάτιο για το Σάββατο 4 Μαΐου, και για κάθε κράτηση προσφέρει μία ΔΩΡΕΑΝ διανυκτέρευση για την Παρασκευή 3 Μαΐου. Για κρατήσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα 6932428989 και 2105770879. Το εισιτήριο για τους θεατές έχει οριστεί στα €5 για όλο το διήμερο. Το εισιτήριο των δοκιμαστικών του Σαββάτου πρέπει να διατηρηθεί, έτσι ώστε το ίδιο να χρησιμοποιηθεί και την Κυριακή. Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τη λέσχη μας: Λέσχη ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. Κύπρου 76, Περιστέρι
6944531231 / 6973018485 
www.ellada-racingclub.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι