Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Υπερθέαμα στο Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας ...


Η Λέσχη 4χ4 Πάτρας “Skarta Ekato”, διοργάνωσε το «1ο MEGA 4 4χ4 Πάτρας – Μύλοι Κεπενού» την Παρασκευή 5, το Σάββατο 6 και την Κυριακή 7 Απριλίου, με την άδεια και την υποστήριξη της ΟΜΑΕ (Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος), της Επιτροπής 4χ4 της ΕΠΑ, την Συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος και την στήριξη του Δήμου Ερυμάνθου. Ο Αγώνας διεξήχθη μέσα στον άκρως κατάλληλο και φιλόξενο χώρο της Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε., στην Χαλανδρίτσα Αχαΐας, σε 4 Ειδικές Διαδρομές που έχει σχεδιάσει η Οργανωτική Επιτροπή για το 1o MEGA FOUR ΠΑΤΡΑΣ – ΜΥΛΟΙ ΚΕΠΕΝΟΥ και 8 Ειδικές Διαδρομές για το ENDURO (4 ΕΔ για NORMAL και 4 ΕΔ για OPEN).
Η πανηγυρική εκκίνηση παρά την βροχόπτωση πραγματοποιήθηκε στον Μόλο της Αγ. Νικολάου την Παρασκευή 5 Απριλίου στις 20:00, με αρκετούς θεατές να απολαμβάνουν ένα τελετουργικό φαντασμαγορικό. Την σημαία εκκίνησης είδαν τελικά 25 πληρώματα αφού μια βλάβη της εντελώς τελευταίας στιγμής άφησε τους Βασίλη Ραυτόπουλο – Νίκο Δουφεξή εκτός μάχης, παρά τις έντονες προσπάθειές τους, μαζί με τους μηχανικούς της ομάδας, για να επισκευάσουν την βλάβη.


Η απουσία αυτή έκανε ακόμα πιο εύκολη την επικράτηση στην μεγάλη Ομάδα της OPEN 40 των Γιώργο Τσουράκη και Ξυνό Λεωνίδα, όπου επικράτησαν με σχετική άνεση. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Αποστολόπουλος Ιωάννης – Χολέβας Γιώργος, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Σαραντόπουλος Ανδρέας – Μακρινός Παναγιώτης.
Στην Κλάση 40+ και πάλο το πρώτο σκαλί ανήκει στους Γιώργο Τσουράκη και Ξυνό Λεωνίδα με το θηρειώδες «σωληνωτό» τους. Δεύτεροι οι Ψωμιάδης Παναγιώτης – Τσαγκαράκης Αναστάσιος με το «Shark» ενώ τρίτοι τερμάτισαν οι Κοκκολάκης Άγγελος – Μιχαλόπουλος Γιώργος μετά από μηχανική βλάβη.


Στην Κλάση OPEN 40 οι Αποστολόπουλος Ιωάννης – Χολέβας Γιώργος ήταν οι νικητές, αφήνοντας πίσω τους, τους Σαραντόπουλος Ανδρέας – Μακρινός Παναγιώτης και ακόμα πιο πίσω τους Σαρανταυγά Ηλία – Παπαγιαννάκη Χρήστο.
Στην πολυπληθέστερη κλάση WT – 36 με τις 10 συμμετοχές, οι Στεργίου Γιώργος – Πριόνας Άρης επικράτησαν για μόλις 2 λεπτά προπορευόμενοι των Τρουρλάκη Βαγγέλη – Λάσκο Μάριο. Τρίτοι τερμάτισαν οι Τσουβάρας Σωτήρης – Πάκος Γιάννης.
Για την ENDURO NORMAL το πρώτο σκαλί του βάθρου ανήκει δικαιωματικά στους Πενταρά Χριστόδουλο – Πενταρά Μαριβάσια, με την συνοδηγό να αποτελεί δυστυχώς το μοναδικό γυναικείο στοιχείο του αγώνα. Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Παπαδογεώργος Χρήστος – Κυρίτσης Γιώργος, ενώ στο τρίτο σκαλί ανέβηκαν οι Σταυρόπουλος Γιώργος – Παλυβός Φώτης.


Τέλος στην ENDURO OPEN νικητές αναδείχθηκαν οι Μπίλιας Παναγιώτης – Παπαισιδώρου Χαράλαμπος. Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Παλιμετάκης Αντώνης – Μανίσογλου Κώστας, ενώ τρίτοι οι Τζελέπης Γιώργος – Γιαννακόπουλος Ευστάθιος.
Ο Αγώνας ολοκληρώθηκε στο Κτήμα Γουρδούπη με τις απονομές σε ένα τρομερά πανηγυρικό κλίμα παρά τις καθυστερήσεις και την έντονη κούραση λόγο του μεγάλου σε διάρκεια αγώνα και τις σωματικής κούρασης όλων των εμπλεκομένων.


Χορηγός Ονομασίας :
Μύλοι Κεπενού
Χρυσοί Χορηγοί:Psictothermiki, 4WheelersHouse, BAKKAR S.A.
Υποστηρικτές :BARLOS Ergon, FILTREX,Α.ΒΙ.ΓΑΛ., QUINDA 4x4, Klelia Beach Hotel - Ζάκυνθος, X-Truck Barlos, Karagiannis Exhaust
Χορηγοί επικοινωνίας : 
Εφημερίδες : ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Ραδιόφωνο : ΣΚΑΪ 89,4 , ΜΕΛΩΔΙΑ 100.4 FM, SPORT 24 104.1 FM
Iστότοποι: AUTOMOTOPATRAS.GR,  SKAIPATRAS.GR,  PELOP.GR

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα